O: Kyykky/fighter

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ

Vastaa Viestiin
Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

O: Kyykky/fighter

Viesti Kirjoittaja out0 » Ma Elo 16, 2010 8:28 pm

Jokin hyvin toimiva kyykky/fighter 2000-4000e luokassa. Ja jos tuon piikin saisi uitettua mukana.

E: Ja jos löytyisi 25kw papereissa tai ei olisi vaikea laittaa papereihin
Viimeksi muokannut out0, Ti Elo 17, 2010 12:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Avatar
Laiskiainen
Viestit: 909
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Maailman rouhein Honda

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » Ma Elo 16, 2010 9:38 pm

iso wanha ii öö? :D
Kanada

Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja out0 » Ti Elo 17, 2010 12:08 am

Toki jos saa papereihin sen 25kw :P
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

pohjoisen poromies
Viestit: 552
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx 1100 fatass

Viesti Kirjoittaja pohjoisen poromies » Ti Elo 17, 2010 12:29 am

ois 900rr fighter blade ei 25kw mut kuiten ja saat sen 4000e


http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1002486
never drive faster than your guardian angel can fly

Avatar
Krukoda
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2009 1:00 am
Paikkakunta: Pilvi

Viesti Kirjoittaja Krukoda » Ti Elo 17, 2010 1:49 am

Ois 89vm 600cbr pc-23, katteet on paikallaan ynm..
löytyy joku yoshimuran putki/putkisto.
jos kiinnostaa niin tuun saksasta 30.päivä takas.

Avatar
Neki
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am
Paikkakunta: SX 250 -13

Viesti Kirjoittaja Neki » Ti Elo 17, 2010 7:41 pm

Ois Suzuki sv650s -03, 35tkm ajettu, uus etunen ja ketjut/rattaat. Helppo kuristaa 25kw. Hinta ois sellane 4350e

Ross A Stronghole
Viestit: 100
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Husky te410

Viesti Kirjoittaja Ross A Stronghole » Ke Syys 01, 2010 10:35 pm

PoRn to ride

jackhammer
Viestit: 94
Liittynyt: La Elo 25, 2007 12:00 am
Paikkakunta: hayabusa

Viesti Kirjoittaja jackhammer » To Syys 02, 2010 1:51 pm

Triumph daytona 955i 2004 ja siitä se "uudempi malli"
jos etsit "tusina" pyörää niin tämä ei ole sulle..
yv:llä lisää.
ps. huoltsikalla saa aina jutella ihmeisten kanssa että tämä ei olekkaan susuki/jamaha/honra.. vaan triumph :eek:

Habusa
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 12:00 am
Paikkakunta: pc-25

Viesti Kirjoittaja Habusa » Pe Syys 03, 2010 5:42 pm


Avatar
Laiskiainen
Viestit: 909
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Maailman rouhein Honda

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » Pe Syys 03, 2010 6:00 pm

Eikö kukaan ikinä kato millon alkuperänen viesti on postattu, tai vaihtoehtosesti kirjota ketjuunsa millon on OSTETTU?
Kanada

kaatana
Viestit: 40
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 12:00 am

Re: O: Kyykky/fighter

Viesti Kirjoittaja kaatana » Pe Syys 03, 2010 10:30 pm

PC31 Cbr600 -95 löytyis ja näkyis kuristimiakin saavan muutamalla kympillä

Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja out0 » Pe Syys 03, 2010 10:30 pm

Laiskiainen kirjoitti:Eikö kukaan ikinä kato millon alkuperänen viesti on postattu, tai vaihtoehtosesti kirjota ketjuunsa millon on OSTETTU?
Joo, oli unohtunu tännekkin mainita :freak2:

Joten etsintä päättyi jo reilu viikko sitten. Kiitos ja anteeksi :)
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Vastaa Viestiin