Alastarolla tapahtuu 5.5-2012 LISÄ INFOA LAITETTU

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

pitbull
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Kesä 02, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja pitbull » Ma Huhti 09, 2012 11:14 pm

StuntDay2012 kirjoitti:Tosiaan, mä oon 16v ja yleensä viikonloput menee siihen että teen duunii et voin viikolla treenailla mopolla.
Mä oon vitun kauan kattonu SFT:n, MAD Kuusaan ja muiden kotimaisten ja ulkomaalaisten jätkien stunttivideoita ja kelannu et ois vitun siistii päästä ajamaan noiden jätkien kanssa ja kerätä rahaa kyykkyyn et voin itekki joskus päästä kunnolla reenaamaan isolla pyörällä.

Oon yksin hommannu sponsorit, kaikki luvat poliiseilta ja radanomistajalta, kuskit vaikkakin SFT myös jeesannu niiden hommaamisessa tosi paljon, Allrightin pystyttämään teltan sinne ja myymään tuotteitaan ja antamaan stunttikisaan tuotepalkintoja, siitäkin erittäin suuri kiitos SFT:n jätkille Juhalle ja Antille!, Fawi tulee myös ehkä paikalle ja antamaan myös tuotepalkintoja ja SFT:n idea tämäkin.

Oon käyttäny mun kaikki rahat StuntDayhin jo nyt ja ajanu -25 asteen pakkasessa 30km mopolla ettimään sponsoreita ja poliisiasemalle sopimaan lupia.

Onko siis täysin anteeksi antamatonta, että mä väsään stunttitapahtumaan jotta kaikki alan harrastelijat pääsee ajamaan samalle radalle idoliensa kanssa ja pitämään hauskaa. Ja mä saan vähäisistä lipputuloista rahaa että saan ostettua ehkä jonkun stunttipyörän.

''.Lajia ei vie eteenpäin se että näitä järjestetään ja järjestäjä laittelee lippurahat muihin kuin stunttareitten taskuun.''

Vastalause, nää tapahtumat just vie lajia eteenpäin!
Junnut pääsee ajamaan oikeesti kovien jätkien kanssa, jotka osaa neuvookki jotain ajamisesta ja varusteista. Kaikki ajaa rehellisesti sen takia että ne rakastaa tätä harrastusta, ei rahaa.
Junnut näkee niitä kikkoja ja tekniikoita paremmin ja voin lyödä vetoa että näiden tapahtumien junnuista vielä kuullaan kun ne saa viimesenki kipinän alkaa oikeesti harrastamaan ja pitää hauskaa. Näissä tapahtumissa ei oo kyse rahasta, vaan siitä että pidetään rehellisesti hauskaa.
Kokeneetki jätkät pääsee tutustumaan toisiinsa, hengailemaan ja ottamaan mittaa toisistaan!

Sekö vie lajia eteenpäin että tapahtumia ei järjestetä ja sillonku järjestetään niin lyödään 1000e jokaselle kouraan?

Jos te haluutte mennä stunttikisoihin, niin menkää ulkomaille kisaamaan StuntDayn kisatkaan ei oo hikihatussa deathtrikkien vetoo vaan enemmän junnuille tarkotettuu leikkimielistä kisaamista. Silti kaikki saa tulla mukaan!

Mä lopetan tän keskustelun näihin sanoihin, ja jos joku haluaa vielä tulla vääntämään niin YV:llä vaan viestiä, mielellään annan numeron jos joku avautua haluaa!
Respect ja asiaan en kirjoittele tänne kovinkaan usein ja kirjoitukseni ei koskenut sinua vaan alastaron leikkimielisitä kisaa.
Sinun tapahtumassahan on rahat menossa sinne stunttarin taskuun ja jos tarvitset apua laita viestiä tulemaan.
Se miksi kirjoitan näistä asioista on se että te ajattelisitte asioita myös toiselta kantilta,miksi kukaan enään tilaisi ketään keikoille palkkiota vastaan jos saa ilmaiset kuskit yleisötapahtumaan järkkäämällä kisat.
Itse en muista koskaan vinkuneeni että kun kukaan ei järkkää mitään kun olen itse ne yleensä järkännyt tai ollut vahvasti mukana mm. sm-,em- ja mm-skaboja.
Itse en tarvitse rahaa ja olen muutenkin jo ehtoo puolella ajamisen suhteen mutta olen silti huolissanni siitä että tekemämme työ menee hukkaan.Tuskin olis kenellekkään tässä maassa sponsseja jos ei "vanhat kusipäät" olisi huolehtineet näistä asioista ja tehneet työtä lajin eteen ja senhän voi sitten vaikka kysyä noilta ranskalais kuskeilta kuin helppoa se on kun kaikki ajaa ilmaiseksi ja kukaan ei maksa.
FMX on lajina huomattavasti isompi ja alusta asti on kundit tehneet selväksi että kunnon massit tai ei mitään.Ilmaistahan ylensä arvostetaan paljon ja kallista haukutaan .En kirjoittanut kenellekkää vittuilleksani vaan että joskus kannattaa pysähtyä miettimään muitakin itseään.Ne jotka minut tuntevat tietävät että laitan aina oman edun viimeiseksi.
ZIFFI ; kuka tietää etteikö järjestäisi... :upto:
Viimeksi muokannut pitbull, Ma Huhti 09, 2012 11:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:15 pm

StuntDay2012 kirjoitti:Sekö vie lajia eteenpäin että tapahtumia ei järjestetä ja sillonku järjestetään niin lyödään 1000e jokaselle kouraan?
Ei vaan ammattimaisesti, sponsoreiden avulla tuotettu ja mahdollisimman hyvällä näkyvyydellä järkätyt skabat vie. Jos sponsoreille jää tapahtuman jälkeen käteen muutakin kuin talkoo rakot niin silloin laji nähdään ehkä taas hieman enemmän paremmassa valossa. Ehkäpä jopa kannattavana sijoituksena yritykselle. Oli se sitten seuraavan tapahtuman sponsorointia tai esim ensimmäisen tapahtuman voittajan tukeminen tulevaisuudessa.

Nyt ei jaksa...
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:24 pm

Los_Bastardos kirjoitti:
StuntDay2012 kirjoitti:
Pahasti pelkään että stuntdayn jälkeen esim allrightilta ei irtoa myötätuntoa yhdenkään kisan tukemiseen seuraavaan viiteen vuoteen.

100e vetoo ? :lol:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:28 pm

En lyö vetoa, sanoin että pelkään. En toivo :wavey:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:32 pm

Los_Bastardos kirjoitti:En lyö vetoa, sanoin että pelkään. En toivo :wavey:
osallistututte stunt kisaan sit kans jos saadaa joskus järkättyä skabat jossa on niitä tonneja pöydässä saatana :lol:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:34 pm

Reeni miiteissä aina mukana jos mahdollista, mutta niinkuin sanoin jo
Los_Bastardos kirjoitti:Itse en tule paikalle, kuten en myöskään stunt dayhin. Miiteissä ja isolla porukalla reenaamisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on koko tän harrastuksen suola, mutta siinä vaiheessa kun joku alkaa myymään lippuja portin varressa niin minua ei kiinnosta olla osallisena.
Eikä tuo kilpaileminen juurikaan kiinnosta muutenkaan.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:35 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Reeni miiteissä aina mukana jos mahdollista, mutta niinkuin sanoin jo
Los_Bastardos kirjoitti:Itse en tule paikalle, kuten en myöskään stunt dayhin. Miiteissä ja isolla porukalla reenaamisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on koko tän harrastuksen suola, mutta siinä vaiheessa kun joku alkaa myymään lippuja portin varressa niin minua ei kiinnosta olla osallisena.
joo ei sitte myydä lippujakaa semmone sen pitää olla! sitte tuutte kaikki ku on ilmaistapahtuma ja stunttaajat saa massii sitte kisavoitosta!! :)
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:36 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Reeni miiteissä aina mukana jos mahdollista, mutta niinkuin sanoin jo
Los_Bastardos kirjoitti:Itse en tule paikalle, kuten en myöskään stunt dayhin. Miiteissä ja isolla porukalla reenaamisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on koko tän harrastuksen suola, mutta siinä vaiheessa kun joku alkaa myymään lippuja portin varressa niin minua ei kiinnosta olla osallisena.
Eikä tuo kilpaileminen juurikaan kiinnosta muutenkaan.
no perkele tuomariks tuut!!

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:41 pm

Jos saa olla seipäässä :lol: Muuten istun katsomossa ja nautiskelen virvoiketta povitaskusta.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:44 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Jos saa olla seipäässä :lol: Muuten istun katsomossa ja nautiskelen virvoiketta povitaskusta.
vittu sää nauti mistää ku jube teippaa sun naamaa jesarilla :DD eivaa oot tuomarina mut luigi puku päällä!! muute et saa oikeestaa tulla koko tapahtumaa.. ja oksentaa pitää samalla aina ku puhuu :lol:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:46 pm

Sovittu! Se on muuten mun vuoro teippailla :lol:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:48 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Sovittu! Se on muuten mun vuoro teippailla :lol:
taidettii riku muute pilata tääki topicci sitte :lol: saadaa kohta bannit tänne foorumille!! :mad:

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:54 pm

Ei haittaa!! Olisko viä jotai one laineria?
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
ZiFFi
Viestit: 434
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 11:56 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Ei haittaa!! Olisko viä jotai one laineria?
FUCK THE POLICE!!! :lol:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:58 pm

Joo breikin the loo!!
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Vastaa Viestiin