Honda Nsr - Ei käynnisty ( Ei saa bensaa )
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Jns
- Viestit: 93
- Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: F4 CBR 600cc
Nyt on katottu kaasari toiseen kertaan läpi ja aivan kunnossa näyttäsi olevan joka paikka.
Edelleen... onko nämä kakstahti pelit jotain henkimaailman juttuja, alkaa siltä tunnostaa.
Kertokaahan joku viisaampi miks hemmetissä se ei ime bensaa koneeseen?
Edelleen... onko nämä kakstahti pelit jotain henkimaailman juttuja, alkaa siltä tunnostaa.
Kertokaahan joku viisaampi miks hemmetissä se ei ime bensaa koneeseen?
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon" <br>
- -Zone-
- Viestit: 336
- Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am
N-S-R = Niin sanottu romu, sanottiin aikoinaan. No, leikki sikseen. Kyllä jokin mättää todella pahasti. Tarvittaisiin kohtalaisen suuri ilmavuoto, ettei pääsuuttimelta saataisi polttoainetta. Jos mahdollista, niin ota kaasari vielä kerran irti ja laita (mieluiten valkoinen) T-paidan kangaspala kaasarin ja imukurkun väliin siten, että se pysyy siinä. Yritä konetta käymään. Jos kangas kastuu pensiinistä niin silloin kone saa ruokaa. Mahdollisia syitä siinä tapauksessa on ilmavuodot ja sytytys. Jos ei kastu ja kohokammioon kuitenkin tulee polttoainetta, välissä ei ole enää kuin pääsuutin ja suutinputki.
-
Jns
- Viestit: 93
- Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: F4 CBR 600cc
Ihmetyttää tuokin ku tuli kokeiltua tuota bensan kaatoa tulpan reijästä sisään juttua joku päivä sitten, niin ei sillonkaan muka lähteny käyntiin? En muista että olinko tulppaa vaihtanu sillon vielä, mutta kuitenkin... Kai se nyt sillon ois pitäny viimestään hörähtää käyntiin.
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon" <br>
- Billy Idol
- Viestit: 15
- Liittynyt: La Marras 12, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: C12R Lucky Explorer
- Viesti:
Kaikki vehkeet ei todellakaan lähde käyntin tulpanreijästä bensiiniä kaatamalla, kastelevat vain tulpan ;) minä olen tuon sähköpuolen stefan kannalla, jos se vuotaa, KONE EI TODELLAKAAN LÄHDE KÄYNTIIN!
Jos kerta startatessa ja kaasua painettaessa ei tule tulpan reijästä bensasumua kädelle, ja kaasutin, polttoaineletkut jne. on kunnossa, niin kelatkaa nyt vähän missä se vika voi olla
VUOTAVA SÄHKÖPUOLEN STEFA! jos stefa valskaa, kampikammioon ei tule alipainetta-->ei imua.So simple.Tämänkin voisi todella vaivattomasti kokeilla pistämällä kaasarin imupuolelle käden ja starttaamalla, kunnon imu täytyy tuntua
Jos kerta startatessa ja kaasua painettaessa ei tule tulpan reijästä bensasumua kädelle, ja kaasutin, polttoaineletkut jne. on kunnossa, niin kelatkaa nyt vähän missä se vika voi olla
Cagiva-26 years of Italian success!
- Willik
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: 1000rr
Maailman nopeimman kakivan omistaja, kun sanoo se on laki...
Tapa miten todeta tiivisteen vuotavan niin suihkutat startti pilottia siihen, kun on käynnissä. Käynnissä huomaa eron selvästi. JA SE TODELLAKIN HUOMAA. -> so simple.
Tapa miten todeta tiivisteen vuotavan niin suihkutat startti pilottia siihen, kun on käynnissä. Käynnissä huomaa eron selvästi. JA SE TODELLAKIN HUOMAA. -> so simple.
Gotham Squad
Acme Motorsport
Acme Motorsport
-
Jns
- Viestit: 93
- Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: F4 CBR 600cc
Vähän vaikea tuonne suihkutella ja samalla kahtoa kun vauhtipyörät sun muut on eessä. Ja siinä vauhtipyörässä ku on ne ratastukset minkä avulla startti sitten pyörittää konetta, niin eihän sitä voi poiskaan ottaa.Willik kirjoitti:Maailman nopeimman kakivan omistaja, kun sanoo se on laki...
Tapa miten todeta tiivisteen vuotavan niin suihkutat startti pilottia siihen, kun on käynnissä. Käynnissä huomaa eron selvästi. JA SE TODELLAKIN HUOMAA. -> so simple.
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon" <br>
- Willik
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: 1000rr
Jos se sinne kovinkin kovasti imee ilmaa niin eiköhän se pikku pikkunen spray hiukkanen sinne pujahda.
Jos kerta on vaikeeta niin ole tekemättä.
Jos kerta on vaikeeta niin ole tekemättä.
Gotham Squad
Acme Motorsport
Acme Motorsport