Kawasaki ZXR project

Valvojat: ESKIL, btseppo

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ma Marras 05, 2012 5:31 pm

Overlap kirjoitti:Hyvä juttu. Laita ihmeessä kokemuksia kun pääset mutkittelemaan +150 km/h vauhdeissa.
En tee pyörää rata-ajoa varten vaan tulee ihan kaupunki räppäilyyn.

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ke Marras 28, 2012 10:23 pm

Pakko se kai tännekkin joskus päivitellä jotain...
Takakate lasikuidutettu ja pitäisi vielä jaksaa vähän korjailla ja lopuksi hioa ja maalata. Mittariksi kävin ostamassa yllätys yllätys Koson db-01r:n. Peileiksi kiinasta tilatut tangonpääpeilit.

Kuva

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » To Joulu 13, 2012 12:11 pm

Mikä olisi paras tapa toteuttaa kaatumatapppien/rautojen teko? Sivukatteet tarkoitus pitää paikallaan, joten katteiden rei'istä pitäisi tulla ulos. Yleisestikin mikä olisi paras paikka rungossa kiinnittää?

Horde
Viestit: 140
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 12:00 am
Paikkakunta: KTM 660 SMC, Monster 900, PitPro 150cc

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja Horde » To Joulu 13, 2012 6:25 pm

ErkkaQ kirjoitti:Mikä olisi paras tapa toteuttaa kaatumatapppien/rautojen teko? Sivukatteet tarkoitus pitää paikallaan, joten katteiden rei'istä pitäisi tulla ulos. Yleisestikin mikä olisi paras paikka rungossa kiinnittää?
Yleensähän raudat kiinnitetään moottorin kanssa samoista kiinnityksistä, riippuu kai vähän rungosta. Pyörän ali voi vetää molemmat puolet vielä yhteen niin voima jakautuu useampaan pisteeseen.

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Su Helmi 24, 2013 8:51 pm

Kuva

Elikkäs tässä mennään :)
Takakate maalattu ja kilpi sekä takavalo kiinni siinä + vilkut jalkatappi runkojen reissä. Penkki verhoiltu mustalla nahalla, vanha oli kamalan näköinen päivettyny rätti :D Samaten verkkoalaitettu penkin alle(tulee vielä pienemmäksi) Kaatumatapit paikallaan sekä johdot laitettu siistimmin rungon ulkopuolelle kahteen nippuun ja kiinnikkeiden kanssa yhteen entisen yhden pölynimuriputken sijaan. Kaatumatapit paikallaan. Ja samalla päädyin etten jätä sivukatteita paikalleen :D Maskille tehty kiinnikkeet vielä pitäisi maalata. Ja jarruletkut vaihdettu teräspunosmallisiin. Kytkin pelkästään ilmattu.

Vielä pitäisi päällystää mustalla/hiilarilla jäähdyttimen harmaat sivuposket sekä etupumppujen alempi osa. Mittari pitäisi myös johdottaa loppuun. Käynnistystä koitin pikaisesti, mutta enhän muistanut pistää syksyllä litkuja bensan sekaan ja luultavasti sen takia ei jaksanut pyörittää johtojenkaan kanssa käyntiin :D Myös clipareiksi ajattelin tätä mallia, niin saisi ajoasento vieläkin pystymmäksi. Mielipiteitä ja kokemuksia??
http://www.dan-moto.com/DM_INT/3d-clip- ... aoertr91v2

dico69
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki KX450F

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja dico69 » Ma Helmi 25, 2013 10:24 am

Itsellä oli vanhassa mopossa nuo danmoton 3d cliponit ja ihan perseestä niissä ei oo mitään booreja niin ne pyörii aina johonkin suuntaan kun ei saa tarpeeks kireelle. Et jos hommaat niin kannattaa väsätä jotkut karhennukset et saat ne pysyy tarpeeks kireellä :wavey:

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ke Maalis 27, 2013 11:01 pm

Täällä taas!
Pyörä edennyt aikataulun mukaisesti kohti ensiajokelejä. Jäähdytinneste pullo paikallaan, maskin sain tänään paikalleen ja mittareineen ja 3d clipareista päätin luopua ja pysytellä hiukan matalammassa ajoasennossa :upto:

Nyt jos olis vinkkejä, kun talven seissyt ja käyntiin ei suostu millään lähtemään pyörii kyllä startti hienosti ja bensa alkaa haisemaan, mutta ei edes lupaa käyntiin. Bensat vaihdettu, tulpat tsekattu ja akku vaihdettu uuteen vanha täysin kuollut :D

kaizzu
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 12:00 am

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja kaizzu » Pe Maalis 29, 2013 11:43 am

ootko valuttanu kaasarit tyhjäks vanhasta bensasta?

Avatar
No_Limit
Viestit: 538
Liittynyt: To Loka 06, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Husaqvarna

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja No_Limit » Pe Maalis 29, 2013 12:26 pm

Tai antanu starttispraytä, sillä ainaki oman ninjan herättelin kun koneen sain läjään. pitkään sahaili eikä lupaillu, mut starttisprayllä sai sit lopulta tulille.

Avatar
NehRt
Viestit: 1105
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Paikkakunta: RateReducer

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja NehRt » Pe Maalis 29, 2013 9:10 pm

Kaasareitten putsaus operaatio...

Pistäkää ny herranjumala sitä säilöntäainetta sinne tankkiin talveks nii ei perkl tarvi tapella..
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » La Maalis 30, 2013 1:33 pm

Juurikin se olisi auttanut jos olisin muistanu kaataa putelin tankkiin enne talvisäilytysytä. Noh kaasareiden tyhjennys edessä tai sitten ensin startti sprayta testaamaan.

Vinki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx6-r -05

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja Vinki » La Maalis 30, 2013 2:55 pm

Joo ei muutakun kaasareita putsailemaan, ja hae vaan uudet tulpat samalla.

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja tamyam » La Maalis 30, 2013 3:55 pm

ErkkaQ kirjoitti: Nyt jos olis vinkkejä, kun talven seissyt ja käyntiin ei suostu millään lähtemään pyörii kyllä startti hienosti ja bensa alkaa haisemaan, mutta ei edes lupaa käyntiin.

Apuvirtaa vaan ja jatka sahaamista, kyllä lähtee.

Itsellä 80-luvun romut aina vaatineet sen kaksi minuuttia starttaamista, sitten pikkuhiljaa lähtenyt pytty kerrallaan pyörimään, ja hetken lämmittyään käynyt ja toiminut kuten syksyllä.

2000-luvun ruiskuvehkeet lähteneet laakista keväällä, samanlaisen säilönnän jäljiltä, eli jotenkin täytyy liittyä polttoainepuolen seoksen muodostukseen nää keväiset käynnistysongelmat. :)



edit: ja nyt puhutaan vakiovehkeistä, virisekoilut vaativat 10 kertaa enemmän aikaa, pienen sadetanssin ja rukouksen mekkaaan(peräseinäjoelle) päin, .. ja sitten ehkä ....

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ke Huhti 17, 2013 2:50 pm

Pyörä saatu käyntiin ja toimii kuten pitääkin kuvia tulossa piakkoin. Ainut että koson db-01r mittaristossa palaa koko ajan öljyvalo, vaikka syksyllä ei vanhalla mittarilla palanut ja öljyä on riittävä määrä ja johto on oikein :o

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja jutila » Ke Huhti 17, 2013 7:38 pm

ErkkaQ kirjoitti:Pyörä saatu käyntiin ja toimii kuten pitääkin kuvia tulossa piakkoin. Ainut että koson db-01r mittaristossa palaa koko ajan öljyvalo, vaikka syksyllä ei vanhalla mittarilla palanut ja öljyä on riittävä määrä ja johto on oikein :o
Oisko sulla väärinpäin toimiva anturi? Öljynpainettahan se laitetaan yleensä varottamaan, ei se niinkään määrästä kerro..
Jokatapauksessa, aina kun se piuha saa maata, niin valo palaa.
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Vastaa Viestiin