"Tyhmät" lipat
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- hole
- Viestit: 1053
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: t: rikki
- Viesti:
Oli tarkoitus polttaa pienestä vauhdista kunnon savut ja poistua tyylikkäästi paikalta. No siinä sitte tapeilla seisten takanen pyörimään, vähän matkaa annoin mennä nii jotenki lähti menemään ihan poikittai. Siinä sitte yritin alkaa oikaiseen mutta pyörä vaan pyörähti ja tökkäsi. Olihan ainakin tyylikäs kuperkeikka asfaltilla jos ei muuta
En tiedä meneekö selittämisen puolelle mutta taka renkaasta loppu just samalla hetkellä pinta
Saldona, tanko mutkalla, peili poikki, tankissa lommo ja moottorin koppa halkesi.
- out0
- Viestit: 671
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R
Unohtu tosta listasta armoton vitutus ja nöyryytys?hole86 kirjoitti:Oli tarkoitus polttaa pienestä vauhdista kunnon savut ja poistua tyylikkäästi paikalta. No siinä sitte tapeilla seisten takanen pyörimään, vähän matkaa annoin mennä nii jotenki lähti menemään ihan poikittai. Siinä sitte yritin alkaa oikaiseen mutta pyörä vaan pyörähti ja tökkäsi. Olihan ainakin tyylikäs kuperkeikka asfaltilla jos ei muuta![]()
![]()
En tiedä meneekö selittämisen puolelle mutta taka renkaasta loppu just samalla hetkellä pinta
Saldona, tanko mutkalla, peili poikki, tankissa lommo ja moottorin koppa halkesi.
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)
- Astar
- Viestit: 451
- Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 1:00 am
Sillon ekoja kertoja kun kävin Hondalla kikkailemassa nii tapahtu tälleen sit.
Kaverin kans mietittii et keulitaan vierekkäin et siitä tulis siisti kuva.
Okei, mä lähen ekana liikkeelle ja frendi heti peräs, vähän kierroksii ja keula nousee nätisti.
Oikee käsi lipes jotenkin vähän tangolta, kaasu jäi "päälle" kulmaa niin pirusti ja en halunnu vetää ympäri joten paniikissa polkasin takajarruu oikein reilusti.. Jep liian reilusti.
Keula tulee maahan, meitsi lentää stongan yli, pää edellä asfalttiin, pyörä tulee perässä ja kaatumisrauta tulee suoraan vasempaan ranteeseen. Siinä sitten hetki keräilin itteeni ja pyörän osia ja kiroilin sun muuta, hetken päästä alko särkee niin pirusti ranteeseen joten päätin nousta ylös tuolilta ja lähtee Arvauskeskukseen.
Hey, enpäs lähdekkään päässä heittää niin vitusti ja en pysyny jaloillani. Onneks kaveri tarjoutu ajamaan mut sinne ja lopputulos oli se että ranne murtu+aivotärähdys.
PS. Oli tosi kivaa pitää kipsiä kädessä kun ulkona se +30 astetta
Kaverin kans mietittii et keulitaan vierekkäin et siitä tulis siisti kuva.
Okei, mä lähen ekana liikkeelle ja frendi heti peräs, vähän kierroksii ja keula nousee nätisti.
Oikee käsi lipes jotenkin vähän tangolta, kaasu jäi "päälle" kulmaa niin pirusti ja en halunnu vetää ympäri joten paniikissa polkasin takajarruu oikein reilusti.. Jep liian reilusti.
Keula tulee maahan, meitsi lentää stongan yli, pää edellä asfalttiin, pyörä tulee perässä ja kaatumisrauta tulee suoraan vasempaan ranteeseen. Siinä sitten hetki keräilin itteeni ja pyörän osia ja kiroilin sun muuta, hetken päästä alko särkee niin pirusti ranteeseen joten päätin nousta ylös tuolilta ja lähtee Arvauskeskukseen.
Hey, enpäs lähdekkään päässä heittää niin vitusti ja en pysyny jaloillani. Onneks kaveri tarjoutu ajamaan mut sinne ja lopputulos oli se että ranne murtu+aivotärähdys.
PS. Oli tosi kivaa pitää kipsiä kädessä kun ulkona se +30 astetta
- peppe1987
- Viestit: 876
- Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr -03
Tätä ei nyt voi pitää kunnon pannuna mutta TODELLA isona turhautumisena, eli kerrankin nyt kun ei satanut ja oli aikaa niin päätin lähtee ajeleen, mopo kärryyn ja mestoille. Kerkesin ajamaan sen 15min ja just opein uutta tekniikkaa ympyrään niin otin alas keulan niin vitullinen mörinä; Änkkärin kiinnitysrauta poikki ja irti putkesta. Ja voi vittu sitä vitutuksen määrää, koska on sellanen mesta missä ei voi ajaa ilman änkkäriä niin ei muutakun mopo nippuun ja takas halliin...VITTU!
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
That sucks ass big time tietäen mestanpeppe1987 kirjoitti:Tätä ei nyt voi pitää kunnon pannuna mutta TODELLA isona turhautumisena, eli kerrankin nyt kun ei satanut ja oli aikaa niin päätin lähtee ajeleen, mopo kärryyn ja mestoille. Kerkesin ajamaan sen 15min ja just opein uutta tekniikkaa ympyrään niin otin alas keulan niin vitullinen mörinä; Änkkärin kiinnitysrauta poikki ja irti putkesta. Ja voi vittu sitä vitutuksen määrää, koska on sellanen mesta missä ei voi ajaa ilman änkkäriä niin ei muutakun mopo nippuun ja takas halliin...VITTU!
![]()
![]()
tyttö sieltä tuli 25.8.07
I love my f4i!
I love my f4i!
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
juuri paria päivää ennen lapin reissua piti mennä sladitteleen katunakeilla ruohikolle, jossa sitten könäsin ku lähti ylisladiin
ja koipi osu pakoputkeen. siinä sitte vaihdeltiin rasvalappuja lapissa..

pari päivää sitten keulin 80kmh alueella auton perässä muutamasata metriä, jonka jälkeen jostain syystä jalka lipes jarrulta, ja se oli menoo sitten. mopoon ei tullu paljoakaan jälkiä. takalippa halki, valosta lähti palanen, etuakselin tappi lensi jonnekkin ja tanko käänty (ei välttämättä vääntyny, en oo jaksanu tutkia vielä). no kun mopo meni yli, niin jalka litisty alle poikittain ja jalkapöydästä katkes pari luuta.
sinertäminen on jo vähän hellittänyt.
ostoslistalle menee jonkinnäköset krossikengät. jarrupolkimesta pitää tehdä pitävämpi.

muutama viikko sitte haisaidasin ja lensin jotenki ihmeellisesati puoliks pyörän päälle ja löin pääni maahan ja telion niskani, joka on kyllä nut jo parantunu.
en sitte tiedä onko tyhmiä lippoja, mutta lippoja kuitenkin. no paskaako sen väliä. tekevälle sattuu. se on valintojen maailma.
ja koipi osu pakoputkeen. siinä sitte vaihdeltiin rasvalappuja lapissa..

pari päivää sitten keulin 80kmh alueella auton perässä muutamasata metriä, jonka jälkeen jostain syystä jalka lipes jarrulta, ja se oli menoo sitten. mopoon ei tullu paljoakaan jälkiä. takalippa halki, valosta lähti palanen, etuakselin tappi lensi jonnekkin ja tanko käänty (ei välttämättä vääntyny, en oo jaksanu tutkia vielä). no kun mopo meni yli, niin jalka litisty alle poikittain ja jalkapöydästä katkes pari luuta.
sinertäminen on jo vähän hellittänyt.
ostoslistalle menee jonkinnäköset krossikengät. jarrupolkimesta pitää tehdä pitävämpi.

muutama viikko sitte haisaidasin ja lensin jotenki ihmeellisesati puoliks pyörän päälle ja löin pääni maahan ja telion niskani, joka on kyllä nut jo parantunu.
en sitte tiedä onko tyhmiä lippoja, mutta lippoja kuitenkin. no paskaako sen väliä. tekevälle sattuu. se on valintojen maailma.
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
Tänään Peppen kanssa treenatessa nopeaa seatstander circleä oho
liikaa kaasua ja perään liikaa jarrua.Alas tultiin ryminällä kyynerpään paukahtaessa maahan ja siihen parit ukemit perään ja ilmat pihalle!Vittu onneksi oli suojapaitaa päällä.siinä maassa elpyessä pyörän vieressä Peppe circlaa ympäri
Eikä taaskaan kameramiestä mestoilla,Tosi hyvää matskua olis ollu
tyttö sieltä tuli 25.8.07
I love my f4i!
I love my f4i!
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
- kimmoke
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: myyty
- mortal
- Viestit: 572
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: ruopii mutta keulii
juu ihan normaalisti ne kaikista ''hienoimmat temput'' jää aina tallentamattakimmoke kirjoitti:Tänään Peppen kanssa treenatessa nopeaa seatstander circleä oholiikaa kaasua ja perään liikaa jarrua.Alas tultiin ryminällä kyynerpään paukahtaessa maahan ja siihen parit ukemit perään ja ilmat pihalle!Vittu onneksi oli suojapaitaa päällä.siinä maassa elpyessä pyörän vieressä Peppe circlaa ympäri
Eikä taaskaan kameramiestä mestoilla,Tosi hyvää matskua olis ollu
![]()
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
-
jefffe
- Viestit: 787
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: sc33 turbo, sc28
Kyllähän mä voisin sinne tulla kuvailee, MUT EI MULLA VITTU OO KOSKAAN OLLU VIDEOKAMERAA EDES KÄDESSÄ. jätetään siis väliinLos_Bastardos kirjoitti:Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.