Cbr -97 Blade ------> tappelijaksi valmis(saapi poistaa)

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » La Tammi 17, 2009 1:50 pm

just..eli ny syödäänki matoja maasta pari kuukautta et saa tilattua hiukan mopon osia :)

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ti Tammi 27, 2009 10:20 pm

hiiohoi! projekti jatkuu! tänään sain aikaseks ottaa pyörästä syylärin ja putkiston irti ja huomenna moottori irti ja pesuun..runko lähtee tällä viikolla muiden kilkkeiden kanssa pulverimaalaukseen joten tässä vaiheessa tarvitaan nörttien apua ;D voisko joku photoshopata tosta kuvasta http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1253.jpg

runko ja swingi ja takahäkit ja muut mustaks ja tankki ja perä ainakin ton mun corradon väriseks http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... 561218.jpg

tai ainaki lähelle sitä jos saa..kiitokset etukäteen joka viittii/jaksaa vaivautua.. :firing:

ja muihin aiheisiin:putkiston otin siis irti ja huomenna alan tekeen sitä myös itse rosterista..koska jääny käyriä varastoon ja tollai äkkiä ku mallailin ni ei oo paha homma ku ite tikkihitsari kuitenki oon (pientä mainostusta) :) ja siinä ei ilmeisesti tartte olla mitään e-hyväksyntää,pelkässä pöntössä vaan vai oonko väärässä?ja minkälaista pörinää mahtaa pitää ton rosterisarjan kans?virtaa ainaki paremmin ku on isompaa putkee ku alkuperänen..huomenna myös jos keritään ni takahäkki hitsataan lopullisesti..onkos pyörässä muuten pakko olla takalokasuojaa ollenka?määrääkö joku laki?no anyway,vanhasta loksusta muotoillaan omanlainen ja vaikka se pilaaki pyörän ulkonäköö hiukan ni pitää ainaki sähkölaitteita hiukan kuivempana ettei tartte motarilla vesikelillä alkaa pyörää työnteleen :)

ja tiedän myös,kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa joten omaa kameraa tänään haeskeltu ja melkein tilattu,rahat vaan vielä uupuu :) mut yritän saada kaverin kameraa lainaan huomenna ni saa tästäki hiukan kuvaa minkälaista tulossa :)

huomiseen siis! SIEG HEIL! :silly: :saiyan: :gunsfiring:

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » La Tammi 31, 2009 4:39 pm

onko täällä mielenkiinto ihmisiltä loppunu projektien suhteen vai tuntuuko vaan siltä? :lol: ja eikö löydy ketään taitajaa joka photoshoppais ton pyörän mulle?konetta olin eilen ottamassa irti mut sekin keskeyty ku joutu hälytykseen sairaalalle ku joku mummu oli paskonu pöntön ja viemärit tukkoon ni joutu meneen ehtoolla viel semmosia vaihtaan :drin: mut monellakos pultilla toi kone on kiinni?edestä otin vasemmalta puolen kaks pulttia pois ja oikeelta yhen,keskeltä sisältä otin molemmin puolin kaks pulttia pois ja ilmeisesti siinä keskellä eturattaan alla on viel yks akseli mikä pitäis ottaa pois ni sit kone tippuu vai?ja millä konstilla ootte noita koneita ottanu pois?ku yksin joudun sen ottaan ni jos joku hyvä konsti löytyy..moottorinosturia tms.ei löydy..projekti jatkuu tänään illalla kun tuun keilaamasta ja sillon yritän myös saada kuvia.

Ps*
Viestit: 786
Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ulkoreunaltaan pyörähdyskappaleen muotoinen esine.

Viesti Kirjoittaja Ps* » La Tammi 31, 2009 6:45 pm

Minä käytin vanerilevyä ja hallitunkkia apuna. Sun pitää vielä löysätä rungon oikealta puolelta sitä kuusiokoloa minkä läpi se pitkä pultti menee. Siinä on sellainen lukitusmutteri joka tarvii spekiaalityökalun tai tuurnalla naputtelee.
On kahdenlaisia ihmisiä. Miehiä ja naisia. Miehen tunnistaa punaisesta baretista.

Avatar
BadAss
Viestit: 1051
Liittynyt: To Marras 07, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Tiger 800XC ja WR250f

Viesti Kirjoittaja BadAss » Su Helmi 01, 2009 8:52 pm

Aika näppärästi saa myös ottamalla keulaputket pois ja laskee pyörän koneen varaan (myös putkisto ja syyläri pois) ja sen jälkeen vaan löysää koneen pultit ja nostaa rungon pois koneen päältä. Tällä tavalla myös koneen takaisin laittaminen käy helposti kun rungon voi vain laskea koneen päälle, laittaa pultit kiinni, keula paikalleen ja taas pyörä rullaa..
"Huono tie, parempi mieli"

Ps*
Viestit: 786
Liittynyt: Ma Helmi 28, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ulkoreunaltaan pyörähdyskappaleen muotoinen esine.

Viesti Kirjoittaja Ps* » Su Helmi 01, 2009 9:58 pm

BadAss kirjoitti:Aika näppärästi saa myös ottamalla keulaputket pois ja laskee pyörän koneen varaan (myös putkisto ja syyläri pois) ja sen jälkeen vaan löysää koneen pultit ja nostaa rungon pois koneen päältä. Tällä tavalla myös koneen takaisin laittaminen käy helposti kun rungon voi vain laskea koneen päälle, laittaa pultit kiinni, keula paikalleen ja taas pyörä rullaa..
Tuo ei tullutkaan mieleen. Täytyykin koittaa kun tuota konetta alkaa sovittamaan takaisin ja runko on tällä hetkellä kokonaan osissa.
On kahdenlaisia ihmisiä. Miehiä ja naisia. Miehen tunnistaa punaisesta baretista.

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Helmi 01, 2009 10:32 pm

kiitokset vaan!kone on tänään saatu pois ton hallitunkin avulla ja kun pikkuhiljaa laski tunkilla alas niin tuli vaivattomasti..jätin tarkotuksella siis sen yhden lukitus kuusiokolon kiinni joten sitä vasten oli hyvä hivuttaa kone pois..vasta kun kone kokonaan alhaalla niin avasin kokonaan ton lukituspultin..mutta vieläkin olis mielenkiintoa tietää jos jollain sattuu oleen ylimäärästä aikaa ton photoshoppailun kans ni vois shopata ton kuvan :) koska ens viikolla maalataan pulverilla kaverin kans toi runko ni olis mukava tietää että minkä näkönen siitä tulee..koska vaihtoehtoja olis kuitenki muutama..sitten tarkotuksena olis maalata jarrusatulat ainakin kullalla koska musta ja kulta sopii hyvin yhteen..uusia jarrulaikkoja en ajatellu ostaa koska budjetti ei nyt anna myöden (talokaupat vireillä)..ja sitten ohi asiasta vielä..jos siitä talosta päästään kauppoihin niin tarkotuksena olis rakentaa siihen itelle uus autotalli/halli n.100 neliöö..onko tietoa paljonko tuollainen kustantaa jos ite tekee kaiken?paitsi betoni ja tälläset mut pohjat ja kaikki?koska halvemmaks kuitenki tulee tehdä ite ku ostaa valmiina joku pieni paska autotalli :)

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Viesti Kirjoittaja T.A » Su Helmi 01, 2009 11:08 pm

Tosa ois tollanen nopea väsäys:
Kuva

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Helmi 01, 2009 11:20 pm

ei paha..kiitos..kyl se sen verran suuntaa anto et kyl se taitaa noilla väreillä tulla valmiiks..tietysti viel vanteet mustaks ja sit noi moottorinposket tolla sinisellä.

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Ma Helmi 02, 2009 6:09 pm

jos teikäläinen väsää kaatumarautoja niin voisit väsätä samaan hikee toisetkin..tääl vois olla ostaja...

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ma Helmi 02, 2009 6:16 pm

kyllä tehdä voin jos joku suunnittelee ne ja antaa mittoja :) ku ite en tie minkälaiset kuuluu olla..eipä tuo varmasti paha projekti olis ite suunnitella..

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ti Helmi 03, 2009 10:16 pm

tänään osat lähti kaverin matkaan ja tällä viikolla saa mustan pulverin päälle..kuvia en viitti laittaa koska ei mitään kuvattavaa :) kuvia tulee sit ku osat tulee pulverista ja aletaan niputtaan..mitä mieltä ootte tosta kun teen tota pakosarjaa ite tosta rosterista et jos teen samanlaisen ku alkuperänen ni mites virtaukset?koska rosteri lämpenee paljon enemmän ni vaikuttaako virtaukseen?vai saako tehdä putkistosta melkein omanlaisensa ja virtaa silti hyvin?ja onko kenelläkään tietoa mistä sais niitä laippoja?ku ei viittis ite alkaa polttoleikkaan ja rälläköimään niitä ja jos vanhan putkiston sais myytyä ni ei viittis siitäkä ottaa niitä laippoja.

pulveriin lähti siis vanteet,runko,swingi,ylä t-pala ja stonga..jarrusatulat tulossa kullalla,samoin jarrulevyjen keskiöt..muut osat oikeastaan tolla sinisellä mikä autossaki ja siihen ehkä hileitä lakan sekaan..riippuu mielipiteistä? ;)

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » To Helmi 05, 2009 10:33 pm

hiiohoi!osat tuli etuajassa pulverista eli jo tänään kaveri oli ruokatunnilla ruiskutellu osat mustaks

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1711.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1715.jpg


siinä sitten tuli laiteltua laakerit paikalleen ja kun aikaa jäi niin tuli turattua tommosta.uusia pipareita ei siis ostettu vaan vanhat kunnostettiin :)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1717.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1718.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1719.jpg


kertokaa rohkeesti mielipidettä väreistä..mielestäni sopii hyvin.onneks on toi hiekkapuhalluskoppi kotona :) ensin siis puhalsin osat ja sit spraylla ruiskuttelin kahteen kertaan osat läpi ja täytyy myöntää et onnistu tod.hyvin!
huomenna projekti jatkuu taas ja mopoo aletaan kasaileen ja viimeset osat puhalletaan ja maalaillaan.kertokaas muuten miten ootte tehny ton tankin kiinnityksen ja vaimennuksen?

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Pe Helmi 06, 2009 10:46 pm

tossa kun tota putkistoo teen ni onko kellään tietoa mistä vois saada noita laippoja tonne kannen päähän?ku ei tosiaan viitti tota ehjää putkistoo alkaa runnoon..ja mitenkä toi rosteri siinä toimii?

Avatar
ColiBri
Viestit: 301
Liittynyt: To Touko 12, 2005 12:00 am
Paikkakunta: blade

Viesti Kirjoittaja ColiBri » Ke Helmi 11, 2009 4:22 pm

Maalasitko noi satulat spraylla? Kestävyyttä vaan meinasin. Ja tankin kiinnityksen hitsailin perärunkoon kiinni mutterin ja sitten siihen vaan kumimattoa väliin ja pultti kiinni.

Vastaa Viestiin