ostetaan 125cc

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Avatar
Gallo
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki RF900R

Viesti Kirjoittaja Gallo » To Marras 15, 2007 9:55 pm

94 vuosmallia oleva musta Aprilia Europa. Just laitettu yläpää uusiks. ~650 eurolla palikkaa kiinni. Sen jälkeen tehty nopea ajolenkki ja muutamia kertoja käynnistetty. Tanakka putsausoperaatio tällä hetkellä käynnissä. 2000 euroa ni saat ihan ikiomaks :blah: Kilsoja mittarissa taitaa olla jtn. 35-36tkm. Rave löytyy.
Kysyvälle lisäinfoa.

Tämmöttis
Kuva

Avatar
Y2J
Viestit: 123
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Y2J » To Marras 15, 2007 10:19 pm

Gallo kirjoitti:94 vuosmallia oleva musta Aprilia Europa. Just laitettu yläpää uusiks. ~650 eurolla palikkaa kiinni. Sen jälkeen tehty nopea ajolenkki ja muutamia kertoja käynnistetty. Tanakka putsausoperaatio tällä hetkellä käynnissä. 2000 euroa ni saat ihan ikiomaks :blah: Kilsoja mittarissa taitaa olla jtn. 35-36tkm. Rave löytyy.
Kysyvälle lisäinfoa.

Tämmöttis
funtsaillaan.. :upto:

Avatar
Y2J
Viestit: 123
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Y2J » Ke Marras 28, 2007 10:50 pm

lisää vaan ehotuksii tuleen :wavey:

Hartzza
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 6:25 pm

Pistin viestiä kawasta.. :deal:

Avatar
Talipee
Viestit: 529
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: TT600R

Viesti Kirjoittaja Talipee » Su Joulu 02, 2007 7:34 pm

Kuva

Avatar
Y2J
Viestit: 123
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 02, 2007 7:50 pm

Hartzza kirjoitti:Pistin viestiä kawasta.. :deal:
eipä kyllä ole viesti saapunut perille..

Hartzza
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 7:59 pm

Uusi yritys, joko saapui?

Avatar
Y2J
Viestit: 123
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 02, 2007 8:02 pm

Hartzza kirjoitti:Uusi yritys, joko saapui?
kyllä ja vastattu on!

Hartzza
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Hartzza » Su Joulu 02, 2007 9:21 pm

Lähetin linkin kuviin..

Avatar
Y2J
Viestit: 123
Liittynyt: Su Joulu 31, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Y2J » Su Joulu 09, 2007 6:59 pm

Hartzza kirjoitti:Lähetin linkin kuviin..
ilmottelen jos vaikka ostan sulta ton pois.. :upto:

Kunu
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSXR 1000 & Suzuki RG 125 gamma

Viesti Kirjoittaja Kunu » Ma Maalis 16, 2009 6:33 pm

Suzuki RG Gamma, täystehoinen, siisti

Venta
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Loka 28, 2014 9:20 pm

Re: ostetaan 125cc

Viesti Kirjoittaja Venta » Ti Loka 28, 2014 10:25 pm

Joo Olis 11kw arrowilla.Aprilia rs 125cc 2004 2t . Ajettu n.200km vajaa 40 000 .
On tallissa seisonnassa.Uusin ketjut ja rattaat , tulpan ja taka ketjunkiristimet. myös takajarru uuteen.
Musta M.Poggialin replica tai sen just sielunsa myyneen paskakuskin,oliks se joku rossi vai joku 150cm gigolo noh .. pyörä. Uusi eturengas , takakumi uuttavastaava. Vakiota leveämmät renkaat. Bomber tarrat.Hmm nytky nää taas pasauttelee noilla graattiksilla ni:
Kulkee n.150kmh. Hinta : 1500.- (Hyvä pyörä kuskit vaan lurppaajia)
:wa :firing: vey:
Viimeksi muokannut Venta, Ma Marras 10, 2014 12:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1309
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ...

Re: ostetaan 125cc

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Su Marras 02, 2014 8:29 pm

Eipä oo onneks yhtään vanhempi ketju :lol:

Vastaa Viestiin