vajatahtiset haisee

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
monty
Viestit: 97
Liittynyt: Ti Helmi 21, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Upcoming Kurapeli.

Viesti Kirjoittaja monty » Ti Huhti 18, 2006 12:20 am

Onhan tuohon "löyhkään" jo totuttu. Monen vuoden kokemuksella :D.
Mutta omasta mielestäni 2-tahti on paras ja muuta en tarvitse.

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Pe Huhti 21, 2006 11:33 am

Tajuttoman makee fiilis päällä. Eilen illalla pääsin taas pitkästä aikaa haistelemaan tota paheksuttua öljyn löyhkää. On se valtava se voiman haju kun sisäänajo seoksilla hallissa koekäyttää voimamoottoria. Viikonloppu siis uhrataan ajelemiseen. Ja sunnuntaina vaatteet haisee voimalle. Vitun valtavaa.


Viljo

Avatar
epeli_
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 12:00 am
Paikkakunta: dt125r

Viesti Kirjoittaja epeli_ » Su Huhti 23, 2006 9:12 pm

kakstahtisen haju riippuu siitä, mitä kakstahtiöljyä sinne laittaa..

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Su Huhti 23, 2006 9:12 pm

epeli_ kirjoitti:kakstahtisen haju riippuu siitä, mitä kakstahtiöljyä sinne laittaa..
Älä saatana?!?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Huhti 23, 2006 9:51 pm

Mä haluaisin mansikalle haisevaa skootteriöljyä. Myydäänkö sitä Suomessa?
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » Ma Huhti 24, 2006 10:29 am

Eiköhän toikin oo ratkastu helpolla, pistät sieltä pakkasesta viime vuoden mansikkakastiketta sinne öljyn sekaan.

Edit. Smokie, toimiko muuten toi sun 2-t Turbo viritelmä, jos toimi niin mitä eroa .. Kerro kaikki.. :D
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Huhti 24, 2006 1:44 pm

En kai mää nyt vaivalla haalittuja mansikoita mopolle syötä! :blah:

Paremmin se toimi vaparina. Siinä on Wartburgin 2-kurkkuinen Jikov kaasarina ja se ei tykkää paineistuksesta, heti kun ahdot nousee niin seokset menee ylettömän rikkaalle. Kipinää tarjoilee joku mopon kärjellinen magneetto ja moottorisahan kärjetön sytkä, magneetto otti ja levis. Kipinän tarvis olla muutenkin vähän rajumpi, ei meinaa noilla sytyttää kunnolla vaikka molemmat toimisikin. Vähän tuotekehittelyä niin kyllä se siitä. Japsiosia en silti laita! :tardmaker:
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Willik
Viestit: 325
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 1000rr

Viesti Kirjoittaja Willik » Ke Huhti 26, 2006 11:29 pm

Jotkut ne ei vain tykkää 2t:n hajusta. Eipä se happea annettu katuprätkäkään sille katalysaattorin kautta sylkemä kananmunan haju niin hyvää ole? Se ei vain onneksi tartu vaatteisiin ja haise niin voimakkaasti. Ite saa aina kicksit siitä, kun talven jälkeen eka crossi henkäsee pienen kitkerän katkun nenään :cool:

Ite ainakin suosin 2t moottoreita niin kauan crosseissa ja moottorikelkoissa, kun niitä vain tehään. Moottorinluonne on se mikä iskee. Äkkiä tehoa pukkaava 2t on niin mukava. Kovinhan tuo rotax varsinkin hehkuttaa sitä SDI moottoreita puhtaiksi. Kelkkamiesten puheita kuunnellu, niin kulutuskin on tippunut useita litroja.
Gotham Squad
Acme Motorsport

Avatar
VoiD
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Viesti Kirjoittaja VoiD » Ke Touko 03, 2006 11:39 am

joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita :freak2:

Avatar
Colder
Viestit: 1317
Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja Colder » Ke Touko 03, 2006 3:36 pm

Jukka85 kirjoitti:
epeli_ kirjoitti:kakstahtisen haju riippuu siitä, mitä kakstahtiöljyä sinne laittaa..
Älä saatana?!?


Voiko tuo olla totta?? :freak:
N.R.W
Masuuni
FB

TUME
Viestit: 215
Liittynyt: La Loka 20, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa ja savuttavaa

Viesti Kirjoittaja TUME » Ke Touko 03, 2006 10:43 pm

Smokie kirjoitti:Mä haluaisin mansikalle haisevaa skootteriöljyä. Myydäänkö sitä Suomessa?
En ole löytänyt mutta olisko tosta apua....? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een

Avatar
rosvoroope
Viestit: 680
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KX500

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Ma Touko 08, 2006 8:32 am

VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita :freak2:
Minkä vitun tehopiikin?
Minulla on KAWASAKI!! There`s no easy way out
NOWHERE FAST <br>

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ma Touko 08, 2006 8:41 am

rosvoroope kirjoitti:
VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita :freak2:
Minkä vitun tehopiikin?
Se ku painaa sitä punasta nappia ni alkaa suddaa tyhjää missä vauhdissa vaan. :firing:

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ma Touko 08, 2006 4:19 pm

rosvoroope kirjoitti:
VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita :freak2:
Minkä vitun tehopiikin?
4T-miehille ei tehopiikki ole tuttu. Nimen omaan tehopiikki on juuri se ominaisuus 2T-moottorissa, josta tykkään. 2T-Motocross koneissa jopa.. Ah, niin nautinnollinen! :P
Mikäli en 80-luvun lainapyörä-testiäni kauheasti muista väärin, niin 500cc RG gamma tehtaan virityssarjalla = 9500rpm asti ei tapahdu juuri mitään ja sitten kuin valokatkaisijasta kaikki kaakit ulos. Yippee!!! :blah:

Raaseri
Viestit: 78
Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Raaseri » Ma Touko 08, 2006 4:47 pm

-Zone- kirjoitti:
rosvoroope kirjoitti:
VoiD kirjoitti:joku 600cc 2t voi olla tehopiikin aikana jo vaikea hallita :freak2:
Minkä vitun tehopiikin?
4T-miehille ei tehopiikki ole tuttu. Nimen omaan tehopiikki on juuri se ominaisuus 2T-moottorissa, josta tykkään. 2T-Motocross koneissa jopa.. Ah, niin nautinnollinen! :P
Mikäli en 80-luvun lainapyörä-testiäni kauheasti muista väärin, niin 500cc RG gamma tehtaan virityssarjalla = 9500rpm asti ei tapahdu juuri mitään ja sitten kuin valokatkaisijasta kaikki kaakit ulos. Yippee!!! :blah:
Ai saatana voin kuvitella kuinka ihanasti semmonen repii :hearton:
Useless Finnish Fuck

Vastaa Viestiin