cbr 600 -95
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
- Fear_factory
- Viestit: 1307
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ...
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Tänään sain niinkin vitusti aikaseksi kuin porattua reijät takahäkkiin ja pultattua sen kiinni. Tuli nyt 14mm pulteilla kiinni niin luulis pysyvän. Huomenna jos jaksais mennä sovittamaan sitä perää siihen päälle.
Saatana kuin ei pääse hitsaamaan niin ei saa tehtyä kiinnikkeitä kaikille pikku hilppeille. No olishan siinä kaikkee muutakin mitä pitäis laittaa.
Jotenkin ei nyt toi rakentaminen maistu.
Saatana kuin ei pääse hitsaamaan niin ei saa tehtyä kiinnikkeitä kaikille pikku hilppeille. No olishan siinä kaikkee muutakin mitä pitäis laittaa.
Jotenkin ei nyt toi rakentaminen maistu.
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Pitkästä aikaa edistytty! Jehkeet saatu tulille, pieni koeajokin on suoritettu. En tiedä missä "vika" mutta jotenkin keula tuntui pirun kevyeltä.
Paljon on tekemättä ja nyt kun olis motivaatiota niin kukkaro on tyhjillään.
Talliin ilmesty myös kaverin -86 1100 GPZ siinä sitä sotaratsua on kerrakseen. Jumalauta mikä laiva? Toivottottavasti se näyttää kesällä edes vähän tappelijalta.
Perjantaina olis tarkotus saada perse kiinni takahäkkiin. Samalla pitäis kattoo missä vika kun tankki ei saa korvaus ilmaa. Kuvia tulee taas jossain vaiheessa.
Paljon on tekemättä ja nyt kun olis motivaatiota niin kukkaro on tyhjillään.
Talliin ilmesty myös kaverin -86 1100 GPZ siinä sitä sotaratsua on kerrakseen. Jumalauta mikä laiva? Toivottottavasti se näyttää kesällä edes vähän tappelijalta.
Perjantaina olis tarkotus saada perse kiinni takahäkkiin. Samalla pitäis kattoo missä vika kun tankki ei saa korvaus ilmaa. Kuvia tulee taas jossain vaiheessa.
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Tänään kävin mallailemassa perää paikalleen. Kiinnike reikien porailuakin tuli harrastettua. Öljyt tuli vaihdettua ja kumia poltettua. Alku viikosta rupee tapahtumaan jos vaan jostain löytyy joku saatanan halpa lamppu keulille niin saadaan jopo liikenteeseen.
Ajo halut aivan katossa!!!!
Mutta nyt soppaa ja sillä selvä!
Ajo halut aivan katossa!!!!
Mutta nyt soppaa ja sillä selvä!
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
No niin nyt niitä kuvia!!!! On vähän isoja mutta vitunko väliä.
Alkuun vähän kuiva harjottelua.
Sitten itse asiaan, eli pientä renkaan lämmitystä ennen koe-ajoa!
Väliin vähän fiilistely kuvaa
Takakumi ensimmäisen koe-ajon jälkeen. Älkää ihmetelkö miksi perse on ihan vinossa ei meinaan ole kuin yhdellä pultilla tossa kuvan otto hetkellä kiinni.
Huomatkaa kumin kuluminen. Pitäis vissiin lopetta toi touring homoilu ja ruveta vetää enemmän mutkapätkää niin kuluis tuolta sivuiltakin.
Hauskuus loppunut kesken.
Kuten varmaan huomasittekin niin viellä on räpeltämistä ennen ajoon ottoa.
Videot tuleekin vähän myöhemmin kunhan kerkeen uppia ne johonkin.[/img]
Alkuun vähän kuiva harjottelua.
Sitten itse asiaan, eli pientä renkaan lämmitystä ennen koe-ajoa!
Väliin vähän fiilistely kuvaa
Takakumi ensimmäisen koe-ajon jälkeen. Älkää ihmetelkö miksi perse on ihan vinossa ei meinaan ole kuin yhdellä pultilla tossa kuvan otto hetkellä kiinni.
Huomatkaa kumin kuluminen. Pitäis vissiin lopetta toi touring homoilu ja ruveta vetää enemmän mutkapätkää niin kuluis tuolta sivuiltakin.
Hauskuus loppunut kesken.
Kuten varmaan huomasittekin niin viellä on räpeltämistä ennen ajoon ottoa.
Videot tuleekin vähän myöhemmin kunhan kerkeen uppia ne johonkin.[/img]
Arbeit macht frei
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
-Ape- kirjoitti:Räyhäkkään näkönen siitä tulee. Noi clip-onit sopii tohon keulille vitusti paremmin kuin krossistonga.
Omasta mielestä kanssa sitä crossi-stongaa näkee jo ihan tarpeeksi. On se kumminkin 73cm levee paketti noilla clipareilla.
Tänään tuli taas ropailtua kaiken näköstä.
Alun perin oli tarkotus ettei tule mitään vaimenninta, että olis pelkkä pakosarja. Oli kyllä pikkusen liian äänekäs ja mitään näkyvää vaimenninta en halunnut joten pyörän alle tuli auton littee vaimennin missä on loppu putki taivutettu niin että kaasut tulee just taka kumin ohi. Paljon ei jäänyt tilaa vaimentimen ja renkaan väliin, olisko ollu jotain 4cm mutta se riittää ettei ota kiinni missään vaiheessa. Ja mikä parasta niin äänet jäi aikas maukkaiksi. Jarruvalon reijän sain viimeisteltyä. Tupit löysy kanssa paikalleen. Viellä kun keksis jonkun lampun tohon keulille, kun mikään ei tunnu miellyttävän silmää.
Arbeit macht frei
- Fear_factory
- Viestit: 1307
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ...
pommikone kirjoitti:-Ape- kirjoitti:Räyhäkkään näkönen siitä tulee. Noi clip-onit sopii tohon keulille vitusti paremmin kuin krossistonga.
Omasta mielestä kanssa sitä crossi-stongaa näkee jo ihan tarpeeksi. On se kumminkin 73cm levee paketti noilla clipareilla.
Tänään tuli taas ropailtua kaiken näköstä.
Alun perin oli tarkotus ettei tule mitään vaimenninta, että olis pelkkä pakosarja. Oli kyllä pikkusen liian äänekäs ja mitään näkyvää vaimenninta en halunnut joten pyörän alle tuli auton littee vaimennin missä on loppu putki taivutettu niin että kaasut tulee just taka kumin ohi. Paljon ei jäänyt tilaa vaimentimen ja renkaan väliin, olisko ollu jotain 4cm mutta se riittää ettei ota kiinni missään vaiheessa. Ja mikä parasta niin äänet jäi aikas maukkaiksi. Jarruvalon reijän sain viimeisteltyä. Tupit löysy kanssa paikalleen. Viellä kun keksis jonkun lampun tohon keulille, kun mikään ei tunnu miellyttävän silmää.
rossi tankoja luultavasti paljo siks ku niillä saanu porukkka säädeltyä ittelleen parhaimman ajoasennon ja kikkailuki kenties hieman ketterämpää.. vaikkaki aika nähtyä kyllä onki ja moniin pyöriin fatbaari ei oo sopinu ollenkaan, mutta luultavasti ajoasento ollu taas syynä siihen että sellanen on hommattu..
ite koitin syksyllä noin kans, et väänsin cliparit suoraks ja oliskohan ne ollu vielä väärinpäinki..en muista, mut sen muistan et missään ei oo ollu yhtä tuskallinen ajoasento ku omas hondas silloon
mutta eipä siitä sen enempää ja mites olis monkeyn lamppu koteloineen keulille??
edit: nyt ku katoin kuvia uudestaan, niin eipä normikorkunen crossitanko paljo korkeemmalla olis edes ku noi cliparit nyt
että en sit tiiä miks se omalla ajo clipareitten kaa tuntu niin hirveeltä