Cbr -97 Blade ------> tappelijaksi valmis(saapi poistaa)

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ti Joulu 30, 2008 12:34 am

neuvoja kaivataan?tuntuu että pyörä lähtee samallailla ku joku vanha 600 cbr..mistä tämmöset pyörät yleensä kuristetaan?kaasareissa ei ainaka ollu niitä läppiä kun ne auki otin ja katoin..pyörähän on saksantuonti ja rekkariotteessa lukee et 72kw..eikös kuuluis olla enemmän?jostain joskus kuullu että boksilla olis rajotettu saksanmaalla et saa verot tai vakuutukset halvemmaks..ja edelleen jos sitä viriosaa löytyy tohon ni tarjoilla saa ;) ja myöskin huoltopukit olis hakusessa (edulliset) jos tallista löytyy ylimääräsenä edes taakse ni tarjota saa :)

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Joulu 30, 2008 12:59 am

Motonetissä oli ainakin viimeksi huoltopukkeja 29€, siis taakse. Eipä tuo kummosta hitsaustaitoa vaadi että tekis itsekin.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Tammi 02, 2009 12:13 am

no joo..hitsari ku oo ite ammatiltani ni eiköhän tuo sujuis :) mutta tosiaan tosta kuristuksesta..kertokaa ny ihmiset ni saa alkaa metsästään uutta boksia siihen jostai jos se sillä on kuristettu?

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Tammi 16, 2009 6:02 pm

projekti ollu jäissä hetken koska isännältä meni matolaatikosta jakohihna poikki ja seissy tallissa jonku 2 kuukautta mut yritetään tänään sitä käymään jotta pääsis taas pyörän kimppuun koska ajokelithä alkaa jo kohta ;) mitä katsastusmies muuten sanoo jos ei oo pyörässä mittaristoo?

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Pe Tammi 16, 2009 6:06 pm

Biltemastakin löytyy jotain huoltopukkeja.

Äkkiseltään niitä eilen kattelin, eikä nyt niin paskan näkösiä ollu. Hintaahan niillä taisi olla joku pari kymppiä...
Kuva

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Tammi 16, 2009 6:15 pm

juu ja motonetissä oli kans jotain kolmen kympin huiteilla..kait täytyy sieltä hakee :)

Avatar
-Ape-
Viestit: 2153
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Läjä romuja.

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Pe Tammi 16, 2009 6:27 pm

Itellä on bilteman etu- ja takapukit. Oli kait 20€ kappaleelta ja hyvin toimii.
Alkuperäiset kiristysruuvit on ihan paskat, mutta senkin saa helposti korjattua pienellä vaivannäöllä.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Pe Tammi 16, 2009 6:38 pm

-Ape- kirjoitti:Itellä on bilteman etu- ja takapukit. Oli kait 20€ kappaleelta ja hyvin toimii.
Alkuperäiset kiristysruuvit on ihan paskat, mutta senkin saa helposti korjattua pienellä vaivannäöllä.
Ite tilasin joskus louisiltä pukit(Muistaakseni n.30e kpl ja etupään sovitepalat 10e) ja ei ne paljon noista Bilteman versioista eroa. Kaipa tuolta Bltemastakin jotain toimivaa löytyy.
Kuva

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Tammi 16, 2009 10:15 pm

mitenkä toi alumiinin kiillotusaine toimii?ajattelin jos sillä "kiillottas" rungon ja vetäis lakan päälle ni pysyis kiilto..tarkotus ei siis oo niin paljoo kiillottaa et näkee naamansa siitä vaan ny ku on kiirus ton pyörän kans ku kesää kohti mennään ni tekis vaan tommosen ratkasun..

Vinki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx6-r -05

Viesti Kirjoittaja Vinki » Pe Tammi 16, 2009 11:38 pm

kiillotetussa pinnassa ei oikein tahdo lakka pysyä, ja kiilto myös "kellastuu" kun lakan vetää siihen päälle.. -> ei toimiva yhdistelmä. Koko runko vaan mustaksi nii näyttää kunnon tappelijalta.. :firing:

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Tammi 16, 2009 11:43 pm

ei oikein olis aikaa ny maalailla runkoo ku pyörä tosiaan hiukan vaiheessa ja tarttis saada se kesäks..tietysti jos vetää ny näkyvät osat ruiskulla ja sit ens talvena ku rakentaa pyörän uudestaa ni sit tekee kunnolla..mitenkä mahtaa ruiskulla lykätty maali pysyä tossa rungossa vai tarttisko välttämättä päästä pulveriin?

Vinki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx6-r -05

Viesti Kirjoittaja Vinki » Pe Tammi 16, 2009 11:54 pm

kyllä se ruiskulla vetäisty maali siinä rungossa aika hyvin pysyy.. tosin ei kestä läheskään yhtä hyvin kolhuja kuin nuo pulverimaalit.. mutta kiillotettu pintaki kyllä pysyy hyvänä, ku sitä silloin tällöin jaksaa hinkkailla...

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » La Tammi 17, 2009 12:28 am

mietitään kummankos tekee :) mitäs kaikki paikkoja sitä on mistä löytää tilpehööriä pyörään esim.tangonpäävilkkuja,peilejä yms..tuntuu toi motoplaza aika hintavalta paikalta :freak:

KillerPoop
Viestit: 87
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 12:00 am
Paikkakunta: XT600 cafe, 750 srad ja laina xs650 flatracker

Viesti Kirjoittaja KillerPoop » La Tammi 17, 2009 3:22 am

pinpi kirjoitti:ei oikein olis aikaa ny maalailla runkoo ku pyörä tosiaan hiukan vaiheessa ja tarttis saada se kesäks..tietysti jos vetää ny näkyvät osat ruiskulla ja sit ens talvena ku rakentaa pyörän uudestaa ni sit tekee kunnolla..mitenkä mahtaa ruiskulla lykätty maali pysyä tossa rungossa vai tarttisko välttämättä päästä pulveriin?
Ite vedin oman rungon ensin epoksimaalilla pohjiin ja sitten siihen väri päälle. Luulisi tuolla tavoin kohtuu hyvin pysyvän kiinni.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » La Tammi 17, 2009 4:02 am

pinpi kirjoitti: mitä katsastusmies muuten sanoo jos ei oo pyörässä mittaristoo?
"Tervetuloa uudestaan mittariston kanssa" :deal:

Muistaakseni pakollisia on: nopeusmittari, sekä vilkun-, vapaan-, ja pitkien merkkivalot.
-Unknown Fighters SFC-

Vastaa Viestiin