Kiitokset jälleen sinneSir Tepardi kirjoitti: Eipä taida Houdini pahemmin täällä pörrätä.. Tuolta voit koittaa tavoitella "herrasmiästä" jsdee@jsdee.com tai sitten houdini@streetfreax.com mutta suurimman duunin tuohon taisi tehdä Kone Määttäsen Timppa... Timpan tiedothan lähtee täältä, sekään ei taida olla pahemmin mikään netti-nörttihttp://auton.asennus.com/main.html
onko ketään pc25:sen rakentelijoita
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Cebarist
-
Mage
- NehRt
-
Jku
Millähän penkillä tuo on mitattu? tuo tarkoittas sitä että sulla ois koneessa n. 120hv... kuulostaa aika paljolta vanhalle cebarille kun tehdas lupaa 100hv. Ettei vaan ois koneteho?NehRt kirjoitti:vakiona????? mulla slipari ja suuttimet takanakilta 100.3Jku kirjoitti:Tehot nousee noin 60%, eli vakiona mitattu takarenkaalta 81hv ja turbosatsin kans 131hv. kyllä tuon eron huomaa...
Mulla ahtamattomana suuttimet ja slipari vaikutti 3hv.
- NehRt
Tampereella bike doctorin penkissä! mulla on käyrät siitä ku se sälli sääti sen! sano ettei ikinä oo aikasemmin nähny noin paljon potkua vanhassa ceebbarissa -93 ajettu 65 000km. No tänä talvena selviää koneen salat, ei tietoo mitä se on syöny! vakio väleilläkin se kulki huomattavasti enemmän ku kaverin uudempi cbr, menin ohi 260km/h jälkeen! nyt ratastettuna ottaa 240km/h ja kiihtyy ku perkele!!!Jku kirjoitti:Millähän penkillä tuo on mitattu? tuo tarkoittas sitä että sulla ois koneessa n. 120hv... kuulostaa aika paljolta vanhalle cebarille kun tehdas lupaa 100hv. Ettei vaan ois koneteho?NehRt kirjoitti:vakiona????? mulla slipari ja suuttimet takanakilta 100.3Jku kirjoitti:Tehot nousee noin 60%, eli vakiona mitattu takarenkaalta 81hv ja turbosatsin kans 131hv. kyllä tuon eron huomaa...
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
-
Jku
No tästä sulle turbosatsi niin ties kuinka korkealle nuo tehot nousee.NehRt kirjoitti:Tampereella bike doctorin penkissä! mulla on käyrät siitä ku se sälli sääti sen! sano ettei ikinä oo aikasemmin nähny noin paljon potkua vanhassa ceebbarissa -93 ajettu 65 000km. No tänä talvena selviää koneen salat, ei tietoo mitä se on syöny! vakio väleilläkin se kulki huomattavasti enemmän ku kaverin uudempi cbr, menin ohi 260km/h jälkeen! nyt ratastettuna ottaa 240km/h ja kiihtyy ku perkele!!!Jku kirjoitti:Millähän penkillä tuo on mitattu? tuo tarkoittas sitä että sulla ois koneessa n. 120hv... kuulostaa aika paljolta vanhalle cebarille kun tehdas lupaa 100hv. Ettei vaan ois koneteho?NehRt kirjoitti: vakiona????? mulla slipari ja suuttimet takanakilta 100.3
Tuossa turbon kanssa mitatessa ei nostanu ahtoja penkissä kuin 0,4 bariin, ajossa n.0,6bar. joten tehot ovat vähän alakanttiin...
- jacka
- Viesti:
Needle kirjoitti:Onkos tullu tuohon kaasuvaijeri hommaan selvyyttä, löytyykö mistään pyörästä sopivaa joka olis pitempi ja sopis paremmin suoran stongan kanssa?
Kyllä mulla ainakin on orkkis kaasuvaijerit....kytkin vaijeri on hornet900:sta.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
- Cebarist
Pitäneepä sitte kokeilla ihan orkkis vaijeria josko se toimis...jacka kirjoitti:Needle kirjoitti:Onkos tullu tuohon kaasuvaijeri hommaan selvyyttä, löytyykö mistään pyörästä sopivaa joka olis pitempi ja sopis paremmin suoran stongan kanssa?
Kyllä mulla ainakin on orkkis kaasuvaijerit....kytkin vaijeri on hornet900:sta.![]()
- jacka
- Viesti:
eipelita kirjoitti:pb samun kanssa oli joskus juttua tuosta ja se sanoi että 600 hornetin vaijerit on pidemmät, mutta mikäköhän on se vuosimalli ??
Mulla on joku -99 mallin vaijeri....Se on paksumpi ja paremman tuntuinen kun orkkis.
<div><a href="/http://www.stunttia.net/">www.stunttia.net</a></div><br>
-
eipelita
jacka kirjoitti:eipelita kirjoitti:pb samun kanssa oli joskus juttua tuosta ja se sanoi että 600 hornetin vaijerit on pidemmät, mutta mikäköhän on se vuosimalli ??
Mulla on joku -99 mallin vaijeri....Se on paksumpi ja paremman tuntuinen kun orkkis.![]()
Siis meikä meinas kaasuvaijereita
- Junnu
-
eipelita