"Suzukawa" GSX-R 750W

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Su Kesä 01, 2014 8:45 pm

Jooooovaaain. Kaikkee on taas tehty ja ollaan aika lähellä kauden korkkaamista.
Pientä tsekkausta ja laittoa vielä niin pääsee tienpäälle koittaan.
Häkki on tehtynä ja perä alkaa olemaan muutenki siinä kunnossa missä se nyt tulee tän kauden olemaan.
Uusiksi menee jokatapauksessa, olkoon nyt..

Kuva
Kate on aseteltu paikoilleen mut ei oo kiinni vielä. Penkin päällystin itte, vähän tuli ryppyä :freak:

Kuva
Jotain underia huutelis varmaan?

Kuva
Kuva

Ja loppuun vielä, pitihän sitä hiukan koittaa ilman jarruja jne miten vanha rouva kulkee. Ilosesti se vielä tuntuu rullaavan,
huomioden se seikka että mittariin tulee seuraavaks 72tkm ilman suurempia huoltoja.

HOX Jarrujen kanssa vähän ongelmia, jos joku viisas osaisi vaikka autella.
Nestettä vedetty paineilmakäyttösen ilmauskojeen kans systeemin läpi pullo per satula edessä,
satulasta tulee puhdasta nestettä ilmausnipasta, mutta mitään ei siltikään tapahdu??
Kahva tunnoton, oisko pääsylkässä ilmalukko yms? Pitäiskö sitä vaan perinteiseen tapaan ilmailla nuo jarrut?

Avatar
-jho-
Viestit: 50
Liittynyt: To Elo 18, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 1000k4

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja -jho- » Su Kesä 01, 2014 11:22 pm

komeen näkönen pyörä tulossa!
Mulla ainaki jarrut ilmaantu parhaiten kun isolla lääkeruiskulla pusersi nesteen alhaalta ylös päin, hetkessä tuli tunto kahvaan.

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Ma Kesä 02, 2014 1:18 am

Sylkän tuotto ei riitä satuloille...hommaa oikean kokoinen sylkkä niin rupeaa männät satuloissa liikkumaan! :wavey:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Tilletson
Viestit: 411
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & exc

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Tilletson » Ma Kesä 02, 2014 12:05 pm

Onko sulla tavalliset kumiletkut? Ootko tarkastanut niiden kunnon ettei pullistele mistään, tosin voi ne olla paskana vaikka ulospäin ei mitään näkyiskään..
Pääsylinterin tiivisteet voi tietty myös olla kaput ja vuotaa sisäisesti.

Mulla tellun etujarrujen kanssa vähän samaa vikaa, paitsi en oo millään paineilmavehkeellä niitä ilmannut vaan perinteisellä konstilla.
Kahva painuu liian pohjaan, mutta silti jarrutehoa löytyy. Viimekesänä tuli sitä ilmattua monta kertaa mutta turhaan. Kaikki tiivisteet uusittu jarrusysteemiin + putsaus. Ei vaan auta sitten millään. Ja kaikki vakiota, eli pitäis pääsylkän tuotto riittää. Paitsi letkut on entinen omistaja vaihtanut teräspunoksiin ja epäilen tässä että niissä on vika. Letkut sisähalkasijaltaan liian isot taikka jotenkin muuten vialliset.

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Ma Kesä 02, 2014 3:20 pm

Letkuissa näyttäisi olevan ihmeellisiä ylös-alas-vänkyröitä, jotka ei ainakaan auta ilmaamista. Irrota satulat, kiintoavain palojen väliin, vedä letkut suoraksi niin, että banjon kohta on ylimpänä ja ilmaa. Myös banjot voi ilmata raottamalla pulttia kevyesti.

OR_90
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja OR_90 » Ma Kesä 02, 2014 4:49 pm

Kkallioj kirjoitti:Letkuissa näyttäisi olevan ihmeellisiä ylös-alas-vänkyröitä, jotka ei ainakaan auta ilmaamista. Irrota satulat, kiintoavain palojen väliin, vedä letkut suoraksi niin, että banjon kohta on ylimpänä ja ilmaa. Myös banjot voi ilmata raottamalla pulttia kevyesti.

just meinasin samaa sanoa, eli jarrusatulasta pääsylkkään pitäs olla koko ylämäkeä.. esim vakio letkuthan menee pääsylkkä-satula ja satulasta-satulaan nii tämä letku heittää lenkin ylhäällä, lokarin päältä jonne helposti jää ilmaa, ellei nosta jompaa kumpaa satulaa ylös jolloin ilma pääsee nousemaan ilmausruuvville/säiliöön.. :freak: toivottavasti oli tarpeeks epäselvää, eikä kukaan tajunnu mitä kirjoitin :nono:

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Ma Kesä 02, 2014 7:48 pm

Kyllä kyllä.

Kiinanpoikien jarrupääsylkässä oli jotai fibaa, vaihdoin vakiosylkän -> ilmaus ja toimii. Tai toimi.

Ihmettelin ku tuossa pihalla koitin sitte ykkösellä hiljalleen et mitenkä jarrut nappaa kiinni.
Hetken toimi hienosti, sitte yhtäkkiä jarrut lukkoon eikä enää auennu.
Hyvä etten turvalleni lentäny tuos soralla :freak:

Täs vaihees hoksottimet toimi sen verran et päästin sylkänpäästä paineet avaamalla banjoa.
Talouspaperilla säiliöstäki hiukan nestettä pois kun oli yli tuon " Upper " merkinnän.
Taas toimi sen vertaa että ajoin pihan poikki tallin uumeniin oottamaan huomista ja uusia jekkuja.
Taidan repiä koko setin irti satuloita myöden ja kattoa mikä vittu siellä ny risoo

Kkallioj kirjoitti:Letkuissa näyttäisi olevan ihmeellisiä ylös-alas-vänkyröitä, jotka ei ainakaan auta ilmaamista. Irrota satulat, kiintoavain palojen väliin, vedä letkut suoraksi niin, että banjon kohta on ylimpänä ja ilmaa. Myös banjot voi ilmata raottamalla pulttia kevyesti.


Ja noista letkuista ja niitten pituuksista, olivat Goodridgellä laitellu tuplalähtösen banjon väärällä kierteellä, jotenka
väsäsin noista tuollasen setin. Pitänee tilailla uus banjo niin saa sylkkä -> satula suoraan ilman tota jakajaa.

Saa kyllä riittää tältä päivältä, arska paistaa nii taidan suunnata itteni terassille purkamaan tän päivän jännitysnäytelmiä.

:drin: - Janne

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Ke Kesä 04, 2014 2:21 pm

Pajatsu kirjoitti: Taidan repiä koko setin irti satuloita myöden ja kattoa mikä vittu siellä ny risoo
Ja näin tapahtui!

Kaheksalta aamulla painelin aamuvitutuksissa tallille ja aloin purkamaan jarruja edestä. Ongelmitta irti ja tsiikaan et mitäs
Tokicot ynnä muut kaverit on haukanneet.
Tuosta rupunen kännykuva;
Kuva

Siitä Tokicot pöydälle, purkuun ja Bräkliinillä ja paineilmalla paikat puhtaaksi
Ennen puhdistusta;
Kuva

Kiinnilaittaessa pähkäilin aamukahvia siinä samalla hörppien et miksihän taas on pitäny tehdä asiat vaikeeksi
ja tehdä noin monimutkanen tuosta jarrusysteemistä.

Noooh, iskihän se sitte.. Ei se Goodridgen banjo mennykää siihe kiinapoikien vaa alkuperäsee tarkotettu.
Vaihdoin sen sylkän toissapäivänä ni en sitte siinä ajatellu
että se banjo menis jo siihen..

Nyt on pääsylkkä->satulat ilman mitää välikappaleita ja jarrut toimii taas!! :firing:
Varovasti lähdin koittaan pihalle toissapäivänen viel mielessä, mut nyt ainakin vaikutti siltä et rokkais niinkun kuuluu!

Kuva

Uurastin siinä sitte viel pari tuntia ja sain pyörän taas ajettavaan kuntoon, eli "valmiiksi". Tänään vielä pieni koelenkki,
ajoon tää otetaan heti kun saan jonkunsortin mittarin näyttämään nopeutta.

Tuosta;
Kuva
Kuva

Lähtee aika helvetilliset metelit tuosta pöntöstä, jos jollakulla on joku budjettimallin siisti pönttö nurkissa niin saa tarjoilla

Risut&Ruusut!
- Janne :wavey:
Viimeksi muokannut Pajatsu, To Kesä 05, 2014 8:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Zeri » To Kesä 05, 2014 8:24 am

kuvat katos kokonaan :freak:

Avatar
tenu
Viestit: 1614
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja tenu » To Kesä 05, 2014 11:04 am

Tuli photopuketin kuukausraja tms. pällistelyille täyteen. Odoteltava, tahi ostettava plus-versio.

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » To Kesä 05, 2014 8:17 pm

Zeri kirjoitti:kuvat katos kokonaan :freak:
tenu kirjoitti:Tuli photopuketin kuukausraja tms. pällistelyille täyteen. Odoteltava, tahi ostettava plus-versio.
Fixed..

Jaaa sitte päivän aiheisiin.

Pyörä on kutakuinkin ''valmis'', valomaskiin ruuttasin uuden kerroksen maalia ja huomenna se vielä paikoilleen.
Sitte ei hetkeen muuta kun ajoa.

Ainii, laitoin mä tän myyntiinkin jos joku tykkää ostaa vaikka ittelleen. Suunnitelmissa uusi pyörä.
Nyt foorumilaisille ostohousut jalkaa ja kaupoille!
Nettimotoon

:wavey: - Janne

Avatar
paskanaama
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Loka 15, 2012 11:41 pm
Paikkakunta: gsx-r 1000 K7

Re: "Suzukawa" GSX-R 750W

Viesti Kirjoittaja paskanaama » Pe Kesä 06, 2014 6:17 am

meleko julumaa ainesta tuo takahäkki :D laita ne säiliöt siitä johonki jemmaan :D
FTW

Vastaa Viestiin