O: Kyykky/fighter
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ
- out0
- Viestit: 671
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R
O: Kyykky/fighter
Jokin hyvin toimiva kyykky/fighter 2000-4000e luokassa. Ja jos tuon piikin saisi uitettua mukana.
E: Ja jos löytyisi 25kw papereissa tai ei olisi vaikea laittaa papereihin
E: Ja jos löytyisi 25kw papereissa tai ei olisi vaikea laittaa papereihin
Viimeksi muokannut out0, Ti Elo 17, 2010 12:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)
- Laiskiainen
- Viestit: 909
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Maailman rouhein Honda
-
pohjoisen poromies
- Viestit: 552
- Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki gsx 1100 fatass
ois 900rr fighter blade ei 25kw mut kuiten ja saat sen 4000e
http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1002486
http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1002486
never drive faster than your guardian angel can fly
-
Ross A Stronghole
- Viestit: 100
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Husky te410
-
jackhammer
- Viestit: 94
- Liittynyt: La Elo 25, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: hayabusa
-
Habusa
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 12:00 am
- Paikkakunta: pc-25
olis cbr jos kiinnostaa http://www.nettimoto.com/honda/cbr/986248
- Laiskiainen
- Viestit: 909
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Maailman rouhein Honda
-
kaatana
- Viestit: 40
- Liittynyt: To Huhti 22, 2010 12:00 am
Re: O: Kyykky/fighter
PC31 Cbr600 -95 löytyis ja näkyis kuristimiakin saavan muutamalla kympillä
- out0
- Viestit: 671
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R
Joo, oli unohtunu tännekkin mainitaLaiskiainen kirjoitti:Eikö kukaan ikinä kato millon alkuperänen viesti on postattu, tai vaihtoehtosesti kirjota ketjuunsa millon on OSTETTU?
Joten etsintä päättyi jo reilu viikko sitten. Kiitos ja anteeksi
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)