Nuuska topic

Valvoja: ESKIL

Vastaa Viestiin
Plaaf
Viesti:

Nuuska topic

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Su Helmi 07, 2010 10:03 pm

Onkos foorumilla muita nuuskan käyttäjiä,kun minä?

Itse tulee tykiteltyä huuleen Ettania,Generalia ja myös Crow menee joskus.

Mitä muut käyttää?

Myyminenhän on kielletty, mutta jos jollakin on varastoon jäänyt liikaa tavaraa niin kannattaa varmasti siitä mainita..Voi pelataa jonkun päivän :D Itsellä varasto täynnä tällä hetkellä.

tmz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Su Helmi 07, 2010 10:21 pm

satunnaisesti tulee käyteltyä. röda lacket ja ettan on suosikit, mutta kelpaa kaikki muukin. nykyään tulee tehtyä ite nuuskat, niin saa just semmosta kun tahtoo :)
HP-Garage

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Su Helmi 07, 2010 10:28 pm

tmz kirjoitti:satunnaisesti tulee käyteltyä. röda lacket ja ettan on suosikit, mutta kelpaa kaikki muukin. nykyään tulee tehtyä ite nuuskat, niin saa just semmosta kun tahtoo :)
Jaa olet pistänyt oman tupakki tehtaan pystyyn.. Mitenkäs tätä herkkua tehdään itse?

tmz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Su Helmi 07, 2010 10:36 pm

http://www.createphpbb.com/nuuska/viewt ... rum=nuuska

tosta kun luet ton läpi, niin oot paljon viisaampi :)

tota perusohjetta vähän soveltaa ja kokeilee, niin hyvää tulee.

ite oon kokeillu maustaa tota ja hyvää tulee. viski, rommiesanssi ja salmiakkijauhe toimii hyvin... :)
HP-Garage

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Su Helmi 07, 2010 11:07 pm

Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Su Helmi 07, 2010 11:10 pm

speedmaster kirjoitti:Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
Tuota sivustoa olen itsekkin kuolaillut, mutta en ole vielä kehdannut kokeilla. Mitenkäs nuo tulli hommat menee noissa? Jos tilaa aina yhden tornin niin ottaako valtio omansa siitä pois? Mitä jää hintaa tornille tuolta kotiin kannettuna?

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Su Helmi 07, 2010 11:42 pm

Plaaf kirjoitti:
speedmaster kirjoitti:Pitääkin ruveta itse paistamaan. Olen tilaillut www.snusworldwide.com sta, ja hyvin on paketti paukahtanut postilaatikkoon 2-4 päivän kuluessa. Kallista on.
Tuota sivustoa olen itsekkin kuolaillut, mutta en ole vielä kehdannut kokeilla. Mitenkäs nuo tulli hommat menee noissa? Jos tilaa aina yhden tornin niin ottaako valtio omansa siitä pois? Mitä jää hintaa tornille tuolta kotiin kannettuna?
Joskus aiemmin tuli paketti suoraan kotiin ilman tulleja. Sitten tulli alkoi aukoa niitä ja ne piti käydä 100 km päässä tullaamassa työpäivän aikana :firing:
Nyt homma toimii niin, että myyjä perii Suomen tullin jo hinnassa (hinnat suomalaisille kalliimpia). Tuon käytännön jälkeen ei ole tulli kysellyt mitään ja purkit ovat tulleen kellontarkasti ilman ongelmia. Tullin/tupakkaveron määrä perustuu painoon, joten tuolta kannattaa tilailla jotain tyttöjen nuuskia, ts miniannospurkkeja. Jos tilaa raakaa kukkamultaa, hinta nousee karmeisiin lukemiin.

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Su Helmi 07, 2010 11:50 pm

speedmaster kirjoitti:
Plaaf kirjoitti:
Joskus aiemmin tuli paketti suoraan kotiin ilman tulleja. Sitten tulli alkoi aukoa niitä ja ne piti käydä 100 km päässä tullaamassa työpäivän aikana :firing:
Nyt homma toimii niin, että myyjä perii Suomen tullin jo hinnassa (hinnat suomalaisille kalliimpia). Tuon käytännön jälkeen ei ole tulli kysellyt mitään ja purkit ovat tulleen kellontarkasti ilman ongelmia. Tullin/tupakkaveron määrä perustuu painoon, joten tuolta kannattaa tilailla jotain tyttöjen nuuskia, ts miniannospurkkeja. Jos tilaa raakaa kukkamultaa, hinta nousee karmeisiin lukemiin.
jos tilaan tornin irto ettania niin kait sen saa sentäs alle 100e tuolta?

hesus

Viesti Kirjoittaja hesus » Ma Helmi 08, 2010 2:28 am

Tulee käytettyä tykki tavaraa. General,Göteborgs ja Röda. Ettan menee kans jos ei muuta ole.

mika.

Viesti Kirjoittaja mika. » Ma Helmi 08, 2010 11:13 am

älä blaaf hätäile,kyllä mä ne sulle tuon mitä lupailin...

osmos

Viesti Kirjoittaja osmos » Ma Helmi 08, 2010 7:04 pm

Göteborgin raiskausta kuluu tasaseen tahtiin.

LauR1.

Viesti Kirjoittaja LauR1. » Ma Helmi 08, 2010 9:15 pm

Skruff on parhautta. Ödens on kanssa aika hyvvee. Näitä herkkuja ei tosin saa laivan taxfreestä.

Ajattelin tossa keväällä kunhan lumet sulaa käydä Haaparannassa Nuuskakairan nuuskatukussa mopolla. Lähtis aamuyöstä niin vois pitää sellasta reipasta matkavauhtia. Muita lähtijöitä?

Viimmeksi kun kävin niin meni 14h ja 800e, mutta se oli autolla.

jalu78

Viesti Kirjoittaja jalu78 » Ma Helmi 08, 2010 11:01 pm

paljonko siitä nuuskatornista oikeasti pitää etelässä(?) maksaa ku tuntuu olevan noin haluttua herkkua? aattelin vaan että kun tulee melko usein käytyä torniossa isukin luona eikä tuo matka oulusta niin pitkä ole niin pitäskö sitä alkaa ihan rokaamaan ja myymään :lol:

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Ma Helmi 08, 2010 11:07 pm

jalu78 kirjoitti:paljonko siitä nuuskatornista oikeasti pitää etelässä(?) maksaa ku tuntuu olevan noin haluttua herkkua? aattelin vaan että kun tulee melko usein käytyä torniossa isukin luona eikä tuo matka oulusta niin pitkä ole niin pitäskö sitä alkaa ihan rokaamaan ja myymään :lol:
Ei kannata rokata, mutta omaan käyttöön kannattaa pakettiautollinen tuoda. :upto:
Muuten voi käydä niinkuin pietarsaarelaiselle palomiehelle.

Kai purkista sellaset 5 ecua pitäis saada. Samanhintaisia ovat perinteisesti olleet kuin röökiaskit.

kopebe

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ma Helmi 08, 2010 11:09 pm

täällä myydään 35€ torni, tarvittaessa postissa kulkee 40€ !

Vastaa Viestiin