cbr 600 -95

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Maalis 07, 2010 12:45 am

Itse asiassa niitä kiinnike hommeleitakaan ei hitsata vaan nekin tulee pulteilla kiinni. On kyllä nyt jo varsin tukevasti siellä nimittäin on jäähdytetty ja hakattu massa vasaralla paikalleen. Eikä tule ainakaan ilman väkivaltaa pois.
Arbeit macht frei

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Su Maalis 07, 2010 2:28 am

pommikone kirjoitti:Itse asiassa niitä kiinnike hommeleitakaan ei hitsata vaan nekin tulee pulteilla kiinni. On kyllä nyt jo varsin tukevasti siellä nimittäin on jäähdytetty ja hakattu massa vasaralla paikalleen. Eikä tule ainakaan ilman väkivaltaa pois.
aa, okei :upto:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ti Maalis 23, 2010 11:58 pm

Tänään sain niinkin vitusti aikaseksi kuin porattua reijät takahäkkiin ja pultattua sen kiinni. Tuli nyt 14mm pulteilla kiinni niin luulis pysyvän. Huomenna jos jaksais mennä sovittamaan sitä perää siihen päälle.

Saatana kuin ei pääse hitsaamaan niin ei saa tehtyä kiinnikkeitä kaikille pikku hilppeille. No olishan siinä kaikkee muutakin mitä pitäis laittaa.

Jotenkin ei nyt toi rakentaminen maistu. :angry:
Arbeit macht frei

hesus
Viestit: 469
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Vanha Honda

Viesti Kirjoittaja hesus » Ke Maalis 24, 2010 12:57 am

pommikone kirjoitti: Jotenkin ei nyt toi rakentaminen maistu. :angry:
Samanlaisia tuntemuksia täällä. :nono:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ke Huhti 14, 2010 11:12 pm

Pitkästä aikaa edistytty! Jehkeet saatu tulille, pieni koeajokin on suoritettu. En tiedä missä "vika" mutta jotenkin keula tuntui pirun kevyeltä.
Paljon on tekemättä ja nyt kun olis motivaatiota niin kukkaro on tyhjillään.
Talliin ilmesty myös kaverin -86 1100 GPZ siinä sitä sotaratsua on kerrakseen. Jumalauta mikä laiva? Toivottottavasti se näyttää kesällä edes vähän tappelijalta.
Perjantaina olis tarkotus saada perse kiinni takahäkkiin. Samalla pitäis kattoo missä vika kun tankki ei saa korvaus ilmaa. Kuvia tulee taas jossain vaiheessa.
Arbeit macht frei

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » La Huhti 17, 2010 7:28 pm

Tänään kävin mallailemassa perää paikalleen. Kiinnike reikien porailuakin tuli harrastettua. Öljyt tuli vaihdettua ja kumia poltettua. Alku viikosta rupee tapahtumaan jos vaan jostain löytyy joku saatanan halpa lamppu keulille niin saadaan jopo liikenteeseen.

Ajo halut aivan katossa!!!!

Mutta nyt soppaa ja sillä selvä!
Arbeit macht frei

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Huhti 25, 2010 10:44 am

Aijai sitä riemun määrää kun kesän ensimmäinen kumi sano poks! Eli tänään ei saatu muuta aikaseksi kuin taka kumin loppuun kulutus. Ja hauskaa oli pienenä miinuksena sanottakoon se että punokset repi perseen verille. Onneksi vain pientä pinta nirhaumaa.
Arbeit macht frei

Avatar
Mozze
Viestit: 321
Liittynyt: To Elo 30, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 3-pyttynen, 2-tahtinen ja 1-mukinen

Viesti Kirjoittaja Mozze » Su Huhti 25, 2010 10:30 pm

Missä viipyy tämän rojektin kuvat? :mad:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ma Huhti 26, 2010 4:46 pm

Tänään tulee kuvia ja videon tynkää!! :firing:
Arbeit macht frei

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ma Huhti 26, 2010 5:27 pm

pommikone kirjoitti:Tänään tulee kuvia ja videon tynkää!! :firing:
:upto: Lupaat vaan :D
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ma Huhti 26, 2010 10:56 pm

No niin nyt niitä kuvia!!!! On vähän isoja mutta vitunko väliä.

Alkuun vähän kuiva harjottelua.

Kuva


Sitten itse asiaan, eli pientä renkaan lämmitystä ennen koe-ajoa!


Kuva
Kuva
Kuva


Väliin vähän fiilistely kuvaa

Kuva


Takakumi ensimmäisen koe-ajon jälkeen. Älkää ihmetelkö miksi perse on ihan vinossa ei meinaan ole kuin yhdellä pultilla tossa kuvan otto hetkellä kiinni.

Kuva


Huomatkaa kumin kuluminen. Pitäis vissiin lopetta toi touring homoilu ja ruveta vetää enemmän mutkapätkää niin kuluis tuolta sivuiltakin.


Kuva

Hauskuus loppunut kesken.

Kuva

Kuten varmaan huomasittekin niin viellä on räpeltämistä ennen ajoon ottoa.
Videot tuleekin vähän myöhemmin kunhan kerkeen uppia ne johonkin.[/img]
Arbeit macht frei

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Huhti 27, 2010 6:33 am

Räyhäkkään näkönen siitä tulee. Noi clip-onit sopii tohon keulille vitusti paremmin kuin krossistonga.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ti Huhti 27, 2010 7:24 am

:upto: Just sopivan ruma.TYKKÄÄN :blah: Helppo ainakin tunnistaa jos satut vastaan ajaa :D
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ti Huhti 27, 2010 10:41 pm

-Ape- kirjoitti:Räyhäkkään näkönen siitä tulee. Noi clip-onit sopii tohon keulille vitusti paremmin kuin krossistonga.

Omasta mielestä kanssa sitä crossi-stongaa näkee jo ihan tarpeeksi. On se kumminkin 73cm levee paketti noilla clipareilla.


Tänään tuli taas ropailtua kaiken näköstä.
Alun perin oli tarkotus ettei tule mitään vaimenninta, että olis pelkkä pakosarja. Oli kyllä pikkusen liian äänekäs ja mitään näkyvää vaimenninta en halunnut joten pyörän alle tuli auton littee vaimennin missä on loppu putki taivutettu niin että kaasut tulee just taka kumin ohi. Paljon ei jäänyt tilaa vaimentimen ja renkaan väliin, olisko ollu jotain 4cm mutta se riittää ettei ota kiinni missään vaiheessa. Ja mikä parasta niin äänet jäi aikas maukkaiksi. Jarruvalon reijän sain viimeisteltyä. Tupit löysy kanssa paikalleen. Viellä kun keksis jonkun lampun tohon keulille, kun mikään ei tunnu miellyttävän silmää.
Arbeit macht frei

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ti Huhti 27, 2010 11:37 pm

pommikone kirjoitti:
-Ape- kirjoitti:Räyhäkkään näkönen siitä tulee. Noi clip-onit sopii tohon keulille vitusti paremmin kuin krossistonga.

Omasta mielestä kanssa sitä crossi-stongaa näkee jo ihan tarpeeksi. On se kumminkin 73cm levee paketti noilla clipareilla.


Tänään tuli taas ropailtua kaiken näköstä.
Alun perin oli tarkotus ettei tule mitään vaimenninta, että olis pelkkä pakosarja. Oli kyllä pikkusen liian äänekäs ja mitään näkyvää vaimenninta en halunnut joten pyörän alle tuli auton littee vaimennin missä on loppu putki taivutettu niin että kaasut tulee just taka kumin ohi. Paljon ei jäänyt tilaa vaimentimen ja renkaan väliin, olisko ollu jotain 4cm mutta se riittää ettei ota kiinni missään vaiheessa. Ja mikä parasta niin äänet jäi aikas maukkaiksi. Jarruvalon reijän sain viimeisteltyä. Tupit löysy kanssa paikalleen. Viellä kun keksis jonkun lampun tohon keulille, kun mikään ei tunnu miellyttävän silmää.

rossi tankoja luultavasti paljo siks ku niillä saanu porukkka säädeltyä ittelleen parhaimman ajoasennon ja kikkailuki kenties hieman ketterämpää.. vaikkaki aika nähtyä kyllä onki ja moniin pyöriin fatbaari ei oo sopinu ollenkaan, mutta luultavasti ajoasento ollu taas syynä siihen että sellanen on hommattu..
ite koitin syksyllä noin kans, et väänsin cliparit suoraks ja oliskohan ne ollu vielä väärinpäinki..en muista, mut sen muistan et missään ei oo ollu yhtä tuskallinen ajoasento ku omas hondas silloon :lol:
mutta eipä siitä sen enempää ja mites olis monkeyn lamppu koteloineen keulille?? :D




edit: nyt ku katoin kuvia uudestaan, niin eipä normikorkunen crossitanko paljo korkeemmalla olis edes ku noi cliparit nyt :freak:
että en sit tiiä miks se omalla ajo clipareitten kaa tuntu niin hirveeltä :D

Vastaa Viestiin