ostetaan 125cc
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Gemmi
- Viestit: 318
- Liittynyt: Ma Marras 21, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: triumph daytona 955i CE 02vm
ostakee pois http://www.nettimoto.com/530699
-
Pore
- Viestit: 200
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Pikku horny
Miten noin vanhoista, paljon ajetuista p*skoista voi pyytää noin paljon? Ihme touhua nykyään.. Jos joku on vaihtanut pyöräänsä osia 1000e, ja maksanut siitä ostaessaan 1000e, on se silloin ainakin 2000e pyörä, vaikka osat olisi olleet perus kulutus-osia.
Itse myin 02 nsr 20tkm ajettuna 2500e, eikä tarvinnut myydä kuin viikko näin syksyllä.. Oli tosin 2-kilpinen, mutta kuitteja yms. vino pino. Sitä edeltävää näsäriä yhden päivän.. Laittakaa ihmiset ne hinnat kohdalleen.
Itse myin 02 nsr 20tkm ajettuna 2500e, eikä tarvinnut myydä kuin viikko näin syksyllä.. Oli tosin 2-kilpinen, mutta kuitteja yms. vino pino. Sitä edeltävää näsäriä yhden päivän.. Laittakaa ihmiset ne hinnat kohdalleen.
-
Metanoli Mikko
- Viestit: 8
- Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: -
-
Perunawelli
- Viestit: 252
- Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: P䳫䢠/> &
- Z1K
- Viestit: 277
- Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSX-R 1186-turbo ja KTM 300exc
vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti:Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?kawaraider kirjoitti:kuvia?Jonza kirjoitti:Cagiva Freccia C12R -90
<54tkm ajettu , männällä menee vielä muutama tonni, uudet renkaat, uudet jarrupalat, uus kytkinvaijeri jne.. 800€
- Y2J
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti:vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti:Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?kawaraider kirjoitti: kuvia?![]()
- Z1K
- Viestit: 277
- Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSX-R 1186-turbo ja KTM 300exc
Sukisuki oottelee kevättä tallissa, pieni modauksia tulossa.. En tunne, mutta luulisin että olen sinut tuolla kylillä nähnytkawaraider kirjoitti:nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti:vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti: Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?![]()
muuten, miks Z1K ei oo liikkunu kylillä turbo sukisukilla? vai onko kumi puhjennut?
![]()
- Y2J
- Viestit: 123
- Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
mitäs meinasit tehä sille? oot kyllä varmaan nähny mut koska mä oon nähny sut.Z1K kirjoitti:Sukisuki oottelee kevättä tallissa, pieni modauksia tulossa.. En tunne, mutta luulisin että olen sinut tuolla kylillä nähnytkawaraider kirjoitti:nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti: vaihtaa skootteria isompaan![]()
muuten, miks Z1K ei oo liikkunu kylillä turbo sukisukilla? vai onko kumi puhjennut?
![]()
![]()
on kyllä vähän offtopic mut ei se mitään..