ostetaan 125cc
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Gemmi
ostakee pois http://www.nettimoto.com/530699
-
Pore
Miten noin vanhoista, paljon ajetuista p*skoista voi pyytää noin paljon? Ihme touhua nykyään.. Jos joku on vaihtanut pyöräänsä osia 1000e, ja maksanut siitä ostaessaan 1000e, on se silloin ainakin 2000e pyörä, vaikka osat olisi olleet perus kulutus-osia.
Itse myin 02 nsr 20tkm ajettuna 2500e, eikä tarvinnut myydä kuin viikko näin syksyllä.. Oli tosin 2-kilpinen, mutta kuitteja yms. vino pino. Sitä edeltävää näsäriä yhden päivän.. Laittakaa ihmiset ne hinnat kohdalleen.
Itse myin 02 nsr 20tkm ajettuna 2500e, eikä tarvinnut myydä kuin viikko näin syksyllä.. Oli tosin 2-kilpinen, mutta kuitteja yms. vino pino. Sitä edeltävää näsäriä yhden päivän.. Laittakaa ihmiset ne hinnat kohdalleen.
-
Metanoli Mikko
-
Perunawelli
- Z1K
vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti:Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?kawaraider kirjoitti:kuvia?Jonza kirjoitti:Cagiva Freccia C12R -90
<54tkm ajettu , männällä menee vielä muutama tonni, uudet renkaat, uudet jarrupalat, uus kytkinvaijeri jne.. 800€
- Y2J
nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti:vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti:Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?kawaraider kirjoitti: kuvia?![]()
- Z1K
Sukisuki oottelee kevättä tallissa, pieni modauksia tulossa.. En tunne, mutta luulisin että olen sinut tuolla kylillä nähnytkawaraider kirjoitti:nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti:vaihtaa skootteria isompaanPerunawelli kirjoitti: Sori et utelen.. Mutta tarviiko vanhus talveks tekemistä,tai pojalle rätkää.. vai nuorempaa osapuolta olet?![]()
muuten, miks Z1K ei oo liikkunu kylillä turbo sukisukilla? vai onko kumi puhjennut?
![]()
- Y2J
mitäs meinasit tehä sille? oot kyllä varmaan nähny mut koska mä oon nähny sut.Z1K kirjoitti:Sukisuki oottelee kevättä tallissa, pieni modauksia tulossa.. En tunne, mutta luulisin että olen sinut tuolla kylillä nähnytkawaraider kirjoitti:nuorempaa olen... tunneko mut Z1K? ei oo katukäytössä isompaa kun skootteri mutta onhan mulla kawa..Z1K kirjoitti: vaihtaa skootteria isompaan![]()
muuten, miks Z1K ei oo liikkunu kylillä turbo sukisukilla? vai onko kumi puhjennut?
![]()
![]()
on kyllä vähän offtopic mut ei se mitään..