Mutta omasta mielestäni 2-tahti on paras ja muuta en tarvitse.
vajatahtiset haisee
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Wilpertti
- Viestit: 364
- Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Husqvarna TE450
Tajuttoman makee fiilis päällä. Eilen illalla pääsin taas pitkästä aikaa haistelemaan tota paheksuttua öljyn löyhkää. On se valtava se voiman haju kun sisäänajo seoksilla hallissa koekäyttää voimamoottoria. Viikonloppu siis uhrataan ajelemiseen. Ja sunnuntaina vaatteet haisee voimalle. Vitun valtavaa.
Viljo
Viljo
- BlueBlooded
- Viestit: 971
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Gsx-r
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
En kai mää nyt vaivalla haalittuja mansikoita mopolle syötä!
Paremmin se toimi vaparina. Siinä on Wartburgin 2-kurkkuinen Jikov kaasarina ja se ei tykkää paineistuksesta, heti kun ahdot nousee niin seokset menee ylettömän rikkaalle. Kipinää tarjoilee joku mopon kärjellinen magneetto ja moottorisahan kärjetön sytkä, magneetto otti ja levis. Kipinän tarvis olla muutenkin vähän rajumpi, ei meinaa noilla sytyttää kunnolla vaikka molemmat toimisikin. Vähän tuotekehittelyä niin kyllä se siitä. Japsiosia en silti laita!
Paremmin se toimi vaparina. Siinä on Wartburgin 2-kurkkuinen Jikov kaasarina ja se ei tykkää paineistuksesta, heti kun ahdot nousee niin seokset menee ylettömän rikkaalle. Kipinää tarjoilee joku mopon kärjellinen magneetto ja moottorisahan kärjetön sytkä, magneetto otti ja levis. Kipinän tarvis olla muutenkin vähän rajumpi, ei meinaa noilla sytyttää kunnolla vaikka molemmat toimisikin. Vähän tuotekehittelyä niin kyllä se siitä. Japsiosia en silti laita!
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Willik
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: 1000rr
Jotkut ne ei vain tykkää 2t:n hajusta. Eipä se happea annettu katuprätkäkään sille katalysaattorin kautta sylkemä kananmunan haju niin hyvää ole? Se ei vain onneksi tartu vaatteisiin ja haise niin voimakkaasti. Ite saa aina kicksit siitä, kun talven jälkeen eka crossi henkäsee pienen kitkerän katkun nenään
Ite ainakin suosin 2t moottoreita niin kauan crosseissa ja moottorikelkoissa, kun niitä vain tehään. Moottorinluonne on se mikä iskee. Äkkiä tehoa pukkaava 2t on niin mukava. Kovinhan tuo rotax varsinkin hehkuttaa sitä SDI moottoreita puhtaiksi. Kelkkamiesten puheita kuunnellu, niin kulutuskin on tippunut useita litroja.
Ite ainakin suosin 2t moottoreita niin kauan crosseissa ja moottorikelkoissa, kun niitä vain tehään. Moottorinluonne on se mikä iskee. Äkkiä tehoa pukkaava 2t on niin mukava. Kovinhan tuo rotax varsinkin hehkuttaa sitä SDI moottoreita puhtaiksi. Kelkkamiesten puheita kuunnellu, niin kulutuskin on tippunut useita litroja.
Gotham Squad
Acme Motorsport
Acme Motorsport
-
TUME
- Viestit: 215
- Liittynyt: La Loka 20, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Pari haisevaa ja savuttavaa
En ole löytänyt mutta olisko tosta apua....? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=skuSmokie kirjoitti:Mä haluaisin mansikalle haisevaa skootteriöljyä. Myydäänkö sitä Suomessa?
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een
- rosvoroope
- Viestit: 680
- Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: KX500
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
4T-miehille ei tehopiikki ole tuttu. Nimen omaan tehopiikki on juuri se ominaisuus 2T-moottorissa, josta tykkään. 2T-Motocross koneissa jopa.. Ah, niin nautinnollinen!rosvoroope kirjoitti:Minkä vitun tehopiikin?VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita![]()
Mikäli en 80-luvun lainapyörä-testiäni kauheasti muista väärin, niin 500cc RG gamma tehtaan virityssarjalla = 9500rpm asti ei tapahdu juuri mitään ja sitten kuin valokatkaisijasta kaikki kaakit ulos. Yippee!!!
-
Raaseri
- Viestit: 78
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 1:00 am
Ai saatana voin kuvitella kuinka ihanasti semmonen repii-Zone- kirjoitti:4T-miehille ei tehopiikki ole tuttu. Nimen omaan tehopiikki on juuri se ominaisuus 2T-moottorissa, josta tykkään. 2T-Motocross koneissa jopa.. Ah, niin nautinnollinen!rosvoroope kirjoitti:Minkä vitun tehopiikin?VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita![]()
Mikäli en 80-luvun lainapyörä-testiäni kauheasti muista väärin, niin 500cc RG gamma tehtaan virityssarjalla = 9500rpm asti ei tapahdu juuri mitään ja sitten kuin valokatkaisijasta kaikki kaakit ulos. Yippee!!!![]()
Useless Finnish Fuck