90's Yamaha tuning topic

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Helmi 22, 2010 4:54 pm

jesbe kirjoitti:
cybress kirjoitti:
Kaihola kirjoitti:Ne vaijerit kiinnostas itteekin, jos joku tietäis niistä. Se tonnisen takahaarukka ei mene ihan heittämällä paikalleen.
Joutuu kaventamaan reilusti.

Onhan tuolla projektit puolella juttua yhen fzr kohdalta kyseisestä operaatiosta.

Eräs vaihtoehto on levittää vaan kylmästi vanhaa haarukkaa esim. tunkilla.
Omaan pyörään tuli pari vuotta uudemman tunkattu haarukka.
vien stormille noi vanhat vaijerit ja sanon et vastaavat mut pidemmät kiitos, kerron sit miten käy... en taida tunkata, vaihtoon menee jos noin helpolla pääsee...tai leikkelee vanhaa ja levittää...
itelläni on semmonen Lsl 810mm levee tanko ja fzr orkkis vaijerit riitti... jos tässä siitä oli kysymys :freak2:


no täytyy nyt eka kans kokeilla et riittääkö ne..näyttää vaan pirun lyhkäsiltä...

Avatar
I.V.K.
Viestit: 227
Liittynyt: To Loka 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cafeMonster gsx1100

Viesti Kirjoittaja I.V.K. » Pe Helmi 26, 2010 11:17 am

piparilevy yamahaan olis ylimääräsenä
http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=56483

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Ma Maalis 01, 2010 12:10 am

Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 1:24 am

latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Maalis 01, 2010 7:41 am

latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
''

komian näkönen peli...

Avatar
bomberfighter
Viestit: 306
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 12:00 am
Paikkakunta: GSX-F ZZR1100

Viesti Kirjoittaja bomberfighter » Ma Maalis 01, 2010 7:46 am

IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
minkä mallin etukate on painoillaan?

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 9:03 am

bomberfighter kirjoitti:
IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
minkä mallin etukate on painoillaan?
R6R
-Unknown Fighters SFC-

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Ma Maalis 01, 2010 10:14 am

IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 10:58 pm

latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:Tossa kuva omasta projektista jos jotain vaikka sattuu kiinnostaan.
http://s309.photobucket.com/albums/kk36 ... 022010.jpg
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.
Voin kertoa, että varmasti kovempi homma on sovittaa RN12 katteet :nono:
Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...

No, ehkä ensi vuonna matkin sinua :P
-Unknown Fighters SFC-

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Ti Maalis 02, 2010 2:26 pm

IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti: Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.
Voin kertoa, että varmasti kovempi homma on sovittaa RN12 katteet :nono:
Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...

No, ehkä ensi vuonna matkin sinua :P
Ei saa matkia :firing: :lol:

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ti Maalis 02, 2010 2:35 pm

latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...

No, ehkä ensi vuonna matkin sinua :P
Ei saa matkia :firing: :lol:
Ehkä en sitten matki :)

Jossain näin myynnissä yhden yksilön, jossa oli vanhemman R6:n katteet. Nekin näytti menneen aika helposti paikkaansa.

Ja itseasiassa taisi olla viime vuonna nettimotossakin kokomustana R6R katteilla, eli matkijoita tässä kaikki ollaan :lol:
-Unknown Fighters SFC-

latexi
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: yzf 750/1000r

Viesti Kirjoittaja latexi » Ti Maalis 02, 2010 2:51 pm

IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...

No, ehkä ensi vuonna matkin sinua :P
Ei saa matkia :firing: :lol:
Ehkä en sitten matki :)

Jossain näin myynnissä yhden yksilön, jossa oli vanhemman R6:n katteet. Nekin näytti menneen aika helposti paikkaansa.

Ja itseasiassa taisi olla viime vuonna nettimotossakin kokomustana R6R katteilla, eli matkijoita tässä kaikki ollaan :lol:
Vai notta oli joku ehtiny ennen meikäläistä. Eiköhän näitä muutama tänne Suomeen mahdu.

Sanzu
Viestit: 133
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Pe Maalis 05, 2010 6:42 am

Ei sattuis kenelläkään olemaan kuvaa thundercatista ilman mottia, tai viellä parempana, mittoja moottorin kiinnityskohtien välillä? Alkaa motin vaihto parempaan kiinnostaa kummasti :grayyes:

Ongelmaksi taitaa muodostua toi perkeleen rungon muoto! T-catissa taitaa olla palkkirunko, kun taas fasussa on tollanen helvetin putkihäkkyrä...

YZF750R:n kuvia kattelisin myös mielläni, koska enempi parempi!

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Pe Maalis 05, 2010 9:10 am

Sanzu kirjoitti: Ongelmaksi taitaa muodostua toi perkeleen rungon muoto! T-catissa taitaa olla palkkirunko, kun taas fasussa on tollanen helvetin putkihäkkyrä...
Eikös niissä ole samat lohkot? eli pitäisi mennä fasuun se catin kone.
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
Lumiukko
Viestit: 56
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Lumiukko » Pe Maalis 05, 2010 11:56 am

Muistaakseni Thundercatin kone sopii FZR600:n runkoon suoraan. Thundercatin koneessa on se uudempi kansikiinnitys, mutta alakiinnikkeet on myös tallella. Eturattaan offsetti on eri ja sytkäboksi tarvii jotain thundercatin antureita (polttoaine, kaasuläpän asento, tms... ) Tämä oli sitten ihan luettua ja luetusta muisteltua tietoa ja sen oikeuden/vääryyden voi tarkistaa tuolta: www.fzrarchives.com

Omassa Fzr600:ssani on progressive suspensionin etujouset, 15W keulaöljy ja öljyn korkeus 140mm ilman jousia. Jousissa on esijännitys laitettu 10cm PVC-putken pätkillä. Asennus oli **ttumainen ja korkit lenteli pitkin tallia. Toimii sikahyvin ajossa. Kuski n.90kg.

Takaiskarina on wilbers 641-187-00. Voin suositella. Tosin perää ei tarvii kuvitellakaan nostavansa, koska iskari on niin läski, ettei mahdu.

Mulla olis ylimääräinen WP:n iskari ja keula WP:n jousilla, jos joku haluaa ostaa. Omasta mielestä ne oli aika löysät.

Jos jollain on ylimääräisenä suora FZR600:n uudempi takahaarukka, niin myy mulle edullisesti. Vaihossa saa tunkkausharrastuksiin sopivan kieron :D

Vastaa Viestiin