Tattista! 55641 purkkia, ja sisälle loput. Eiköhän noilla pari vuotta pärjää.Dowah kirjoitti:Hiacen tavaratilan pituus on 3m, leveys 1,6m ja korkeus 1,42m.
Yksi nuuska torni on 25cm pitkä ja leveyttä sillä on 7cm.
ei muutakuin siitä laskemaan.
Nuuska topic
Valvoja: ESKIL
- speedmaster
- Dowah
jos sä hiecen täyteen tunget niin meistä voi kohta tulla maaailman parhaaat kaverit... no ei, leikki leikkinä, tähänkin asti omat on tullu ihan suomesta ostettua 30e hintaan. Ite oon siihen tyytyväinen ja sitä saa melkeen aina sillonkun haluaa.speedmaster kirjoitti:Tattista! 55641 purkkia, ja sisälle loput. Eiköhän noilla pari vuotta pärjää.Dowah kirjoitti:Hiacen tavaratilan pituus on 3m, leveys 1,6m ja korkeus 1,42m.
Yksi nuuska torni on 25cm pitkä ja leveyttä sillä on 7cm.
ei muutakuin siitä laskemaan.
Mut se on hyvä jossä käyt hakee ton verran.. Ei se maksa ku 166 923e, mikäli laivan hinnoilla lasketaan.
-
Ai tämmöinenkin topic oli olemassa. Juu, eli tulee tuota Generalia ja Göteborgia vedettyä tyrkättyä huuleen, löysänä tai pussina riippuen siitä mitä jääkaapissa on. Tänään tapahtui muuten ihme. Vittu kuukauden ollut ilman ja joutunut sauhuttelee suurinpiirtein 3 askia päivässä niin satuin vaan ohimennen kysäsee duunikaverilta josko siltä löytyisi kaveri jolla olis nuuskaa myynnissä. Kaveri totesi siihen että kyllä hän voi kipaista jääkaapille, montako tornia otat. Mä olin ihan .
No nyt on onneksi vähäks aikaa taas
No nyt on onneksi vähäks aikaa taas
- Plaaf
- Viesti:
-
Mä oon maistanu tollasta omatekosta nuuskaa. Ja hyi vittu että oli pahaa, sama kun heittäs lusikallisen suolaa suuhun. Ei kannata edes tehä!!mokoma kirjoitti:http://www.createphpbb.com/nuuska/viewt ... rum=nuuska
- tmz
- Viesti:
ööh ei sitä oo tarkotus maistella. laitetaan huulen alle, niin ku oikeekin nuuska ja hyvin kun jaksaa tehä, niin ei tota taho aidosta erottaa...jefffe kirjoitti:Mä oon maistanu tollasta omatekosta nuuskaa. Ja hyi vittu että oli pahaa, sama kun heittäs lusikallisen suolaa suuhun. Ei kannata edes tehä!!
HP-Garage
-
No, laittanut huulen alle. Mä jätän ihan suosiolla muille noi kokkaukset.tmz kirjoitti:ööh ei sitä oo tarkotus maistella. laitetaan huulen alle, niin ku oikeekin nuuska ja hyvin kun jaksaa tehä, niin ei tota taho aidosta erottaa...jefffe kirjoitti:Mä oon maistanu tollasta omatekosta nuuskaa. Ja hyi vittu että oli pahaa, sama kun heittäs lusikallisen suolaa suuhun. Ei kannata edes tehä!!
- Plaaf
- Viesti:
Helpottaa jos ostaa suoraan sweduista semmoisen paketin missä on kaikki tarpeelliset ainekset josta voi jokainen äidin pikkuinen kotikokki vääntää mustaa kultaa omaan käyttöönjefffe kirjoitti:No, laittanut huulen alle. Mä jätän ihan suosiolla muille noi kokkaukset.tmz kirjoitti:ööh ei sitä oo tarkotus maistella. laitetaan huulen alle, niin ku oikeekin nuuska ja hyvin kun jaksaa tehä, niin ei tota taho aidosta erottaa...jefffe kirjoitti:Mä oon maistanu tollasta omatekosta nuuskaa. Ja hyi vittu että oli pahaa, sama kun heittäs lusikallisen suolaa suuhun. Ei kannata edes tehä!!
Juuri tuli kaksi sinkoa haettua pakkasesta sulamaan