kuinka keulitaan??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Tekijä

Viesti Kirjoittaja Tekijä » Pe Loka 21, 2005 2:40 pm

:nono:
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...

leviatan

Viesti Kirjoittaja leviatan » Pe Loka 21, 2005 5:18 pm

sen verran tosta keulimisesta- aloitin keulimisen opettelun itse vasta neljäkymmentä täytettyäni eli viime kesänä, käsittämätön ikä sinänsä homman aloittamiseen!!! olen jo pitkään katsellut nuoria kuskeja jotka keulivat, se näytti tosi viileältä, ja päätin ettei ikäni olisi este, pelkkä hidaste asian suhteen, ja ankaran treenaamisen jälkeen loppusyksyllä pystyin ajelemaan takapyörällä jo melko pitkiäkin matkoja, myös liikenteen seassa- harjoittelun suoritin eräällä sivutienpätkällä missä ei liiemmälti ollut muuta liikennettä haittaamassa. opettelin myös muita temppuja, kuten stoppie-jarrutuksia ja kumin polttoa. ja kaikki tämä peräti kahdenkymmenen vuoden ajotauon jälkeen1!!! eikä kyseessä ole pelkkä todistamisen halu, tai joku orastava viidenkympin villitys, vaan aito tunne jostakin mahtavasta jutusta jota en aiemmin tiennyt olevan olemassakaan. voisi sanoa että vaikken edes kuulu mihinkään bomber-porukoihin, minusta tuli tämän kesänä aikana koko sydämestäni aito pommittaja, ja tuskin maltan edes odottaa ensi kevättä ...

RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe » Pe Loka 21, 2005 11:29 pm

Ikä ei tosiaan oo este. Sit ku mä oon 60 ni ajelen jollain sportti pyörällä ja hulluilen :drin: Ei ens kevättä jaksas odottaa :(

koomake

Viesti Kirjoittaja koomake » La Loka 22, 2005 12:03 pm

RaGe kirjoitti:Ikä ei tosiaan oo este. Sit ku mä oon 60 ni ajelen jollain sportti pyörällä ja hulluilen
silloin ei enää ole sportti pyöriä koska ne kiellettiin on vain tehottomia rumia futuristisia matkapyöriä

Slarto

Viesti Kirjoittaja Slarto » Ma Loka 24, 2005 3:42 pm

koomake kirjoitti:
RaGe kirjoitti:Ikä ei tosiaan oo este. Sit ku mä oon 60 ni ajelen jollain sportti pyörällä ja hulluilen
silloin ei enää ole sportti pyöriä koska ne kiellettiin on vain tehottomia rumia futuristisia matkapyöriä
:pukeface: :saiyan:
Aina saa unelmoida

Pakoputki

Viesti Kirjoittaja Pakoputki » Ma Loka 24, 2005 9:09 pm

koomake kirjoitti:

HaHaHa...Ja vanhoja öljy gigsuja..Niinkö? :D

fullman

Viesti Kirjoittaja fullman » Ma Marras 21, 2005 3:47 pm

näin se hoituu kato täält kremilin.urli.net ja sielt pv-video
drive hard die free...

X

Viesti Kirjoittaja X » Ti Marras 22, 2005 5:40 pm

Ite alotin oikeen urakalla reenaamaan takapyörällä ajoa, kun kelejäkin vielä on, ekoina päivinä oli kyllä aika hirveen näköstä, mutta nyt menee jo jonku moista siivua ja vaihteidenkin vaihto jotenkin onnistuu :)
Opin siinä että kaiken a ja ö on kulma, takajarru ja vaihteiden vaihto :D :D

Spine^

Viesti Kirjoittaja Spine^ » La Marras 26, 2005 1:11 pm

X kirjoitti:Ite alotin oikeen urakalla reenaamaan takapyörällä ajoa, kun kelejäkin vielä on, ekoina päivinä oli kyllä aika hirveen näköstä, mutta nyt menee jo jonku moista siivua ja vaihteidenkin vaihto jotenkin onnistuu :)
Opin siinä että kaiken a ja ö on kulma, takajarru ja vaihteiden vaihto :D :D
vittu mikä matlock. :D
never ride faster than your guardian angel can fly.

X

Viesti Kirjoittaja X » Ma Marras 28, 2005 7:59 pm

juu :firing: :deal:

nekku

Viesti Kirjoittaja nekku » To Joulu 08, 2005 10:24 pm

ajat vaan lujaa ja toivot että se nousee.

RR

Viesti Kirjoittaja RR » Pe Joulu 09, 2005 2:10 pm

suizahörhö kirjoitti:Onhan siinä aina vaara, että vetää yli! jopa kokeneemmillekkin kuskeille käy niin.
Tarttee vaan lähtee siitä, että saa sen renkaan pidettyä irti maasta ees 10 sekkaa. Ja ihan vaikka vaan 20 sentin korkeudessa.
Ja sit ku se homma on hanskassa, nii rupee pidentään matkaa ja nostaan sitä fillaria ylemmäs.
Mutta varovaisesti vaan alottaa, ja aivan perkeleellisen paljon harjottelua niin kyllä se siitä jonain päivänä onnistuu!!!
Ei muuta ku lykkyä pyttyyn, ja hytit ylös!!!!!!!!!!!
et ihan vaan 10 sekunttia ja 20cm korkeudessa. vaatii jo vähän kovempaa kalustoa tohon suoritukseen, 10 sekuntia on aika saatanan pitkä aika jos ei olla balanssissa päinkään!!

Ride-

Viesti Kirjoittaja Ride- » Su Huhti 16, 2006 9:38 pm

Nostetaas tämä...

Faitteri tuli hankittu talvella, ja on melko erilainen keulia tolla ku entisellä enskalla. Miten nostatte keulan katupyörällä/faitterilla? Kaasusta vai kykällä? Nouseeko helpolla kakkosella? Vauhtia tuntuu keräävän melkosesti enskaan verrattunu, rupee jännittämään piakkoin :lol:

Eli siis vinkit tervetulleita, mistä alkaa? Ykkösellä pääsen jonkun matkan, mutta vauhtia tulee liikaa ja liian nopeasti. Kaasulla keula ylös, kykää ei tulis mielenkään käyttää, sehän tuloo syliin muuten...

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Su Huhti 16, 2006 11:03 pm

...Ja takajarru on siihen lääke. :upto:
Hallitummin sen keulan nostaa kytkimellä, eikä vauhtikaan nouse niin paljon kun kaasulla pumppaamalla. Kokeilin itse viime syksynä.
Takajarrun käytön oppii helposti kun laahaa jarrua kevyesti kokoajan heti nokan noustessa tiestä. Ei siihen kauaa mene, että sen saa takaraivoon, niin että se jarrujalka toimii alitajuisesti.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Jukka85

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Huhti 17, 2006 9:13 am

Yks mikä auttaa kanssa on rauhallinen paikka harjotella :D Ei siinä hirveesti ehi jäämään päähän kun pari kertaa käy nykäsemässä ja eiku karkuun ennen kun siat saapuu.

Vastaa Viestiin