MustaSurma kirjoitti:Haa!
Mulla ei oo ollu viiteen-kuuteen vuoteen mopoo, ja nyt tuli ostettua gsx 1400 - hirviän painava rotjake.... Joku vissiin joskus väitti ettei se keuli? Ei ainakaan kytkimellä (piirtää viivaa), mut kaasulla se nostaa ihan kivasti ykösellä. Kakkosta en oo saannu kytkettyy, enkä uskalla ottaa kulmaankaan sitä vielä ainakaan. Hirmu ärhäkkä ja hätänen tolla ykkosellä. Nii, ja välillä rojahtaa aika ikävästi maahan, raskas vekotin... Jotenkin alunperin ajattelin että jos sitä vaan ostais cruisailumopon... Ja endot ei sitten onnistu pätkän vertaa...
Onks muilla noita vastaavan koon lehmiä alla?
E: taidot "saattaa" olla "hieman" ruosteessa, sitä tuli koeajossa hytiteltyä viimeks kolme vuotta sitten hornetilla...
Juu on ollut.
Mulla oli tommonen 2v uutena ostin v2003.
Wheeliet lähtee 1 ja 2 :lla joutuu kyl nykäisemään, mut opettelee 1:llä ja sit dumpaa lisää pesää muistaakseni 4:lle asti voi keulittaa aika rennosti 5 ja 6 on aika isoja vaihteita.
Endot voit unohtaa menee kumi alta. Rispektiä antaa sen alapotku mitä mun suskukissa oli 138nyyttonia 1700rpm:llä voi poltaa tyhjäkäynnillä kumia
Oli siinä punasissa valoissa naapuri autoilla hauskat ilmeet ku ne huomas, et vittu rengas palaa ja erottaa vanteesta puolatkin.
Hienoja juovia on TODELLA helppo tehdä pikkasen vääntää tuppia johan palaa. Kaupunki alueella mutkaan mentäessä vääntää tupin auki ni mopo on driftinki asennossa meinaa lirahtaa housuun, ku tuntuu NIIN hyvältä.
Ei edes supermoto pystyis moiseen, ilman yli6000rpm:ää
Painava pappamophan se kyl on mut noilla pikku kikoilla sen imagoa voi pitää pinnalla.
Mulla oli devilin sliparit ja ruisku säädetty 2 kertaan.
Se o hyvä juttu noissa suzukeissa, ku niitten ruiskuboksia voi säätää aika pitkälle ilman power commanderia, jota ei myöskään ko. laitteessa kannata käyttää "hidastaa kaasun reagointi aikaa".
No voisin kertoa laitteesta pitkän tarinan, mut palataan aiheeseen.
KUINKA KEULITAA
Ei pysty! Ahdistaa.