Saiskos siis arvon toverit vähän apuja ja hiukan keskustelua kyseisestä luokasta
Vai pitäisikö sittenkin ajatella psb-luokkaa?
Itse ajoin tällä kaudella kolme kisaa SGB luokassa ja kokemukset oli todella hyvät! Moni kuljettaja oli enestään tuttu, mutta monia uusiakin tuli. Melkein puolet SGB kuljettajista on täältä Oulun korkeudelta. Kaudella 2010 olisikin tarkoitus ajaa koko sarja.serious-sam kirjoitti:Jep, jep... Pitkä talvi edessä ja kaikennäköisiä ajatuksia päässä. Mites tähän luokkaan suomessa tuota kilpailijaa riittää? Onko täällä ketään kuskeja, ketkä tätä ajelee? Onhan tuo toki indeksi luokka ja vaikka se nyt ei oikein itseään nappaa, niin ajatuksissa tuohon voisi vielä suhteellisen sievällä budjetilla kasata kilpurin...
Saiskos siis arvon toverit vähän apuja ja hiukan keskustelua kyseisestä luokasta![]()
Vai pitäisikö sittenkin ajatella psb-luokkaa?
Määrittele normaali? Tai oikeastaan älä...serious-sam kirjoitti:Eiköhän tää tästä jossain muodossa starttaa tielle josta ei kuulemma paluuta enää normaaliin ole...
Aaa, siis super gasiin.serious-sam kirjoitti:Hidas ja huonohan mä olen luonnostani
...eiku prostreettiin..?serious-sam kirjoitti:mutta noi pikkuvirheet mä sitten paikkaan näyttävyydellä![]()
No jo, nyt se on jo nittistä laittamassa!serious-sam kirjoitti:Mä kun olen vielä kohtuullisen suulas ja kun ei ujouskaan vaivaa, niin kyllä mut kuulee vaikka en metriäkään ajaisi kilpaa![]()