Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta, "TKD-FZ6&quot

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
heegeri
Viestit: 13
Liittynyt: To Helmi 10, 2011 1:00 am
Paikkakunta: peecee25

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja heegeri » Pe Loka 12, 2012 5:39 pm

mitäs tälle projektille kuuluu?

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja TSK » La Loka 13, 2012 12:26 am

heegeri kirjoitti:mitäs tälle projektille kuuluu?
Pikkuhiljaa mennään eteenpäin. Tankki-istuinosa alkaa olla pehmusteita ja maalia vaille valmis. Ehkäpä ensi viikolla tulee päiviteltyä kuviakin. Kiitos mielenkiinnosta!

Avatar
tatsga
Viestit: 317
Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja tatsga » La Loka 13, 2012 12:06 pm

Ennakkoluulottumuus on innovaation äiti... =D Ja hei jos oot viel ekan testilenkin jälkeen hengissä ja työkykyinen niin aina voi parantaa designiä. Kun haetaan äärimmäistä keveyttä niin on menty metsään jos mikään paikka ei hajoa ekalla yrittämällä=ei oo kevennetty tarpeeks. Helpompi vetää eka överiks ja sit korjailla sieltä mistä pettää. Sitku ne on korjattu niin voidaan keventää lisää sieltä mistä ei oo pettänyt vielä... =D Iso peukku perseeseen insinöörimäisestä toteutustavasta!

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja TSK » To Loka 18, 2012 11:51 pm


Avatar
slip
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ZX-12

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja slip » Pe Loka 19, 2012 1:01 pm

9cm lyhyempi takahaarukka kun orkkiksessa? noin yleisesti akseliväliä 5cm jatkamalla poistaa käytännössä kaiken keulimisen... saattaa olla mielenkiintoinen ajaa tuolla akselivälillä.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Pe Loka 19, 2012 1:42 pm

Eijjkä poista :wink2:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja TSK » Pe Loka 19, 2012 2:11 pm

slip kirjoitti:9cm lyhyempi takahaarukka kun orkkiksessa? noin yleisesti akseliväliä 5cm jatkamalla poistaa käytännössä kaiken keulimisen... saattaa olla mielenkiintoinen ajaa tuolla akselivälillä.
Toivottavasti olisi mielenkiintoinen. Keulakulma on noin 25 astetta ja istuin on edempänä kuin ennen sekä huippunopeus on vähän yli 200 km/h. Nämä asiat ehkä edesauttavat pyörän pysymistä pystyssä ja tiellä.

Avatar
slip
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ZX-12

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja slip » Pe Loka 19, 2012 2:15 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Eijjkä poista :wink2:
kyllä mä noita sun videoita/kuvia oon kattonut missä kekkuloit ~15cm jatkoilla :) ymmärsit kuitenkin pointin, että pyörän käytös muuttuu tuollasen 'tahattoman' keulimisen suhteen jo 5cm akselivälin muutoksella huomattavissa määrin.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Pe Loka 19, 2012 2:24 pm

Emmää pelkästään sitä tarkottanut :wavey: Kyllä noi vehkeet 9tuuman jatkoilla keulii vahingossakin. Sillon tosin tarvitaan jo vähän muutakin ku kuussatanen ja V-poweria :lol:

EDIT ja joo, kyllä ne radikaalisti muuttuu!
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Jampesteri-
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2012 1:00 am
Paikkakunta: H-D

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja Jampesteri- » Su Loka 21, 2012 12:37 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Kyllä noi vehkeet 9tuuman jatkoilla keulii vahingossakin. Sillon tosin tarvitaan jo vähän muutakin ku kuussatanen ja V-poweria :lol:
:lol: :lol: :lol:

Kova on yritys kaverilla, ei voi muuta sanoo! mut näinköhä tästä henkissä selvitää läpi :wavey:

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja TSK » La Marras 03, 2012 7:02 pm


Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja T.A » La Marras 03, 2012 7:34 pm

Tuo kilventeline kruunaa kyllä koko projektin. :lol:

roadrage
Viestit: 78
Liittynyt: To Loka 25, 2012 2:01 pm
Paikkakunta: K9 1000

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja roadrage » La Marras 03, 2012 8:22 pm

T.A kirjoitti:Tuo kilventeline kruunaa kyllä koko projektin. :lol:
+1

Koska tällä ajetaan? :-?
"Alkoholi on pelastanut minut monelta toimivalta parisuhteelta"

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Marras 03, 2012 9:07 pm

T.A kirjoitti:Tuo kilventeline kruunaa kyllä koko projektin. :lol:
Tuon on pakko olla läpällä laitettu tuohon??!! :lol:
Tuohan nyt tietää miten tuolle telineelle käy kun hiukka avaa...

Sitten kattelin tuota pillun_kuskaus_telinettä ja tulin siihen tulokseen että jos ei tavara ei paistu niin kipeä se ainakin on koska teline on niin kapea.
Oletko testauttanut/testannut tuota?

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Re: Kuvakertomus Yamaha FZ6:n rakentamisesta,

Viesti Kirjoittaja TSK » Su Marras 04, 2012 12:47 am

Toivottavasti joskus ajetaan, pieni tavoite olisi saada ensi kesäksi ajoon. =) Istuinten päälle tulee vielä pehmuste, joka leventää varsinkin takaistuinta.

Vastaa Viestiin