Cbr -97 Blade ------> tappelijaksi valmis(saapi poistaa)
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
- j_gi
- Viestit: 317
- Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: YZ450F
Mä maalasin kanssa viime talvena jarrusatulamaalilla satulat, mutta maali ei kestänyt jarrunestettä! Olin vähän että mitä vittua. Kaikki pohjat yms. tein kuten ohjeissa sanottiin, mutta ei oikein toiminu. Tässä kohtaa en muista minkä merkkistä maali oli, mutta se oli sellai paketti missä tuli mukana kaikki tarvittavat puhdistusaineet yms.pinpi kirjoitti:satulat on vedetty oikeen tarkotukseen sopivalla jarrusatulamaalilla et toivottavasti kestää
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
siis pääsikö maalin päälle jarrunestettä?ku kyl maali ku maali lähtee jarrunesteellä jos sitä siihen pääsee ni se alkaa pikkuhiljaa "keittään" siinä..mut katotaan ny kauanko omassa pysyy..loppuviikosta projektista lisää kuvaa kun tulee loput osat pulverista ja jos kaveri saa toimitettua viikonlopuks pakosarjan uudet laipat niin sitä aletaan työstään vkloppuna..vieläkään ei oo tullu vastausta et miten toi rosteri toimii tossa jos teen samanlaisen putkiston ku alkuperänen?vai eikö kukaan tiedä?
- j_gi
- Viestit: 317
- Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: YZ450F
Jep tottahan se on että ei maalit pahemmin jarrunestettä kestä. Lähinnä puristajiin / maaliin tuli jarrunestettä jarruja ilmatessa ja nesteet pyyhin heti pois, mutta ei auttanut. oon miettiny, et oisko pysyny paremmin, jos ois laittanu jonku happomaalin pohjalle. no nyt ei tarvii enää asiaa sikäli miettiä, kun ostin uudet ja valmiiksi oikean väriset puristajat.pinpi kirjoitti:siis pääsikö maalin päälle jarrunestettä?ku kyl maali ku maali lähtee jarrunesteellä jos sitä siihen pääsee ni se alkaa pikkuhiljaa "keittään" siinä..mut katotaan ny kauanko omassa pysyy..
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
tossa vielä ylimääränen kuva noista satuloista mimmoset tuli
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1751.jpg
tänään tuli viimeset osat pulverista ja eiku tallille..tuloksena on että kone on kiinni,osa sähköistä vedetty ja etuhaarukka kiinni..huomenna prokkis jatkuu jos toivotaan että laipat tulee vklopuks ;)
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1750.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1751.jpg
tänään tuli viimeset osat pulverista ja eiku tallille..tuloksena on että kone on kiinni,osa sähköistä vedetty ja etuhaarukka kiinni..huomenna prokkis jatkuu jos toivotaan että laipat tulee vklopuks ;)
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1750.jpg
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
tossa muutama lisäkuva vielä
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1759.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1760.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1754.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1756.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1758.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1759.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1760.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1754.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1756.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1758.jpg
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
pyörä edistyny..uuden akkukotelon tein tankin alle kulmaraudasta ja hitsasin tigillä kasaan..aika jämptiin meni mut mahtu kuitenki
bugspoiler sovitettu ja kiinnitetty.takaloksuun tulossa pientä muutosta mut siitä kuvaa myöhemmi ;) ei sitä kaikille paljasteta heti..ja undertaili tarttis tehdä jostain ohkosesta rosterilevystä..ajattelin laittaa ton undertailin tohon takahäkkiin kiinni ni sit sinne saa johdotki piiloon,mielipiteitä?ja sit jos jollain olis ylimääräsenä noita kumeja mitkä tulee tankin ja rungon väliin ni saa tarjota
omat hukkunu..mut joo..kuvia saatte tänään tai huomenna.
Cya
Cya
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
nonii veljet!yksinpuhelu jatkuu 
tossa kuvaa siitä akkukotelosta minkä tein tonne tankin alle..vinkin löysin täältä jostain postauksesta et sinne vois laittaa..normaalista kulmaraudasta tein ja tigillä kasaan ja mastonia päälle.ja komee on
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1849.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1851.jpg
"undetail" tehtiin 1,5mm alumiinilevystä koska helpompi työstää
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1848.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1847.jpg
vinkoilla hollille ja 3,5mm poppareilla kiinni,maston mattamusta päälle ja a`vot -->
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1857.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1858.jpg
perä jouduttiin kittaan umpeen ja tekeen uudet valonreijät koska oli hiukan vinossa alkuperäset
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1865.jpg
samalla laitoin ton takaiskarin kaasupatruunan tohon undertailiin kiinni normaalilla teollisuuskiinnikkeellä
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1862.jpg
takaloksua muokattiin,otettin pala pois,maskista puolikas muotti ja sovitus loksuun.eipä tuu heti samanlaista vastaan?
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1863.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1860.jpg
ja tossa pari yleiskuvaa viel
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1854.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1853.jpg
samaan syssyyn vaihdettiin vielä uus eturengas mallia Maxxis tai jotain sinneppäin
tässä kaikki tältä erää..kommentoida saa ja pitää jotta saadaan moposta vieläkin komeempi
joten älä jää tuleen makaamaan vaan sormet sauhuaan!
huomisiin! pinpi kuittaa..
tossa kuvaa siitä akkukotelosta minkä tein tonne tankin alle..vinkin löysin täältä jostain postauksesta et sinne vois laittaa..normaalista kulmaraudasta tein ja tigillä kasaan ja mastonia päälle.ja komee on
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1849.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1851.jpg
"undetail" tehtiin 1,5mm alumiinilevystä koska helpompi työstää
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1848.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1847.jpg
vinkoilla hollille ja 3,5mm poppareilla kiinni,maston mattamusta päälle ja a`vot -->
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1857.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1858.jpg
perä jouduttiin kittaan umpeen ja tekeen uudet valonreijät koska oli hiukan vinossa alkuperäset
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1865.jpg
samalla laitoin ton takaiskarin kaasupatruunan tohon undertailiin kiinni normaalilla teollisuuskiinnikkeellä
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1862.jpg
takaloksua muokattiin,otettin pala pois,maskista puolikas muotti ja sovitus loksuun.eipä tuu heti samanlaista vastaan?
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1863.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1860.jpg
ja tossa pari yleiskuvaa viel
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1854.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1853.jpg
samaan syssyyn vaihdettiin vielä uus eturengas mallia Maxxis tai jotain sinneppäin
tässä kaikki tältä erää..kommentoida saa ja pitää jotta saadaan moposta vieläkin komeempi
huomisiin! pinpi kuittaa..
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
mopoo saatu eteenpäin vähän mut kirjottelu jääny vähemmälle jos tätä edes kukaan seurailee enää mut tässäpä tätä
nyt on siis tankki ja penkki mallailtu kohdalleen ja ruvetaan suunnitteleen mittaristoo tankkiin kuidulla kiinni..eteen tuli jarrunestesäiliölle uus kiinnike ja siihen lykättiin teräspunosletkua huomioo herättään
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1892.jpg
ja takajarrunestesäiliö jouduttiin vaihtaan toiselle puolelle ja tekeen uus kiinnike sille ja siihenki tottakai teräspunosletkua
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1893.jpg
putkistoo tuli sen verran uutta et pöntön vanha väliputki rälläköitiin pois ja uus tehtiin rosterista,tigillä kasaan ja kuumankestomaali päälle koko putkistoon..saattaa olla et vähän tulee jalan tielle tossa ajossa mut se on seuraavan talven murhe muuttaa se sit..
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1875.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1876.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1874.jpg
samalla putkee nostettiin samaan kulmaan ku perä
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1872.jpg
pönttö tulee vaihtuun jossain vaiheessa kun rahaa tulee ni pienempään ja sirompaan..
etuloksu oli luultavasti johonkin gikseriin tarkotettu joten se jouduttiin ottaan auki molemmilta puolilta ja hiukan leventään..samalla siihen kuidutettiin sisäpuolelle kiinnitystä varten munut ym kilkkeet
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1891.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1894.jpg
huomiselle tehtävää on ottaa moottorinposket pois ja alkaa putsaileen maalausta varten valmiiks..ja jotain muita muoviosia ja ens viikolla myös alkaa taka- ja etuloksun ja muitten osien helvetillinen hiominen
näillä eväillä mennään..
nyt on siis tankki ja penkki mallailtu kohdalleen ja ruvetaan suunnitteleen mittaristoo tankkiin kuidulla kiinni..eteen tuli jarrunestesäiliölle uus kiinnike ja siihen lykättiin teräspunosletkua huomioo herättään
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1892.jpg
ja takajarrunestesäiliö jouduttiin vaihtaan toiselle puolelle ja tekeen uus kiinnike sille ja siihenki tottakai teräspunosletkua
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1893.jpg
putkistoo tuli sen verran uutta et pöntön vanha väliputki rälläköitiin pois ja uus tehtiin rosterista,tigillä kasaan ja kuumankestomaali päälle koko putkistoon..saattaa olla et vähän tulee jalan tielle tossa ajossa mut se on seuraavan talven murhe muuttaa se sit..
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1875.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1876.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1874.jpg
samalla putkee nostettiin samaan kulmaan ku perä
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1872.jpg
pönttö tulee vaihtuun jossain vaiheessa kun rahaa tulee ni pienempään ja sirompaan..
etuloksu oli luultavasti johonkin gikseriin tarkotettu joten se jouduttiin ottaan auki molemmilta puolilta ja hiukan leventään..samalla siihen kuidutettiin sisäpuolelle kiinnitystä varten munut ym kilkkeet
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1891.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1894.jpg
huomiselle tehtävää on ottaa moottorinposket pois ja alkaa putsaileen maalausta varten valmiiks..ja jotain muita muoviosia ja ens viikolla myös alkaa taka- ja etuloksun ja muitten osien helvetillinen hiominen
näillä eväillä mennään..
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
niihän se näyttää
joo tarkotus on ottaa sitä hiukan enemmän runkoon päin ja nostaa taaempaa ettei ota jalkaan kiinni..mut ny on kevät tulossa ja pyörä pakko saada ajoon ku kaasukättä kutittaa nii v*tusti ;) ens talven rojekti samalla ku teen kokonaan ite sen putkiston..käyrät ja kaikki on valmiina ja laipat ym ja vähän jo alotettuki..
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
nonii! putki häiritti sen verta isännän silmää ja omaa jalkaa et pitihän se muuttaa ny jo..eikä ollu paha homma ku vaan otti asiakseen..eli "highpipee" loivennettiin karvan verran ja nostettiin taaempaa ylös ja ny mahtuu toi 45 saapas paremmin tapeille ilman et tulee veritulppa 10min ajon jälkeen
siitä ei oo kuvaa mut ei se siitä hirveesti muuttunu joten kiinnostuneet näkee sitten jossain b-illassa
sillä välin on häärätty ton mittariston paikan kans..ja päätettiin sitten tehdä tommonen:
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1940.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1942.jpg
"katto" ja kyljet on mallinnettu maskista..
kuten tarkkasilmäiset voi huomata tästä kuvasta niin pohjasta tehtiin irrotettava että saa mittariston helpommin paikalleen ja tarvittaessa saa myös tankin ja mittariston pois ilman et tarttee repiä johtoja jostain jumalanseläntakaa irti
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1943.jpg
toisia saattaa häiritä et se on liian korkeella mut katotaan ny miten se sopeutuu tohon tankkiin:
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1969.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1970.jpg
sen kun saa kuidutettua kiinni niin hionta,pohjamaalit kaikille muillekki osille,välihionta ja sit väriä päälle..ja mitäs mieltä jos heittää lakan sekaan hyvin pieniä hileitä?vai antaako olla vaan ns.perusvärissään?
ajokelit on kohta käsillä ja käsiä kutittaa joten toivotaan et maalaus onnistuu laakista (ite meinasin maalata meinaan)
C U next time..
sillä välin on häärätty ton mittariston paikan kans..ja päätettiin sitten tehdä tommonen:
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1940.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1942.jpg
"katto" ja kyljet on mallinnettu maskista..
kuten tarkkasilmäiset voi huomata tästä kuvasta niin pohjasta tehtiin irrotettava että saa mittariston helpommin paikalleen ja tarvittaessa saa myös tankin ja mittariston pois ilman et tarttee repiä johtoja jostain jumalanseläntakaa irti
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1943.jpg
toisia saattaa häiritä et se on liian korkeella mut katotaan ny miten se sopeutuu tohon tankkiin:
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1969.jpg
http://s247.photobucket.com/albums/gg12 ... G_1970.jpg
sen kun saa kuidutettua kiinni niin hionta,pohjamaalit kaikille muillekki osille,välihionta ja sit väriä päälle..ja mitäs mieltä jos heittää lakan sekaan hyvin pieniä hileitä?vai antaako olla vaan ns.perusvärissään?
ajokelit on kohta käsillä ja käsiä kutittaa joten toivotaan et maalaus onnistuu laakista (ite meinasin maalata meinaan)
C U next time..
- juupetti
- Viestit: 943
- Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am
Ei mitää hilehimmeleitä lakan sekaa, perusvärit rokkaa!pinpi kirjoitti:nonii! putki häiritti sen verta isännän silmää ja omaa jalkaa et pitihän se muuttaa ny jo..eikä ollu paha homma ku vaan otti asiakseen..eli "highpipee" loivennettiin karvan verran ja nostettiin taaempaa ylös ja ny mahtuu toi 45 saapas paremmin tapeille ilman et tulee veritulppa 10min ajon jälkeensiitä ei oo kuvaa mut ei se siitä hirveesti muuttunu joten kiinnostuneet näkee sitten jossain b-illassa
![]()
....
sen kun saa kuidutettua kiinni niin hionta,pohjamaalit kaikille muillekki osille,välihionta ja sit väriä päälle..ja mitäs mieltä jos heittää lakan sekaan hyvin pieniä hileitä?vai antaako olla vaan ns.perusvärissään?
ajokelit on kohta käsillä ja käsiä kutittaa joten toivotaan et maalaus onnistuu laakista (ite meinasin maalata meinaan)![]()
C U next time..![]()
Tulee helposti likasen näköne maalipinta jos sinne sekaa laittaa hileitä. IMO.