dt:tehonlis
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
bomber112
dt:tehonlisäys?
kuinka paljon isompi kaasari ja pelkkä tehoputki tuo lisää tehoja dt:seen vakio kaasari:28mm uusi:36mm ja tehoputki niin kuinka paljon tehonlisäystä??? mielummin vastaus joltain kenellä on kokemusta...
- WJS
Ei herranjumala, eikö täällä enää mopopojat osaa VIILATA kanavia?
No nii, teeppä näin. Kanavan avarrusta, hieman isompi kaasari se putki ja sitte viet sen jollekin kuka osaa ees vähän säätää sitä sun vehettäs kohilleen.
Esimerkki vielä kokemattomasta ns."virittäjästä".
Klassinen virhe kun osaamattomat vaihtaa kaasaria. 1 se lyyään kiinni. 2 kirotaan kun se ei heti käy kunnolla. 3 yritetään "säätää" sitä sillä että ruuvvaillaan pelkästään tyhjäkäynti ja ilmaruuvia ja sitte ihmetellään taas että miksi tää ei pelaa. 4 yritetään palauttaa kaasari sille keltä ostisen ja haukutaan kaupanpäälle että myit mulle paskan kaasarin.
Enkä tarkota tolla edellisellä tekstillä mitenkään tän topicin kirjoittajaa vaan tarkoitan yleensä, mutta jostakin se kokemus on kuitenkin aina aluksi saatava. (Itsekin joskus mopovuosina kironnut että miksi ei pv pelaa)
Helpoimmalla pääset kun hommaat vaan sen teharin etkä mitään muuta. Siinä vaiheessa on vielä helppo kattoo suuttimet kohalleen.
No nii, teeppä näin. Kanavan avarrusta, hieman isompi kaasari se putki ja sitte viet sen jollekin kuka osaa ees vähän säätää sitä sun vehettäs kohilleen.
Esimerkki vielä kokemattomasta ns."virittäjästä".
Klassinen virhe kun osaamattomat vaihtaa kaasaria. 1 se lyyään kiinni. 2 kirotaan kun se ei heti käy kunnolla. 3 yritetään "säätää" sitä sillä että ruuvvaillaan pelkästään tyhjäkäynti ja ilmaruuvia ja sitte ihmetellään taas että miksi tää ei pelaa. 4 yritetään palauttaa kaasari sille keltä ostisen ja haukutaan kaupanpäälle että myit mulle paskan kaasarin.
Enkä tarkota tolla edellisellä tekstillä mitenkään tän topicin kirjoittajaa vaan tarkoitan yleensä, mutta jostakin se kokemus on kuitenkin aina aluksi saatava. (Itsekin joskus mopovuosina kironnut että miksi ei pv pelaa)
Helpoimmalla pääset kun hommaat vaan sen teharin etkä mitään muuta. Siinä vaiheessa on vielä helppo kattoo suuttimet kohalleen.
Moottoripyörät ovat vakionakin suhteellisen kevyitä tehoonsa nähden. Tämä ei koske tietenkään HARRIKOITA, mutta se, luetaanko ne yleensä moottoripyöriin vai MAATALOUSKONEISIIN, on tietysti jokaisen oma asia.
-
nicke_sm
- Juzzis
Tolla periaatteella voisi ostaa suoraan vaikka 40mm kassun, mutta onko järkeä..? 32mm ja 34mm vielä mene, mutta 35mm alkaa olemaan jo aika vaikea saada säätöihin vakiopytyn kanssa, näin ne pojat ainakin esson baarissa juttelivatepeli_ kirjoitti:no jos kaasaria vaihat ni rahat menee aika hukkaan jos 32 ostat.. ennemmin sitte 34-35 ni tulee tehoakin, eikä pelkästään kulu rahaa..
- epeli_
eiköhän se35 kaasari viel hyvin toimi, kuhan osaa säätää.. oon kuullu et jollain olin 36 kaasarikin.. minä en ainakaan mitää 32 ostais, tulee kalliiks..Juzzis kirjoitti:Tolla periaatteella voisi ostaa suoraan vaikka 40mm kassun, mutta onko järkeä..? 32mm ja 34mm vielä mene, mutta 35mm alkaa olemaan jo aika vaikea saada säätöihin vakiopytyn kanssa, näin ne pojat ainakin esson baarissa juttelivatepeli_ kirjoitti:no jos kaasaria vaihat ni rahat menee aika hukkaan jos 32 ostat.. ennemmin sitte 34-35 ni tulee tehoakin, eikä pelkästään kulu rahaa..![]()
- BlueBlooded