Pientä tsekkausta ja laittoa vielä niin pääsee tienpäälle koittaan.
Häkki on tehtynä ja perä alkaa olemaan muutenki siinä kunnossa missä se nyt tulee tän kauden olemaan.
Uusiksi menee jokatapauksessa, olkoon nyt..

Kate on aseteltu paikoilleen mut ei oo kiinni vielä. Penkin päällystin itte, vähän tuli ryppyä

Jotain underia huutelis varmaan?


Ja loppuun vielä, pitihän sitä hiukan koittaa ilman jarruja jne miten vanha rouva kulkee. Ilosesti se vielä tuntuu rullaavan,
huomioden se seikka että mittariin tulee seuraavaks 72tkm ilman suurempia huoltoja.
HOX Jarrujen kanssa vähän ongelmia, jos joku viisas osaisi vaikka autella.
Nestettä vedetty paineilmakäyttösen ilmauskojeen kans systeemin läpi pullo per satula edessä,
satulasta tulee puhdasta nestettä ilmausnipasta, mutta mitään ei siltikään tapahdu??
Kahva tunnoton, oisko pääsylkässä ilmalukko yms? Pitäiskö sitä vaan perinteiseen tapaan ilmailla nuo jarrut?




