90's Yamaha tuning topic

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » La Huhti 10, 2010 1:21 pm

Kaihola kirjoitti:
cybress kirjoitti:
Lumiukko kirjoitti:Haynes sanoo: The oil level sender is mounted on the bottom of the oil pan.

öööö, öljypohjassa vai jossain siinä sivussa......no otan silmän käteen ja tutkin tarkemmin...
Se on melkein öljypohjan keskellä.

ok, sieltähän se sitten löytyy, ei toimi valo ja poltin ehjä ni anturin testausta seuraavaksi...

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » La Huhti 10, 2010 1:23 pm

ei muuten kellään olis jääny sopivaa takasta tollaseen 90 vm 600cc fzr:ään? hakusessa olis 130/70/18 tai joku vastaava.....

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ti Huhti 13, 2010 7:37 pm

onko kellään jääny nurkkiin pyörimään ehjää jarrusatulaa eteen oikealle??? tarvis tollaseen yamaha fzr 600 vm 89,,, heitelkää vaik privaa jos joltain löytyy tai soittoa

nollaviisnolla9376751


tavoiteltavissa 08:00-22:30


tai pelkkä korjaussarjakin kelpaa jos o jääny ylimääräseks, ei jaksais 2 viikkoa odottaa....

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ke Huhti 14, 2010 7:16 am

käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??

kyseessä 600cc

jörö
Viestit: 85
Liittynyt: Ke Syys 12, 2001 12:00 am
Paikkakunta: tuontipyöriä molemmat

Viesti Kirjoittaja jörö » Ke Huhti 14, 2010 9:54 am

cybress kirjoitti:käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??

kyseessä 600cc
Olet ilmeisesti vaihtamassa 2-mäntäsiä satuloita 4-mäntäisiin.
Kun vaihdoin satulat, vaihdoin myös teleskooppien ulommat/alemmat putket samalla. Muistaakseni sen takia ettei 4-mäntäset ollut bolt-on 2-mäntästen paikalle, vaan olisi joutunut tekemään sovitepalikan.
Pienen vedon voisin lyödä ettei käy bolt-on.

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ke Huhti 14, 2010 11:47 am

jörö kirjoitti:
cybress kirjoitti:käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??

kyseessä 600cc
Olet ilmeisesti vaihtamassa 2-mäntäsiä satuloita 4-mäntäisiin.
Kun vaihdoin satulat, vaihdoin myös teleskooppien ulommat/alemmat putket samalla. Muistaakseni sen takia ettei 4-mäntäset ollut bolt-on 2-mäntästen paikalle, vaan olisi joutunut tekemään sovitepalikan.
Pienen vedon voisin lyödä ettei käy bolt-on.

ok, no joo suunnitelmat muuttu jo ku ei saanu noihin 2-mäntäsiin korjaus satsia ni nyt tulee pc23 cebarin etusatulat, ne o kutakuinki bolt on ...

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Pe Huhti 16, 2010 2:37 pm

Oliskos täällä kellään romuja nurkissa, mistä voisi myydä yhden retainerin t-acen imuventtiiliin?

Veikkaisin, että ainakin 750R ja FZR1000 sisältäisi myös samanlaiset :-?
-Unknown Fighters SFC-

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Su Huhti 18, 2010 12:07 pm

Kertokaas pystyykö 750r:rän keulan öljyjä vaihtaan ottamatta putkia irti?

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Huhti 18, 2010 5:30 pm

latexi kirjoitti:Kertokaas pystyykö 750r:rän keulan öljyjä vaihtaan ottamatta putkia irti?
Onhan se mahdollista, jos on emäputkesta nostava etupukki.
Rengas pois, ja ampuu pulttipyssyllä alhaalta ne pultit auki (pitkä 10 kuusiokolohylsy needed :deal: ) ja valuttaa sieltä öljyt ulos. sitten takaisin kiinni, ja uudet öljyt ylhäältä sisään...

Mutta eikö samalla vaivalla ota putket pois, niin pelkkää öljynvaihtoa varten ei tarvitse avata kuin ylhäältä...
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Su Huhti 18, 2010 6:01 pm

Ei tarvitse olla minkäänlaista keulan huoltopukkia. Tunkilla vaan putkien alta etufillari ilmaan.

Siinä voi sitten puljata vaikka ne keulapumput irti..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Huhti 25, 2010 12:24 pm

ja se o muuten totta että yamaha ei pamaha,, ja tämä asia on todistettu :D :D

koska milläs sen saat rikki jos posti hukkaa osat :D :D

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Pe Huhti 30, 2010 1:02 pm


newcane
Viestit: 182
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja newcane » Pe Huhti 30, 2010 3:54 pm

FZR 1000 imuvenoja kellään lojumassa nurkissa.Kiirettä pitää ja kelit sen kun huononee

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Su Touko 02, 2010 12:11 am

latexi kirjoitti:Aikas lailla valmis.

http://i309.photobucket.com/albums/kk36 ... opo001.jpg
Nice :wavey:

Mukavasti nuoremman näköinen.
Ja eikös tämäkin ollut acen koneella, kuten omakin.
-Unknown Fighters SFC-

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Su Touko 02, 2010 9:22 am

IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:Aikas lailla valmis.

http://i309.photobucket.com/albums/kk36 ... opo001.jpg
Nice :wavey:

Mukavasti nuoremman näköinen.
Ja eikös tämäkin ollut acen koneella, kuten omakin.
Jep. Acen tekniikka paikallaan.

Vastaa Viestiin