Ytyä Buluun

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Tylyttäjä

Re: onse

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » La Touko 06, 2006 10:56 pm

Haastaja kirjoitti:
Tylyttäjä kirjoitti:Ei oo herkkää vaan karua vaktaa :P
Mut pakko sun T on myöntää et ei oo toista yhtä kovaa "suzukin tehojen ylistäjää" kuin sä, ottamassa asiaa esille on pyörä topikki sitten Buell/HD, Ducati, Aprilia, Triumph etc etc :lol:
Sen verran ku nähny, ni mitä tahansa puhutaan noissa voorumeissa, niin johan sää käyt sitä suikka asiaa sinne työntämässä joka väliin... ei pahalla, mutta karua vaktaa :P
Sillä merkillä ei oo paskankaan väliä, vaan ominaisuuksilla.. Ajasin vaikka MZ:lla jos se miellyttäis :upto:

Voi olla, että meikäläiselläkin tulee aika ajaa lutkuttimella, mutta vielä ei juurikaan houkuta...

Panu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu » Su Touko 07, 2006 3:24 am

wtf kirjoitti:tai osta multa nahka kintaat ja hakkaa niitä yhteen niin saat saman äänen aikaan :lol:
Suorituskykykin tulee varmaan olemaan aika lähellä samaa kuin noilla nahkahanskoilla saa aikaan :lol: :lol: :lol: :lol:
"Ahdin määrää tahdin"
Ex Pyörät:VTR-1000 SP-1, Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350

Jykke

Viesti Kirjoittaja Jykke » Su Touko 07, 2006 10:06 am

Huvittavaa kyllä seurata näitten gixxer-heebojen intoa tulla pätemään näihin "erillaisten" laitteiden virittely juttuihin.
Jonkinmoinen penissyndrooma taitaa olla kyseessä...

Mutta asiaan. Löytyykö muilta kuin Haastajalta virtauskäppyroitä näiden malmimoottoreiden kansista?

Tässä olis oman X1:n suht vakiokannen virtaukset.

editiä: kuva ei pysy paikallaan..
Viimeksi muokannut Jykke, Ma Touko 08, 2006 11:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Tylyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Su Touko 07, 2006 11:14 am

Jykke kirjoitti:Huvittavaa kyllä seurata näitten gixxer-heebojen intoa tulla pätemään näihin "erillaisten" laitteiden virittely juttuihin.
Jonkinmoinen penissyndrooma taitaa olla kyseessä...

Mutta asiaan. Löytyykö muilta kuin Haastajalta virtauskäppyroitä näiden malmimoottoreiden kansista?

Tässä olis oman X1:n suht vakiokannen virtaukset.
Huvittaa se muakin suuresti seurata sivusta, kun näitä malmeja viritellään. Kovasti vakuutellaan, että ei kiinnostakaan tehot, ja samaan aikaan toisella kädellä viritellään..

Mikäs siinä, kukin tavallaan :cool:

Tylyttäjä

Re: onse

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Su Touko 07, 2006 9:39 pm

Haastaja kirjoitti:
Tylyttäjä kirjoitti:Sillä merkillä ei oo paskankaan väliä, vaan ominaisuuksilla.. Ajasin vaikka MZ:lla jos se miellyttäis :upto:

Voi olla, että meikäläiselläkin tulee aika ajaa lutkuttimella, mutta vielä ei juurikaan houkuta...
Ja aina vaan sä jaksat tota saatanan samaa "ei mitään väliä" skeidaa jauhaa. Harrastakkonää naisten kanssa mitään, vai vaan tehokäppyröiden seuraamisia??
Asiaan, et tainnu vieläkään tajuta kupletin juonta... selitethän sitte kerta vielä rautalanka kädessä=>

Että miten helvetissä sulla voi olla jokaiseen merkkiin kommentoitavaa, suzukin tehokäyrien vertailua ja esittelyä sekä suzukin virityspalikoiden tai titaaniventttiileiden kestoa, on topikki sitten mistä tahansa ameriikan, italian, UK vessan hiplailusta??? Mikset sää niitä helvetin käppyröitä pidä siellä suzuki foorumissa?? Meillä päin tuota laatua kommentointia kutsutaan ns. "turhantiedon-mestariksi" eli mies jolla on jokaiseen "asiaan" kommentti.

Ja mitä tulee "pervormanssiin", joillekin riittää amerikan paskan pervormanssi ja jollekin taas yli 10 sekunnin fillarit ei ole mitään.... jollekin 15 sekunnin katuauto on jo helvetin cool, jollekin vasta alle 9 sekan katuauto alkaa olee "alueella". Mutta kyllä sulla helvetillinen tarve on sohia sitä suzukiasiaa joka puolelle, tosta on pakko saada jo suikalta jotain fyrkkaa, on se sen verta mainosrahan arvosta jorinaa :lol:
Totta helvetissä mä "jaksan tätä samaa skeidaa jauhaa", kun sitä mieltä olen.. En kai mä nyt ala mieltäni vaihtamaan jos joku ymmärtää väärin näitä juttuja :P

Hengitä välillä ja lue vaikka vähän tarkemmin näitä viestejä :lol: Joskus saattaa olla, että ihan pikkasen provollakin pistän niitä viestejä, kohtuu hyvin näyttäis toimivan :D

Tai sitten se todellakin ottaa niin koville, että Bululla kerkiä mihinkään :P
Viimeksi muokannut Tylyttäjä, Su Touko 07, 2006 11:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ervan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ervan » Su Touko 07, 2006 9:50 pm

Jees... Tylyttäjä voisi raapaista Suhnusta kannen pöydälle ja portata sen, voidaan sitten ihmetellä ennen ja jälkeen käppyröitä.

Mun mielestä on helvetin hienoa että joku vielä tekee jotain omin pikku kätösin. Se on nähkääs harvassa nykyään että joku valmistaa /tekee jotain itse.
Tämä on minun mielestä harrastamista, tosin jos viilaajat tätä vauhtia vähenee, niin voi olla että 5 vuoden kuluttua fanitan Tylyttäjää, kun se jaksaa nähdä vaivaa ja ruuvata ilokaasu kitin kiinni pyöräänsä.

Jos joku viilaa Trabantistansa 200 hp, niin en Mä kehtaisi mennä reteilemään että mulla on Porschessa 350 vakiona, koska ne ei liity mitenkään yhteen.
Tässähän idea ei ole se että kenellä on eniten, vaan harrastamisesta.
ZX-14R:ällä on kuitenkin eniten, niin siitä ei yksinkertaisesti kannata kilpailla. :upto:

Tylyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Su Touko 07, 2006 11:06 pm

Ervan kirjoitti:Jees... Tylyttäjä voisi raapaista Suhnusta kannen pöydälle ja portata sen, voidaan sitten ihmetellä ennen ja jälkeen käppyröitä.

Mun mielestä on helvetin hienoa että joku vielä tekee jotain omin pikku kätösin. Se on nähkääs harvassa nykyään että joku valmistaa /tekee jotain itse.
Tämä on minun mielestä harrastamista, tosin jos viilaajat tätä vauhtia vähenee, niin voi olla että 5 vuoden kuluttua fanitan Tylyttäjää, kun se jaksaa nähdä vaivaa ja ruuvata ilokaasu kitin kiinni pyöräänsä.

Jos joku viilaa Trabantistansa 200 hp, niin en Mä kehtaisi mennä reteilemään että mulla on Porschessa 350 vakiona, koska ne ei liity mitenkään yhteen.
Tässähän idea ei ole se että kenellä on eniten, vaan harrastamisesta.
ZX-14R:ällä on kuitenkin eniten, niin siitä ei yksinkertaisesti kannata kilpailla. :upto:
Sitä en ole koskaan väittänytkään, että ropaaminen ei olis hienoa.. Eipäs nyt eroteta asioita toisistaan.

Tiedä vaikka ens talvena ottaiskin sen kannen (ja muutakin) pöydälle, eipä tuo mitään avaruustiedettä ole.

Silläkään ei ole väliä missä on minkäkin verran tehoa. Totesinpa vaan, että HD:n motti on huono aihio jos haluaa tehoa. Niin se onkin.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Touko 07, 2006 11:33 pm

Tylyttäjä kirjoitti:Silläkään ei ole väliä missä on minkäkin verran tehoa. Totesinpa vaan, että HD:n motti on huono aihio jos haluaa tehoa. Niin se onkin.
Mun mielestä se on oikein hyvä aihio, loistava suorastaan. Kun ostin ´69 rautapään se kulki korkeintaan 90 km/h ja pelkästään kaasutinta säätämällä sain sen kulkemaan 130! Nykyään voi tehdä jo kaikkea hurjaa, kuten ajaa rekan ohi!! Mihinkään koneeseen en ole noin vähällä työllä ole ollut tyytyväinen :blah:
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Ervan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ervan » Ma Touko 08, 2006 12:35 am

HD:n motti on hyvä aihio, kun siinä on reippaasti parannettavaa :freak:
ja tietenkin hieno ääni.

tero t.

Viesti Kirjoittaja tero t. » Ma Touko 08, 2006 12:48 am

Niin miten tuonki nyt ottaa. Joku voi saada sävärit siitä et saa 50heposen tehot nostettua vaikka 120 heposeen mut ite olen kyllä tylyttäjän kanssa samaa mieltä et mukavampi lähteä liikkeelle 170 heposen vakiotehoista ja repiä esim 300-400 heposta. Onhan tuossa selkeä ero ja molemmissa tapauksissa saa kyllä tehdä töitä tarpeeksi :freak:

Tylyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Ma Touko 08, 2006 7:55 am

tero t. kirjoitti:Niin miten tuonki nyt ottaa. Joku voi saada sävärit siitä et saa 50heposen tehot nostettua vaikka 120 heposeen mut ite olen kyllä tylyttäjän kanssa samaa mieltä et mukavampi lähteä liikkeelle 170 heposen vakiotehoista ja repiä esim 300-400 heposta. Onhan tuossa selkeä ero ja molemmissa tapauksissa saa kyllä tehdä töitä tarpeeksi :freak:
Itte oon vähän samoilla linjoilla, vaikkakin mun mielestä on ihan hienoa ropaa mitä tahansa!

Jätkät ottaa vaan heti herneet nenuun..

Tylyttäjä

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Ma Touko 08, 2006 2:30 pm

Haastaja kirjoitti:No T, paljos sun suizan tehokäyrät auttoi topikin aloittajan kyselyä miten buluun saa "tehoa"?? :P
Tähän topikkiin kirjoitin ihan pyynnöstä :cool: Tätähän tää on, kevyttä kuittailua puolin ja toisin, ei sitä tartte niin vakavasti ottaa... Jonkunlaisen faktapohjan kuitenkin koitan pitää..

-tatska-

Viesti Kirjoittaja -tatska- » Ma Touko 08, 2006 2:58 pm

Jokainen taplaa tavallaan.

Mutta ropaamisesta puhuen.

Lähtöarvo teholle on HD:ssa on pieni ja kun lähtöarvo on pieni niin prosenttuaalinen kasvu on suurta. Jokainen voi laskea mikä muutos on prosenteissa, kun 60 heppaisesta koneesta ropaillaan se 120 konia. Mitä tuohon projektiin on tehty? Jokainen voi mietiskellä mitenkä otat 100% tehonlisäyksen japanilaisesta ilman sitä rusettia tai kaasua.

Ja laskeskella kotisohvalla, mikä on aihiona hyvä ja mikä ei. Asiaa voi vielä vauhdittaa katsomalla dragrace kisoja telkkarista tai tietokoneeen näytöltä. Aihiona HD on ilmeisen paska, mutta silti siellä tekijämiehet vetää aikamoisia aikoja ja samoin niitä tehoja.

No joo, on tämä yksi maailmanlopun aihe. Pasaamista ja kuittailua riittänee tappiin asti, eikä kumpikaan osapuoli voittoa saa. Kumpikin on hyviä omalla tavallaan, omistan sekä amerikkailsen ja japanilaisen kummallakin on mukava ajella.

Kuitenkin nykyinen evolutio kone, mikä sporteista ja osittain buluista löytyy on suunniteltu näillä näkymin ikuiseksi. Vasta luin erään mielenkiintoisen artikkelin, jossa evo koneella oli ajettu 160tkm ilman yhtäkään öljynvaihtoa, kovaa ajoa. 170tkm sitten jotain paukahti...

Moniko japanilainen kykenee samaan?

Meni hieman OT:ksi mutta näin käy kun pääsee oikein inttämään. :lol:

Puheissani on hieman aikaisemmin mainittua fanaattisuutta, mutta kyllä HD:n laitossa on ihan toista fiilistä kun japanilaisissa, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Nimim. Päässyt myös yli japanin krapulasta

Vastaa Viestiin