Nuuska topic
Valvoja: ESKIL
- Plaaf
- Viesti:
Nuuska topic
Onkos foorumilla muita nuuskan käyttäjiä,kun minä?
Itse tulee tykiteltyä huuleen Ettania,Generalia ja myös Crow menee joskus.
Mitä muut käyttää?
Myyminenhän on kielletty, mutta jos jollakin on varastoon jäänyt liikaa tavaraa niin kannattaa varmasti siitä mainita..Voi pelataa jonkun päivän Itsellä varasto täynnä tällä hetkellä.
Itse tulee tykiteltyä huuleen Ettania,Generalia ja myös Crow menee joskus.
Mitä muut käyttää?
Myyminenhän on kielletty, mutta jos jollakin on varastoon jäänyt liikaa tavaraa niin kannattaa varmasti siitä mainita..Voi pelataa jonkun päivän Itsellä varasto täynnä tällä hetkellä.
- tmz
- Viesti:
- Plaaf
- Viesti:
- tmz
- Viesti:
http://www.createphpbb.com/nuuska/viewt ... rum=nuuska
tosta kun luet ton läpi, niin oot paljon viisaampi
tota perusohjetta vähän soveltaa ja kokeilee, niin hyvää tulee.
ite oon kokeillu maustaa tota ja hyvää tulee. viski, rommiesanssi ja salmiakkijauhe toimii hyvin...
tosta kun luet ton läpi, niin oot paljon viisaampi
tota perusohjetta vähän soveltaa ja kokeilee, niin hyvää tulee.
ite oon kokeillu maustaa tota ja hyvää tulee. viski, rommiesanssi ja salmiakkijauhe toimii hyvin...
HP-Garage
- speedmaster
Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
- Plaaf
- Viesti:
Tuota sivustoa olen itsekkin kuolaillut, mutta en ole vielä kehdannut kokeilla. Mitenkäs nuo tulli hommat menee noissa? Jos tilaa aina yhden tornin niin ottaako valtio omansa siitä pois? Mitä jää hintaa tornille tuolta kotiin kannettuna?speedmaster kirjoitti:Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
- speedmaster
Joskus aiemmin tuli paketti suoraan kotiin ilman tulleja. Sitten tulli alkoi aukoa niitä ja ne piti käydä 100 km päässä tullaamassa työpäivän aikanaPlaaf kirjoitti:Tuota sivustoa olen itsekkin kuolaillut, mutta en ole vielä kehdannut kokeilla. Mitenkäs nuo tulli hommat menee noissa? Jos tilaa aina yhden tornin niin ottaako valtio omansa siitä pois? Mitä jää hintaa tornille tuolta kotiin kannettuna?speedmaster kirjoitti:Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
Nyt homma toimii niin, että myyjä perii Suomen tullin jo hinnassa (hinnat suomalaisille kalliimpia). Tuon käytännön jälkeen ei ole tulli kysellyt mitään ja purkit ovat tulleen kellontarkasti ilman ongelmia. Tullin/tupakkaveron määrä perustuu painoon, joten tuolta kannattaa tilailla jotain tyttöjen nuuskia, ts miniannospurkkeja. Jos tilaa raakaa kukkamultaa, hinta nousee karmeisiin lukemiin.
- Plaaf
- Viesti:
jos tilaan tornin irto ettania niin kait sen saa sentäs alle 100e tuolta?speedmaster kirjoitti:Joskus aiemmin tuli paketti suoraan kotiin ilman tulleja. Sitten tulli alkoi aukoa niitä ja ne piti käydä 100 km päässä tullaamassa työpäivän aikanaPlaaf kirjoitti:Tuota sivustoa olen itsekkin kuolaillut, mutta en ole vielä kehdannut kokeilla. Mitenkäs nuo tulli hommat menee noissa? Jos tilaa aina yhden tornin niin ottaako valtio omansa siitä pois? Mitä jää hintaa tornille tuolta kotiin kannettuna?speedmaster kirjoitti:Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
Nyt homma toimii niin, että myyjä perii Suomen tullin jo hinnassa (hinnat suomalaisille kalliimpia). Tuon käytännön jälkeen ei ole tulli kysellyt mitään ja purkit ovat tulleen kellontarkasti ilman ongelmia. Tullin/tupakkaveron määrä perustuu painoon, joten tuolta kannattaa tilailla jotain tyttöjen nuuskia, ts miniannospurkkeja. Jos tilaa raakaa kukkamultaa, hinta nousee karmeisiin lukemiin.
- LauR1.
Skruff on parhautta. Ödens on kanssa aika hyvvee. Näitä herkkuja ei tosin saa laivan taxfreestä.
Ajattelin tossa keväällä kunhan lumet sulaa käydä Haaparannassa Nuuskakairan nuuskatukussa mopolla. Lähtis aamuyöstä niin vois pitää sellasta reipasta matkavauhtia. Muita lähtijöitä?
Viimmeksi kun kävin niin meni 14h ja 800e, mutta se oli autolla.
Ajattelin tossa keväällä kunhan lumet sulaa käydä Haaparannassa Nuuskakairan nuuskatukussa mopolla. Lähtis aamuyöstä niin vois pitää sellasta reipasta matkavauhtia. Muita lähtijöitä?
Viimmeksi kun kävin niin meni 14h ja 800e, mutta se oli autolla.
- jalu78
- speedmaster
Ei kannata rokata, mutta omaan käyttöön kannattaa pakettiautollinen tuoda.jalu78 kirjoitti:paljonko siitä nuuskatornista oikeasti pitää etelässä(?) maksaa ku tuntuu olevan noin haluttua herkkua? aattelin vaan että kun tulee melko usein käytyä torniossa isukin luona eikä tuo matka oulusta niin pitkä ole niin pitäskö sitä alkaa ihan rokaamaan ja myymään
Muuten voi käydä niinkuin pietarsaarelaiselle palomiehelle.
Kai purkista sellaset 5 ecua pitäis saada. Samanhintaisia ovat perinteisesti olleet kuin röökiaskit.