kuinka keulitaan??
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
naamioASD
Helpoin tapa omasta mielestäni ainakin on nousta seisaalteen, 1 sormi kytkimelle, sit sillee "pompautat" iskareita alaspäin ja kun iskarit palautu ylöspäin niin kaasua ja kytkintä irti ja kevyt nojaus/hirvee repiminen menopelistä riippuenRaGe kirjoitti:Nykäset kovaa ja avitat kytkimellä tarpeen vaatiessa. Kannattaa "niiata" takapyörälle pitoa.Usagi kirjoitti:Jos joku olis kiltti ja kertois että miten sais moton keulimaan helpolla hiekkatiellä kun paska vaan lentää jos kytkimellä yrittää...?
Ja kaikki tuohan tapahtuu nopeasti eli vaatii harjoittelua ja ajoitusta
-
Ps*
-
naamioASD
-
Ps*
Siis matkaa menee niin pitkään kun jaksaa roikkua tangossa, mutta hitaassa vauhdissa.naamioASD kirjoitti:Nii aluks se tuppaa vähän tekee sillee ku matkaa treenaa, mutta lisää treeniä ja yrität keulii sillee rauhallisemmin ja ilman ylimääräsiä hötkyilyjä ja kaasun pumppailuja ni rupee loppuu se lepatus.. Mut treeniä vaa ni rupee menee iteksee![]()
On kahdenlaisia ihmisiä. Miehiä ja naisia. Miehen tunnistaa punaisesta baretista.
-
polis
Kuinka paljon joudutte laittamaan kierrosta että saatte nousemaaan suzukin gsx-r 600 vm. 2002 - 2005 keulan niin että sillä pystyy hyvin keulimaan?
Itse kun olen harjoitellut niin jotain 6000-7000 välillä ollut kierrokset ja kytkimen avustuksella niin sillä olen saanut keulan tarpeeksi ylös.(pyörässäni on vakio välitykset)
Kysymys kuuluukin että kuinka pienellä kierroksella keulan voi saada nousemaan?
Entä onko normaalia että lähtee keulimaan niin rengas sutii että onko kuskissa pahasti vikaa?
Tiedän en osaa ajaa
Itse kun olen harjoitellut niin jotain 6000-7000 välillä ollut kierrokset ja kytkimen avustuksella niin sillä olen saanut keulan tarpeeksi ylös.(pyörässäni on vakio välitykset)
Entä onko normaalia että lähtee keulimaan niin rengas sutii että onko kuskissa pahasti vikaa?
Tiedän en osaa ajaa
- Willie_the_kid
Jossä ykkösellä tollasia kierroksia käytät, ni tottakai sutii!polis kirjoitti:Kuinka paljon joudutte laittamaan kierrosta että saatte nousemaaan suzukin gsx-r 600 vm. 2002 - 2005 keulan niin että sillä pystyy hyvin keulimaan?![]()
![]()
Entä onko normaalia että lähtee keulimaan niin rengas sutii että onko kuskissa pahasti vikaa?![]()
Tiedän en osaa ajaa![]()
- Vantage
- mzus
- Viesti:
- VoiD
- Willie_the_kid
Nii, ethän sä voi sitä ymmärtää, ku oot jo piikki iässä?! WOU!VoiD kirjoitti:jonber kirjoitti:kaikilla pikku mopoilla ei edes saa pitkää matkaa keulittua muutakun kytkintä vinklaamalla koska siinä on niin raskas etu-osa. taakse pitää nojailla melkolailla että sillä pääsee keula pystysä edes 15 metriä![]()
hahaa vaikka mistä suunnasta tätä on yritetty lukea, silti mitään ymmärrä.
- x-arttu-x