Cbr -97 Blade ------> tappelijaksi valmis(saapi poistaa)

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ke Helmi 11, 2009 5:01 pm

satulat on vedetty oikeen tarkotukseen sopivalla jarrusatulamaalilla et toivottavasti kestää :) sitä muovimattoa olen itekki miettiny ny lähipäivinä..pitääpä kokeilla :)

Avatar
j_gi
Viestit: 317
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: YZ450F

Viesti Kirjoittaja j_gi » Ke Helmi 11, 2009 6:17 pm

pinpi kirjoitti:satulat on vedetty oikeen tarkotukseen sopivalla jarrusatulamaalilla et toivottavasti kestää
Mä maalasin kanssa viime talvena jarrusatulamaalilla satulat, mutta maali ei kestänyt jarrunestettä! Olin vähän että mitä vittua. Kaikki pohjat yms. tein kuten ohjeissa sanottiin, mutta ei oikein toiminu. Tässä kohtaa en muista minkä merkkistä maali oli, mutta se oli sellai paketti missä tuli mukana kaikki tarvittavat puhdistusaineet yms.

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ke Helmi 11, 2009 7:58 pm

siis pääsikö maalin päälle jarrunestettä?ku kyl maali ku maali lähtee jarrunesteellä jos sitä siihen pääsee ni se alkaa pikkuhiljaa "keittään" siinä..mut katotaan ny kauanko omassa pysyy..loppuviikosta projektista lisää kuvaa kun tulee loput osat pulverista ja jos kaveri saa toimitettua viikonlopuks pakosarjan uudet laipat niin sitä aletaan työstään vkloppuna..vieläkään ei oo tullu vastausta et miten toi rosteri toimii tossa jos teen samanlaisen putkiston ku alkuperänen?vai eikö kukaan tiedä? :freak2: :)

Avatar
j_gi
Viestit: 317
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: YZ450F

Viesti Kirjoittaja j_gi » Ke Helmi 11, 2009 9:20 pm

pinpi kirjoitti:siis pääsikö maalin päälle jarrunestettä?ku kyl maali ku maali lähtee jarrunesteellä jos sitä siihen pääsee ni se alkaa pikkuhiljaa "keittään" siinä..mut katotaan ny kauanko omassa pysyy..
Jep tottahan se on että ei maalit pahemmin jarrunestettä kestä. Lähinnä puristajiin / maaliin tuli jarrunestettä jarruja ilmatessa ja nesteet pyyhin heti pois, mutta ei auttanut. oon miettiny, et oisko pysyny paremmin, jos ois laittanu jonku happomaalin pohjalle. no nyt ei tarvii enää asiaa sikäli miettiä, kun ostin uudet ja valmiiksi oikean väriset puristajat.

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » To Helmi 12, 2009 11:18 pm

tossa vielä ylimääränen kuva noista satuloista mimmoset tuli

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1751.jpg



tänään tuli viimeset osat pulverista ja eiku tallille..tuloksena on että kone on kiinni,osa sähköistä vedetty ja etuhaarukka kiinni..huomenna prokkis jatkuu jos toivotaan että laipat tulee vklopuks ;)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1750.jpg


pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » To Helmi 19, 2009 6:01 pm

pyörä edistyny..uuden akkukotelon tein tankin alle kulmaraudasta ja hitsasin tigillä kasaan..aika jämptiin meni mut mahtu kuitenki :) bugspoiler sovitettu ja kiinnitetty.takaloksuun tulossa pientä muutosta mut siitä kuvaa myöhemmi ;) ei sitä kaikille paljasteta heti..ja undertaili tarttis tehdä jostain ohkosesta rosterilevystä..ajattelin laittaa ton undertailin tohon takahäkkiin kiinni ni sit sinne saa johdotki piiloon,mielipiteitä?ja sit jos jollain olis ylimääräsenä noita kumeja mitkä tulee tankin ja rungon väliin ni saa tarjota :D omat hukkunu..mut joo..kuvia saatte tänään tai huomenna.

Cya

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Maalis 01, 2009 10:01 pm

nonii veljet!yksinpuhelu jatkuu :)

tossa kuvaa siitä akkukotelosta minkä tein tonne tankin alle..vinkin löysin täältä jostain postauksesta et sinne vois laittaa..normaalista kulmaraudasta tein ja tigillä kasaan ja mastonia päälle.ja komee on :)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1849.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1851.jpg




"undetail" tehtiin 1,5mm alumiinilevystä koska helpompi työstää

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1848.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1847.jpg


vinkoilla hollille ja 3,5mm poppareilla kiinni,maston mattamusta päälle ja a`vot -->

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1857.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1858.jpg




perä jouduttiin kittaan umpeen ja tekeen uudet valonreijät koska oli hiukan vinossa alkuperäset

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1865.jpg



samalla laitoin ton takaiskarin kaasupatruunan tohon undertailiin kiinni normaalilla teollisuuskiinnikkeellä

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1862.jpg


takaloksua muokattiin,otettin pala pois,maskista puolikas muotti ja sovitus loksuun.eipä tuu heti samanlaista vastaan? :)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1863.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1860.jpg


ja tossa pari yleiskuvaa viel

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1854.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1853.jpg

samaan syssyyn vaihdettiin vielä uus eturengas mallia Maxxis tai jotain sinneppäin :)

tässä kaikki tältä erää..kommentoida saa ja pitää jotta saadaan moposta vieläkin komeempi :) joten älä jää tuleen makaamaan vaan sormet sauhuaan!

huomisiin! pinpi kuittaa..

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Maalis 15, 2009 9:43 pm

mopoo saatu eteenpäin vähän mut kirjottelu jääny vähemmälle jos tätä edes kukaan seurailee enää mut tässäpä tätä :)

nyt on siis tankki ja penkki mallailtu kohdalleen ja ruvetaan suunnitteleen mittaristoo tankkiin kuidulla kiinni..eteen tuli jarrunestesäiliölle uus kiinnike ja siihen lykättiin teräspunosletkua huomioo herättään

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1892.jpg




ja takajarrunestesäiliö jouduttiin vaihtaan toiselle puolelle ja tekeen uus kiinnike sille ja siihenki tottakai teräspunosletkua :)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1893.jpg




putkistoo tuli sen verran uutta et pöntön vanha väliputki rälläköitiin pois ja uus tehtiin rosterista,tigillä kasaan ja kuumankestomaali päälle koko putkistoon..saattaa olla et vähän tulee jalan tielle tossa ajossa mut se on seuraavan talven murhe muuttaa se sit..

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1875.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1876.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1874.jpg



samalla putkee nostettiin samaan kulmaan ku perä

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1872.jpg



pönttö tulee vaihtuun jossain vaiheessa kun rahaa tulee ni pienempään ja sirompaan..




etuloksu oli luultavasti johonkin gikseriin tarkotettu joten se jouduttiin ottaan auki molemmilta puolilta ja hiukan leventään..samalla siihen kuidutettiin sisäpuolelle kiinnitystä varten munut ym kilkkeet

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1891.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1894.jpg




huomiselle tehtävää on ottaa moottorinposket pois ja alkaa putsaileen maalausta varten valmiiks..ja jotain muita muoviosia ja ens viikolla myös alkaa taka- ja etuloksun ja muitten osien helvetillinen hiominen :)

näillä eväillä mennään..

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Su Maalis 15, 2009 11:36 pm

siistiltä näyttää! :) en oo koko topikkia jaksanu lukea, muttet ilmeisesti aio jousitukseen koskea ? vai onko eteen tulossa usd:tä? :P

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Su Maalis 15, 2009 11:38 pm

ei oo tulossa ainaka viel täks kesäks.. ;) katotaa jos ens talvena purkais koko paskan ja laittas viimesen päälle ja jokasen euron kiinni pyörään :)

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 16, 2009 10:42 pm

Hienohan tuosta tulee :deal:

Huggeri on hieno ja omalaatuinen, siitä erikoismaininta.

Putki näyttää vähän hassulta siitä jalkatapin kohdilta, mutta ilmeisesti tarkoitus tehdä uusiksi jossain vaiheessa eri vaimentajalla?
-Unknown Fighters SFC-

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ma Maalis 16, 2009 11:09 pm

niihän se näyttää :) joo tarkotus on ottaa sitä hiukan enemmän runkoon päin ja nostaa taaempaa ettei ota jalkaan kiinni..mut ny on kevät tulossa ja pyörä pakko saada ajoon ku kaasukättä kutittaa nii v*tusti ;) ens talven rojekti samalla ku teen kokonaan ite sen putkiston..käyrät ja kaikki on valmiina ja laipat ym ja vähän jo alotettuki..

pinpi
Viestit: 269
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
Paikkakunta: suitsa 1100
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinpi » Ti Maalis 31, 2009 10:37 pm

nonii! putki häiritti sen verta isännän silmää ja omaa jalkaa et pitihän se muuttaa ny jo..eikä ollu paha homma ku vaan otti asiakseen..eli "highpipee" loivennettiin karvan verran ja nostettiin taaempaa ylös ja ny mahtuu toi 45 saapas paremmin tapeille ilman et tulee veritulppa 10min ajon jälkeen :) siitä ei oo kuvaa mut ei se siitä hirveesti muuttunu joten kiinnostuneet näkee sitten jossain b-illassa :)

sillä välin on häärätty ton mittariston paikan kans..ja päätettiin sitten tehdä tommonen:

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1940.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1942.jpg

"katto" ja kyljet on mallinnettu maskista..


kuten tarkkasilmäiset voi huomata tästä kuvasta niin pohjasta tehtiin irrotettava että saa mittariston helpommin paikalleen ja tarvittaessa saa myös tankin ja mittariston pois ilman et tarttee repiä johtoja jostain jumalanseläntakaa irti :)

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1943.jpg



toisia saattaa häiritä et se on liian korkeella mut katotaan ny miten se sopeutuu tohon tankkiin:

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1969.jpg

http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1970.jpg



sen kun saa kuidutettua kiinni niin hionta,pohjamaalit kaikille muillekki osille,välihionta ja sit väriä päälle..ja mitäs mieltä jos heittää lakan sekaan hyvin pieniä hileitä?vai antaako olla vaan ns.perusvärissään?

ajokelit on kohta käsillä ja käsiä kutittaa joten toivotaan et maalaus onnistuu laakista (ite meinasin maalata meinaan) :freak:

C U next time.. :firing:

Avatar
juupetti
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juupetti » Ke Huhti 01, 2009 9:40 am

pinpi kirjoitti:nonii! putki häiritti sen verta isännän silmää ja omaa jalkaa et pitihän se muuttaa ny jo..eikä ollu paha homma ku vaan otti asiakseen..eli "highpipee" loivennettiin karvan verran ja nostettiin taaempaa ylös ja ny mahtuu toi 45 saapas paremmin tapeille ilman et tulee veritulppa 10min ajon jälkeen :) siitä ei oo kuvaa mut ei se siitä hirveesti muuttunu joten kiinnostuneet näkee sitten jossain b-illassa :)

....

sen kun saa kuidutettua kiinni niin hionta,pohjamaalit kaikille muillekki osille,välihionta ja sit väriä päälle..ja mitäs mieltä jos heittää lakan sekaan hyvin pieniä hileitä?vai antaako olla vaan ns.perusvärissään?

ajokelit on kohta käsillä ja käsiä kutittaa joten toivotaan et maalaus onnistuu laakista (ite meinasin maalata meinaan) :freak:

C U next time.. :firing:
Ei mitää hilehimmeleitä lakan sekaa, perusvärit rokkaa!
Tulee helposti likasen näköne maalipinta jos sinne sekaa laittaa hileitä. IMO.

:firing:

Vastaa Viestiin