Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » Ke Joulu 01, 2010 10:29 pm
NONIIIIIINnnnnn....
Juha asuu jo jyväskyläs... minä muutan tammikuussa... SFT riehuu paikkoja paskaks jyväskylässä mutta jos joku kysyy oon mänttästä!!
Eli onko paikkoja missä saa reenata tai ei saa mutta reenataa ?
mestoi tähä tai yksityis viestii!!
Oon kuullu hullua huhua et jyväskyläs lämitää vaa kiekkoo toivottavasti se ei oo totta
-
Kaihola
-
Viestit: 144
-
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: sc33
Viesti
Kirjoittaja Kaihola » To Joulu 02, 2010 8:17 pm
Seppälänkankaalla on Transpointin terminaalin edessä melko pitkä ja hiljainen asfalttisuora. Mutta ei sekään luvallinen paikka ole.
Ja eikös Jyppilä ole kiekkokaupunki....
-
Spine^
-
Viestit: 1234
-
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 510 SMR -11
Viesti
Kirjoittaja Spine^ » Pe Joulu 03, 2010 11:25 am
piripäiden paratiisi se on
ku siellä meet baariin ni jengi juo vettä pupillit pyöreenä
never ride faster than your guardian angel can fly.
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » Pe Joulu 03, 2010 5:48 pm
nonii nyt tiedetää sit mistä löytyy parhaat pileet mutta reenipaikat vissii nihkees! no pitää mennä tökkii kepillä jäätä.. kunno stunt geimit olis helmi järjestää alan harrastajien kanssa jos joku mesta löytys tuolta! sit vois tehdä kaikkee muutaki sekoo reenejen jälkee
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » La Tammi 15, 2011 5:19 pm
aika hiljasta

pitää vissii kerätä lahen sällit ja vatasten veljekset joskus tänne ja pistää kunno geimit pystyy jossai teollisuus alueella

olispa lämäri lasseilla ihmettelemistä vähäks aikaa
-
^joona^
-
Viestit: 216
-
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: GSX-R
Viesti
Kirjoittaja ^joona^ » Ma Tammi 17, 2011 7:09 pm
-
Poko
-
Viestit: 84
-
Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:00 am
-
Paikkakunta: 10R
Viesti
Kirjoittaja Poko » Ti Tammi 18, 2011 2:19 am
Tää jyväskylä on nii korvessa et kyllä täällä voi reenailla melkei missä vaa missä riittää tilaa

Eihän sitä tiedä vaikka bongais teidät kesällä,olis maukasta päästä kattoo äijien settii!
-
edi
-
Viestit: 75
-
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: r1 -08
Viesti
Kirjoittaja edi » Ma Maalis 07, 2011 7:24 am
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ma Maalis 07, 2011 7:42 am
-
ZiFFi
-
Viestit: 434
-
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ZiFFi » Ke Touko 11, 2011 10:16 pm
A katastuksen eessä tullu ny pari kertaa ajettua! ei passaa sutia eikä huudattaa

kytätki meni ohitte kerra ei ne meinannu mitää joko oli puusilmän tynkää tai sit antovat olla!
-
Ileri
-
Viestit: 717
-
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska
Viesti
Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 9:56 am
Paljon poliiseista kiinni, MP gyyt on tosi aktiivisia varsinkin rakennettujen pyörien osalta jyppilässä ( itse asun äänekoskella, 40km pohjoseen ).
Mutta ovat myös asiallisia pyörä porukkaa kohtaan kun niille on asiallinen... Liikkuvista en osaa sanoa oikein mitään hyvää
Tourulassa on ainakin ennen ollut ihan hyvä pikku vetomesta, ei tosin oo sitä turhan pitkää suoraa mutta kuitenkin.. näppäilyyn ihan ok.
Ailakin katu? K-raudan "oikealla" puolella.. Täytyy sanoa ettei oo vuoteen kyllä tullut käytyä mutta kai siellä vieläkin räppäillään..
-
Kaihola
-
Viestit: 144
-
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 1:00 am
-
Paikkakunta: sc33
Viesti
Kirjoittaja Kaihola » To Touko 12, 2011 8:18 pm
Ileri kirjoitti:....Tourulassa on ainakin ennen ollut ihan hyvä pikku vetomesta, ei tosin oo sitä turhan pitkää suoraa mutta kuitenkin.. näppäilyyn ihan ok.
Ailakin katu? K-raudan "oikealla" puolella.. Täytyy sanoa ettei oo vuoteen kyllä tullut käytyä mutta kai siellä vieläkin räppäillään..
Hidastetöyssyt saattaa vaan pikkasen haitata ajamista sillä kadunpätkällä....
Vai meinasitko linjuriparkkia???
-
Ileri
-
Viestit: 717
-
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska
Viesti
Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 8:42 pm
Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
-
pinchi
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 12:00 am
-
Paikkakunta: blade
Viesti
Kirjoittaja pinchi » To Touko 12, 2011 9:05 pm
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...
ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora
-
Ileri
-
Viestit: 717
-
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska
Viesti
Kirjoittaja Ileri » To Touko 12, 2011 9:34 pm
pinchi kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Lähinnä sitä parkkia just perus pikkuräppäilyyn... Suorista ei kyllä oo tietoa missä ei olis gyyt parkissa tai kukkahattuja vieressä!
nojoo,siitä saa ainaki miliisit beesiin,melko innokkaita tuntuu olevan kyttäilemään ainki näin alkukesästä, ajoitpa missä tahansa mikä liippaa viidenkilometrin säteellä keskustaa...
ja paikkaa kaivattas täälläki,muutakuin tikkakosken pätkä ja transpointin suora
Nojoo just tänään puhuin MaKe-X kanssa että jos vklp lähtis räppäilyä harjottelemaan ennen pakollista kaljan juomista, niin sieltä tuli heti Tikkakosken suora... Vittu sinnekki vaan ärsyttävä matka mutta saa olla rauhassa kun ei satu liikennettä tulemaan!