Nykytekniikallahan koitetaan päästä eroon niistä , ja saada laajat vääntökäyrät , sivistynyrt käytös ja tehon käyttö ominaisuudet.
Piikit tehokäyrissä on lähinnä vaarallisia,ja epämiellyttäviä repimisiä.
Kunnon iso 4 tahti, vaikka hyvintoimivalla turbolla , polkee suohon kakstahtien hermostuttavan räpätyksen ja repimiset. Sivussa myös hajut on history .
Ymmärrän jos kuitenkin joku noistakin pitää toisaalta , saahan niitä kakstahteja rassailla jatkuvaan mm , siis jos siittä pitää - niin ok .
Mut jos haluaa ajella oikeella bikellä , niin .. miten on ?
Topikki on nyt vähän ohi alkuperäisestä asiasta, hajustahan juttelu lähti - ollaan jo tehon repivyydessä - mutta menköön samassa.
Haju on haju , se on nyt todistettu ja siitähän ei päästä eroon kakstahdeista luopumatta - ite ainakin oisin valmis vaikka heti - samoin kun vanhoista diiselautoista haisemasta .
Hyi sanon minä