"Suzukawa" GSX-R 750W
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Shaingi kirjoitti:Persuskate näyttää hyvältäMietin jo että jääkö penkki pelkästään tuon häkin päälle ettei katetta tule ollenkaan. Olis ainakin raju.
^ änkkä tulee tyylikkäästi![]()
Thanks molemmille!
Joo, toi katteen historia on vähän sellanen '' Mitä jos ton laittaski noin...?''
Mut empä oo vastaavanlaista ainakaa vielä nähny, vois jalostaa tuon loppuun asti..
Olishan se toki rokrok pelkällä penkillä ja pienellä peltikatteella
Katsotaa mitä keksitään
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Siellähän se vielä mököttää, nyt on hakusessa uus CDI-boksi kun vanha kärvähtänyt. Eli vastoinkäymisiä toisen jälkeen tuppaa tulemaan
Kunhan tuon boksin löydän/ostan ja sähkömiehen kanssa katotaan johdot oikein niin aletaan puskemaan käyntiin.
Muttamutta, pian pääsee taas töihin ja rahaan käsiksi niin eiköhän tämäkin ala edistymään! Pakko saada täksi kesää ajoon, PAKKO .
Eihän tässä enään olekaan kipinän lisäks kun pientä pintanäpräilyä ja säätöjä sitten ku käy. Ulkokuori laitellaan sitte pikkuhiljaa.
Ulkokuoreen kylläkin jo tehnyt pieniä varauksia, esim. yhdet akran pöntöt tuli tsekattua, jossei kaveri omaan mopoon laita ni tulevat tähän.

Pikkuhiljaa..
Muttamutta, pian pääsee taas töihin ja rahaan käsiksi niin eiköhän tämäkin ala edistymään! Pakko saada täksi kesää ajoon, PAKKO .
Eihän tässä enään olekaan kipinän lisäks kun pientä pintanäpräilyä ja säätöjä sitten ku käy. Ulkokuori laitellaan sitte pikkuhiljaa.
Ulkokuoreen kylläkin jo tehnyt pieniä varauksia, esim. yhdet akran pöntöt tuli tsekattua, jossei kaveri omaan mopoon laita ni tulevat tähän.

Pikkuhiljaa..
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Re: GSX-R771 ''Kikkare X''
Vittu, täällä taas!!
Kikkare jatkoi viimevuoden lopulla elämänsä seikkailuja Turun suunnalle, muistaakseni. Nyt kyllä vituttaa kun miettii sitä potentiaalia, mutta tuli se perus 20-vuotiaan tilanne eteen; työt loppu ja intti tammikuussa. Ei muuta kun pyörä myyntiin ja ''ilosena'' palvelukseen!
Mutta mutta, eihän Suzukimies kauaa kestä ilman sitä tallissa seisovaa rompetta, eihän?
Tuli kevät, tuli moottoripyörät, tuli pyöräkuume.. Nettimoto tulille ja etsimään sopivaa vaimoketta. Ja sellanenhan sitte löyty Liedosta, 70tkm rullattu -94 Weera, mikäs muukaan! Täysin orkkiskunnossa jotain vilkkua ja tuollaista pientä lukuunottamatta.
JA SE TOIMI..! Lähes täydellinen aihio.
Siitä sitte innostuneena pankin tädille tilitiedot kätösessä. Nippu juuroja käteen ja nokka kohti Lietoa!!
Paikalle päästiin ja pyörä tsekattiin, nopee käynti ja kiertolenkki, ja homma oli selvä. Tää pyörä on mun!


Fiilis mitä loistavin, pienellä perushuollolla pyörä oli valmis käskytettäväksi. Papereiden mukanen 113hp tuntui ihan uskomattomalta ensimmäisten lenkkien aikana! Yoshimuran kokoputkiston antama sulosointu palaneiden villojen säestämä soi korvissa vielä seuraavana aamuna, ai että!
PS; muutama fiilistelyfilmi ajoista!


Sitten tuli se päivä, kun ajotauolla tupakki huulessa katselin pyörää, ja sen ''kauneutta''. Pitihän sille tehdä jotain!
Ja siitä se ajatus sitten lähti ku Tikkurilan mainoksessa konsanaan
Aluksi lähdettiin metsästämään pelkkää takakatetta ajatuksena nopea muodonmuutos ja takasin kentälle. Noh, hetken kuluttua puskaradion kautta tuli tietoa -10/-12 Kawasaki 636:sen kuitukatteista, ja vielä kaverilta, ja parasta kaikessa HALVALLA. Pitihän ne sitte käydä poistamassa, ettei kukaan muu saa näitä aarteita. Katteet näyttää kutakuinkin tältä;
1
2 ja
3
Katteet tsek, sitte alotettiin pyörän purku;

Josta päästäänkin tähän päivään. Vielä 4 päivää kiinni kassulla ( KYLLÄ, vietin juhannukseni kasarmilla vartiotehtävissä.. )
ja sitten alkaa taas 9pv rupeama pyörän kimpussa. Yritin keksiä jotain '' TO DO-listaa'' eli;
- Takahäkki irti / uuden suunnitttelu ja teko
- Katteiden mallaus ja kiinnikkeiden suunnittelu
- Jarruletkujen vaihto teräspunoksiin ( riippuu saanko letkut jo ens viikolla )
- Vanteiden irroitus ja kiikutus kaverille maalaukseen
- Yleistä puhdistelua ja paskanjauhantaa..
Nyt tän loppukesän/syksyn aikana pyörä fixaillaan nopeasti vaan omaan silmään miellyttäväksi, talvella taasen
koko mopo maalaillaan viimeistä mutteriaan myöden. Mustalla, mustalla ja mustalla..
Toivottavasti pääsen kirjoittelemaan ensiviikolla ja tapahtumia ja edistystä, muuten päivittely on hyvin vkl-voittoista.
TJ179
Kuulemisiin!!
- Janne
sneakpeak!!
Kikkare jatkoi viimevuoden lopulla elämänsä seikkailuja Turun suunnalle, muistaakseni. Nyt kyllä vituttaa kun miettii sitä potentiaalia, mutta tuli se perus 20-vuotiaan tilanne eteen; työt loppu ja intti tammikuussa. Ei muuta kun pyörä myyntiin ja ''ilosena'' palvelukseen!
Mutta mutta, eihän Suzukimies kauaa kestä ilman sitä tallissa seisovaa rompetta, eihän?
Tuli kevät, tuli moottoripyörät, tuli pyöräkuume.. Nettimoto tulille ja etsimään sopivaa vaimoketta. Ja sellanenhan sitte löyty Liedosta, 70tkm rullattu -94 Weera, mikäs muukaan! Täysin orkkiskunnossa jotain vilkkua ja tuollaista pientä lukuunottamatta.
JA SE TOIMI..! Lähes täydellinen aihio.
Siitä sitte innostuneena pankin tädille tilitiedot kätösessä. Nippu juuroja käteen ja nokka kohti Lietoa!!
Paikalle päästiin ja pyörä tsekattiin, nopee käynti ja kiertolenkki, ja homma oli selvä. Tää pyörä on mun!


Fiilis mitä loistavin, pienellä perushuollolla pyörä oli valmis käskytettäväksi. Papereiden mukanen 113hp tuntui ihan uskomattomalta ensimmäisten lenkkien aikana! Yoshimuran kokoputkiston antama sulosointu palaneiden villojen säestämä soi korvissa vielä seuraavana aamuna, ai että!
PS; muutama fiilistelyfilmi ajoista!


Sitten tuli se päivä, kun ajotauolla tupakki huulessa katselin pyörää, ja sen ''kauneutta''. Pitihän sille tehdä jotain!
Ja siitä se ajatus sitten lähti ku Tikkurilan mainoksessa konsanaan
Aluksi lähdettiin metsästämään pelkkää takakatetta ajatuksena nopea muodonmuutos ja takasin kentälle. Noh, hetken kuluttua puskaradion kautta tuli tietoa -10/-12 Kawasaki 636:sen kuitukatteista, ja vielä kaverilta, ja parasta kaikessa HALVALLA. Pitihän ne sitte käydä poistamassa, ettei kukaan muu saa näitä aarteita. Katteet näyttää kutakuinkin tältä;
1
2 ja
3
Katteet tsek, sitte alotettiin pyörän purku;

Josta päästäänkin tähän päivään. Vielä 4 päivää kiinni kassulla ( KYLLÄ, vietin juhannukseni kasarmilla vartiotehtävissä.. )
ja sitten alkaa taas 9pv rupeama pyörän kimpussa. Yritin keksiä jotain '' TO DO-listaa'' eli;
- Takahäkki irti / uuden suunnitttelu ja teko
- Katteiden mallaus ja kiinnikkeiden suunnittelu
- Jarruletkujen vaihto teräspunoksiin ( riippuu saanko letkut jo ens viikolla )
- Vanteiden irroitus ja kiikutus kaverille maalaukseen
- Yleistä puhdistelua ja paskanjauhantaa..
Nyt tän loppukesän/syksyn aikana pyörä fixaillaan nopeasti vaan omaan silmään miellyttäväksi, talvella taasen
koko mopo maalaillaan viimeistä mutteriaan myöden. Mustalla, mustalla ja mustalla..
Toivottavasti pääsen kirjoittelemaan ensiviikolla ja tapahtumia ja edistystä, muuten päivittely on hyvin vkl-voittoista.
TJ179
Kuulemisiin!!
- Janne
sneakpeak!!
- nesto
- Viestit: 622
- Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 1:00 am
- Paikkakunta: ---
Re: GSX-R771 ''Kikkare X''
Pajatsu kirjoitti: ...TJ179...
Päivän vitsi-topikki löytyy toiselta alueelta
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Terve taas!
Kinkut ohi ja takasin sorvin ääreen. Tallissa odotteli takahäkki irrottamista, ja hetken mietiskelyn jälkeen se LÄHTI. Muutamasta pultista piti kannat porailla pois.
Seuraavaksi vanhalle häkille pitäisi rakentaa korvaaja. Siinä sitä hommaa ja mietiskelyä sitten onkin, kun pitäisi kaikki roikkuvat sähköt ja vermeet piilotella alle.
Uusi kate on kumminkin n 1/3 vanhan koosta..
Tuosta vielä kuva miltä pyörä näyttää tällä hetkellä
Samalla kun siinä häkkiä irroittelin niin ajattelin myös tehdä tuolle Yoshimuran (?) pöntölle jotain. Hirveen pitkä ja ruma ja äänekäs..
Pönttö leikkauspöydälle ja työkalut esille. Hetkisen mähkimisen jälkeen näytti tältä.
Sain myös selvyyden siihen miksi mokoma piti niin kovaa meteliä. Villat tai kaikki se vähäinen mitä siellä vielä jäljellä oli.
Tästä löydöstä hetkinen eteenpäin niin änkästä olikin jo hävinnyt puolet ja paketti oli päiden tasausta ja uusia popniittejä vaille tämännäköinen. ( Suora on leikkaus kyllä..
)
Nopea sommittelu paikoilleen ja talli-ilta oli siinä.
Pahoittelen kuvien laatua ja tekstin sekavuutta, kamera jäi jälleen kotiin ja tallin huuruisessa ilmassa vietetty nyt liki koko hereillä oltu aika.
Viikolla varmasti taas lisää tekstiä kera parempien kuvien, siihen asti..!
Pajatsu
Kinkut ohi ja takasin sorvin ääreen. Tallissa odotteli takahäkki irrottamista, ja hetken mietiskelyn jälkeen se LÄHTI. Muutamasta pultista piti kannat porailla pois.
Seuraavaksi vanhalle häkille pitäisi rakentaa korvaaja. Siinä sitä hommaa ja mietiskelyä sitten onkin, kun pitäisi kaikki roikkuvat sähköt ja vermeet piilotella alle.
Uusi kate on kumminkin n 1/3 vanhan koosta..
Tuosta vielä kuva miltä pyörä näyttää tällä hetkellä
Samalla kun siinä häkkiä irroittelin niin ajattelin myös tehdä tuolle Yoshimuran (?) pöntölle jotain. Hirveen pitkä ja ruma ja äänekäs..
Pönttö leikkauspöydälle ja työkalut esille. Hetkisen mähkimisen jälkeen näytti tältä.
Sain myös selvyyden siihen miksi mokoma piti niin kovaa meteliä. Villat tai kaikki se vähäinen mitä siellä vielä jäljellä oli.
Tästä löydöstä hetkinen eteenpäin niin änkästä olikin jo hävinnyt puolet ja paketti oli päiden tasausta ja uusia popniittejä vaille tämännäköinen. ( Suora on leikkaus kyllä..
Nopea sommittelu paikoilleen ja talli-ilta oli siinä.
Pahoittelen kuvien laatua ja tekstin sekavuutta, kamera jäi jälleen kotiin ja tallin huuruisessa ilmassa vietetty nyt liki koko hereillä oltu aika.
Viikolla varmasti taas lisää tekstiä kera parempien kuvien, siihen asti..!
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Nonniin, terve vaan taas!
Siitä onki sitte melkeempä vuosi kun tänne on kirjottanu, mutta tämä prokkis elää ja hengittää silti! Hiljaiseloa tähän päivään asti kylläki.
Pakolliset valtion hommat tuli hoidettua alta ja taas työelämään inttiin kylläki palanneena voi taas jatkaa rakentelua!
Hiljalleen on tullu osia haalittua ja tänään oli sitte se päivä kun potkastiin prokkis taas käyntiin!
Sen enempää tylsiä turisematta ja menneitä muistelematta, isketään läjä kuvia nykypäivän kondiksesta.
Alotettiin siirtämällä pärrä tallista toiseen paremman tilan ja työkaluvalikoiman takia;

Sitte tavaraa irti;

Niinkun viimisestä kuvasta näkyykin niin vakio etujarrusettí vaihtui. VAKIO MYYNNISSÄ, TÄYD. SETTI!!

Ohjaamolle annettiin vähän meikkiä;


Vanhat renkaat kun on paistoja -06 ja -07, tuli tilailtua uudet kummit;

Parin tehokkaan tunnin jälkeen päätettiin päivä ja pyörä jäi tälläseen tilaan

Huomenna hommat jatkuu ja toivottavasti vkl ollaan jo tienpäällä.
Päivitystä tänne taas kun jotain saadaan aikaaseksi!
Pahoittelut kuvien määrästä ja laadusta..
Siitä onki sitte melkeempä vuosi kun tänne on kirjottanu, mutta tämä prokkis elää ja hengittää silti! Hiljaiseloa tähän päivään asti kylläki.
Pakolliset valtion hommat tuli hoidettua alta ja taas työelämään inttiin kylläki palanneena voi taas jatkaa rakentelua!
Hiljalleen on tullu osia haalittua ja tänään oli sitte se päivä kun potkastiin prokkis taas käyntiin!
Sen enempää tylsiä turisematta ja menneitä muistelematta, isketään läjä kuvia nykypäivän kondiksesta.
Alotettiin siirtämällä pärrä tallista toiseen paremman tilan ja työkaluvalikoiman takia;

Sitte tavaraa irti;

Niinkun viimisestä kuvasta näkyykin niin vakio etujarrusettí vaihtui. VAKIO MYYNNISSÄ, TÄYD. SETTI!!

Ohjaamolle annettiin vähän meikkiä;


Vanhat renkaat kun on paistoja -06 ja -07, tuli tilailtua uudet kummit;

Parin tehokkaan tunnin jälkeen päätettiin päivä ja pyörä jäi tälläseen tilaan

Huomenna hommat jatkuu ja toivottavasti vkl ollaan jo tienpäällä.
Päivitystä tänne taas kun jotain saadaan aikaaseksi!
Pahoittelut kuvien määrästä ja laadusta..
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Noh??? Sä oot juniori ihan hukassa ton rakentelun kanssa.
Mitä jos setä tulis sunnuntaina vähän näyttämään mitä sun oikeasti pitäs ton vessan kanssa tehdä?
Mitä jos setä tulis sunnuntaina vähän näyttämään mitä sun oikeasti pitäs ton vessan kanssa tehdä?
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
"The Fosse Way" better than good blowjob...
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Mitä häh?thelittleone kirjoitti:Noh??? Sä oot juniori ihan hukassa ton rakentelun kanssa.![]()
Mitä jos setä tulis sunnuntaina vähän näyttämään mitä sun oikeasti pitäs ton vessan kanssa tehdä?
Auta ja lahjota mulle rakennustaitoja ja kunnon osia!
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
E:Parin viikon päästä Raumalla niin kattellaan silloin...Pajatsu kirjoitti:Mitä häh?![]()
Auta ja lahjota mulle rakennustaitoja ja kunnon osia!![]()
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
"The Fosse Way" better than good blowjob...
-
Zippaaja
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Onpahan kyllä mielenkiintoinen tyyli lähteä tekemään takahäkkiä
mutta, jos se toimii niin sillonhan se onnistu.
- CFH
- Viestit: 1154
- Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...
Re: Pajatsun paluu! GSX-R 750W '' Suzukawa '' -> s. 6 !
Meinasin just kommentoida, et missä se takahäkki onZippaaja kirjoitti:Onpahan kyllä mielenkiintoinen tyyli lähteä tekemään takahäkkiämutta, jos se toimii niin sillonhan se onnistu.







