Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » La Huhti 10, 2010 1:21 pm
Kaihola kirjoitti:
cybress kirjoitti:
Lumiukko kirjoitti:Haynes sanoo: The oil level sender is mounted on the bottom of the oil pan.
öööö, öljypohjassa vai jossain siinä sivussa......no otan silmän käteen ja tutkin tarkemmin...
Se on melkein öljypohjan keskellä.
ok, sieltähän se sitten löytyy, ei toimi valo ja poltin ehjä ni anturin testausta seuraavaksi...
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » La Huhti 10, 2010 1:23 pm
ei muuten kellään olis jääny sopivaa takasta tollaseen 90 vm 600cc fzr:ään? hakusessa olis 130/70/18 tai joku vastaava.....
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ti Huhti 13, 2010 7:37 pm
onko kellään jääny nurkkiin pyörimään ehjää jarrusatulaa eteen oikealle??? tarvis tollaseen yamaha fzr 600 vm 89,,, heitelkää vaik privaa jos joltain löytyy tai soittoa
nollaviisnolla9376751
tavoiteltavissa 08:00-22:30
tai pelkkä korjaussarjakin kelpaa jos o jääny ylimääräseks, ei jaksais 2 viikkoa odottaa....
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ke Huhti 14, 2010 7:16 am
käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??
kyseessä 600cc
-
jörö
-
Viestit: 85
-
Liittynyt: Ke Syys 12, 2001 12:00 am
-
Paikkakunta: tuontipyöriä molemmat
Viesti
Kirjoittaja jörö » Ke Huhti 14, 2010 9:54 am
cybress kirjoitti:käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??
kyseessä 600cc
Olet ilmeisesti vaihtamassa 2-mäntäsiä satuloita 4-mäntäisiin.
Kun vaihdoin satulat, vaihdoin myös teleskooppien ulommat/alemmat putket samalla. Muistaakseni sen takia ettei 4-mäntäset ollut bolt-on 2-mäntästen paikalle, vaan olisi joutunut tekemään sovitepalikan.
Pienen vedon voisin lyödä ettei käy bolt-on.
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ke Huhti 14, 2010 11:47 am
jörö kirjoitti:
cybress kirjoitti:käykö 91 vm fzr:än etujarrusatulat 89vm etupumppuihin??
kyseessä 600cc
Olet ilmeisesti vaihtamassa 2-mäntäsiä satuloita 4-mäntäisiin.
Kun vaihdoin satulat, vaihdoin myös teleskooppien ulommat/alemmat putket samalla. Muistaakseni sen takia ettei 4-mäntäset ollut bolt-on 2-mäntästen paikalle, vaan olisi joutunut tekemään sovitepalikan.
Pienen vedon voisin lyödä ettei käy bolt-on.
ok, no joo suunnitelmat muuttu jo ku ei saanu noihin 2-mäntäsiin korjaus satsia ni nyt tulee pc23 cebarin etusatulat, ne o kutakuinki bolt on ...
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Pe Huhti 16, 2010 2:37 pm
Oliskos täällä kellään romuja nurkissa, mistä voisi myydä yhden retainerin t-acen imuventtiiliin?
Veikkaisin, että ainakin 750R ja FZR1000 sisältäisi myös samanlaiset
-Unknown Fighters SFC-
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Su Huhti 18, 2010 12:07 pm
Kertokaas pystyykö 750r:rän keulan öljyjä vaihtaan ottamatta putkia irti?
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Su Huhti 18, 2010 5:30 pm
latexi kirjoitti:Kertokaas pystyykö 750r:rän keulan öljyjä vaihtaan ottamatta putkia irti?
Onhan se mahdollista, jos on emäputkesta nostava etupukki.
Rengas pois, ja ampuu pulttipyssyllä alhaalta ne pultit auki (pitkä 10 kuusiokolohylsy needed

) ja valuttaa sieltä öljyt ulos. sitten takaisin kiinni, ja uudet öljyt ylhäältä sisään...
Mutta eikö samalla vaivalla ota putket pois, niin pelkkää öljynvaihtoa varten ei tarvitse avata kuin ylhäältä...
-Unknown Fighters SFC-
-
Georg
-
Viestit: 661
-
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
Viesti
Kirjoittaja Georg » Su Huhti 18, 2010 6:01 pm
Ei tarvitse olla minkäänlaista keulan huoltopukkia. Tunkilla vaan putkien alta etufillari ilmaan.
Siinä voi sitten puljata vaikka ne keulapumput irti..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Su Huhti 25, 2010 12:24 pm
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Pe Huhti 30, 2010 1:02 pm
-
newcane
-
Viestit: 182
-
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja newcane » Pe Huhti 30, 2010 3:54 pm
FZR 1000 imuvenoja kellään lojumassa nurkissa.Kiirettä pitää ja kelit sen kun huononee
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Su Touko 02, 2010 12:11 am
Nice
Mukavasti nuoremman näköinen.
Ja eikös tämäkin ollut acen koneella, kuten omakin.
-Unknown Fighters SFC-
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Su Touko 02, 2010 9:22 am
IronFist kirjoitti:
Nice
Mukavasti nuoremman näköinen.
Ja eikös tämäkin ollut acen koneella, kuten omakin.
Jep. Acen tekniikka paikallaan.