Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
-
Gallo
-
Viestit: 96
-
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 1:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki RF900R
Viesti
Kirjoittaja Gallo » To Marras 15, 2007 9:55 pm
94 vuosmallia oleva musta Aprilia Europa. Just laitettu yläpää uusiks. ~650 eurolla palikkaa kiinni. Sen jälkeen tehty nopea ajolenkki ja muutamia kertoja käynnistetty. Tanakka putsausoperaatio tällä hetkellä käynnissä. 2000 euroa ni saat ihan ikiomaks

Kilsoja mittarissa taitaa olla jtn. 35-36tkm. Rave löytyy.
Kysyvälle lisäinfoa.
Tämmöttis
-
Y2J
-
Viestit: 123
-
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Y2J » To Marras 15, 2007 10:19 pm
Gallo kirjoitti:94 vuosmallia oleva musta Aprilia Europa. Just laitettu yläpää uusiks. ~650 eurolla palikkaa kiinni. Sen jälkeen tehty nopea ajolenkki ja muutamia kertoja käynnistetty. Tanakka putsausoperaatio tällä hetkellä käynnissä. 2000 euroa ni saat ihan ikiomaks

Kilsoja mittarissa taitaa olla jtn. 35-36tkm. Rave löytyy.
Kysyvälle lisäinfoa.
Tämmöttis
funtsaillaan..
-
Y2J
-
Viestit: 123
-
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Y2J » Ke Marras 28, 2007 10:50 pm
lisää vaan ehotuksii tuleen
-
Hartzza
-
Viestit: 7
-
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 6:25 pm
Pistin viestiä kawasta..
-
Talipee
-
Viestit: 529
-
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: TT600R
Viesti
Kirjoittaja Talipee » Su Joulu 02, 2007 7:34 pm
-
Y2J
-
Viestit: 123
-
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 02, 2007 7:50 pm
Hartzza kirjoitti:Pistin viestiä kawasta..
eipä kyllä ole viesti saapunut perille..
-
Hartzza
-
Viestit: 7
-
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 7:59 pm
Uusi yritys, joko saapui?
-
Y2J
-
Viestit: 123
-
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 02, 2007 8:02 pm
Hartzza kirjoitti:Uusi yritys, joko saapui?
kyllä ja vastattu on!
-
Hartzza
-
Viestit: 7
-
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 9:21 pm
Lähetin linkin kuviin..
-
Y2J
-
Viestit: 123
-
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 09, 2007 6:59 pm
Hartzza kirjoitti:Lähetin linkin kuviin..
ilmottelen jos vaikka ostan sulta ton pois..
-
Kunu
-
Viestit: 16
-
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Suzuki GSXR 1000 & Suzuki RG 125 gamma
Viesti
Kirjoittaja Kunu » Ma Maalis 16, 2009 6:33 pm
Suzuki RG Gamma, täystehoinen, siisti
-
Venta
-
Viestit: 1
-
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 9:20 pm
Viesti
Kirjoittaja Venta » Ti Loka 28, 2014 10:25 pm
Joo Olis 11kw arrowilla.Aprilia rs 125cc 2004 2t . Ajettu n.200km vajaa 40 000 .
On tallissa seisonnassa.Uusin ketjut ja rattaat , tulpan ja taka ketjunkiristimet. myös takajarru uuteen.
Musta M.Poggialin replica tai sen just sielunsa myyneen paskakuskin,oliks se joku rossi vai joku 150cm gigolo noh .. pyörä. Uusi eturengas , takakumi uuttavastaava. Vakiota leveämmät renkaat. Bomber tarrat.Hmm nytky nää taas pasauttelee noilla graattiksilla ni:
Kulkee n.150kmh. Hinta : 1500.- (Hyvä pyörä kuskit vaan lurppaajia)
:wa

vey:
Viimeksi muokannut
Venta, Ma Marras 10, 2014 12:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Fear_factory
-
Viestit: 1309
-
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: ...
Viesti
Kirjoittaja Fear_factory » Su Marras 02, 2014 8:29 pm
Eipä oo onneks yhtään vanhempi ketju