Honda Nsr - Ei käynnisty ( Ei saa bensaa )

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » To Maalis 30, 2006 1:21 pm

Nyt on katottu kaasari toiseen kertaan läpi ja aivan kunnossa näyttäsi olevan joka paikka.

Edelleen... onko nämä kakstahti pelit jotain henkimaailman juttuja, alkaa siltä tunnostaa.

Kertokaahan joku viisaampi miks hemmetissä se ei ime bensaa koneeseen?
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon"  <br>

-Zone-

Viesti Kirjoittaja -Zone- » To Maalis 30, 2006 7:56 pm

N-S-R = Niin sanottu romu, sanottiin aikoinaan. No, leikki sikseen. Kyllä jokin mättää todella pahasti. Tarvittaisiin kohtalaisen suuri ilmavuoto, ettei pääsuuttimelta saataisi polttoainetta. Jos mahdollista, niin ota kaasari vielä kerran irti ja laita (mieluiten valkoinen) T-paidan kangaspala kaasarin ja imukurkun väliin siten, että se pysyy siinä. Yritä konetta käymään. Jos kangas kastuu pensiinistä niin silloin kone saa ruokaa. Mahdollisia syitä siinä tapauksessa on ilmavuodot ja sytytys. Jos ei kastu ja kohokammioon kuitenkin tulee polttoainetta, välissä ei ole enää kuin pääsuutin ja suutinputki.

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » To Maalis 30, 2006 9:01 pm

Ihmetyttää tuokin ku tuli kokeiltua tuota bensan kaatoa tulpan reijästä sisään juttua joku päivä sitten, niin ei sillonkaan muka lähteny käyntiin? En muista että olinko tulppaa vaihtanu sillon vielä, mutta kuitenkin... Kai se nyt sillon ois pitäny viimestään hörähtää käyntiin.

sry

Viesti Kirjoittaja sry » Ma Huhti 03, 2006 10:03 pm

Magneeton kiila? tai jos oot kyllä katellu sitä stefaa niin ei varmaankaa tuo ole mennyt.

Billy Idol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Billy Idol » Ti Huhti 04, 2006 8:55 am

Kaikki vehkeet ei todellakaan lähde käyntin tulpanreijästä bensiiniä kaatamalla, kastelevat vain tulpan ;) minä olen tuon sähköpuolen stefan kannalla, jos se vuotaa, KONE EI TODELLAKAAN LÄHDE KÄYNTIIN!

Jos kerta startatessa ja kaasua painettaessa ei tule tulpan reijästä bensasumua kädelle, ja kaasutin, polttoaineletkut jne. on kunnossa, niin kelatkaa nyt vähän missä se vika voi olla :P VUOTAVA SÄHKÖPUOLEN STEFA! jos stefa valskaa, kampikammioon ei tule alipainetta-->ei imua.So simple.Tämänkin voisi todella vaivattomasti kokeilla pistämällä kaasarin imupuolelle käden ja starttaamalla, kunnon imu täytyy tuntua
Cagiva-26 years of Italian success!

Willik

Viesti Kirjoittaja Willik » Ti Huhti 04, 2006 3:04 pm

Maailman nopeimman kakivan omistaja, kun sanoo se on laki...

Tapa miten todeta tiivisteen vuotavan niin suihkutat startti pilottia siihen, kun on käynnissä. Käynnissä huomaa eron selvästi. JA SE TODELLAKIN HUOMAA. -> so simple.
Gotham Squad
Acme Motorsport

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » Ti Huhti 04, 2006 4:38 pm

Willik kirjoitti:Maailman nopeimman kakivan omistaja, kun sanoo se on laki...

Tapa miten todeta tiivisteen vuotavan niin suihkutat startti pilottia siihen, kun on käynnissä. Käynnissä huomaa eron selvästi. JA SE TODELLAKIN HUOMAA. -> so simple.
Vähän vaikea tuonne suihkutella ja samalla kahtoa kun vauhtipyörät sun muut on eessä. Ja siinä vauhtipyörässä ku on ne ratastukset minkä avulla startti sitten pyörittää konetta, niin eihän sitä voi poiskaan ottaa.

Willik

Viesti Kirjoittaja Willik » Ti Huhti 04, 2006 10:40 pm

Jos se sinne kovinkin kovasti imee ilmaa niin eiköhän se pikku pikkunen spray hiukkanen sinne pujahda.
Jos kerta on vaikeeta niin ole tekemättä.
Gotham Squad
Acme Motorsport

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » To Huhti 06, 2006 2:23 pm

Vika löyty; imukaulan tiiviste ;) halleluja!

Vastaa Viestiin