Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ma Helmi 22, 2010 4:54 pm
jesbe kirjoitti:
cybress kirjoitti:
Kaihola kirjoitti:Ne vaijerit kiinnostas itteekin, jos joku tietäis niistä. Se tonnisen takahaarukka ei mene ihan heittämällä paikalleen.
Joutuu kaventamaan reilusti.
Onhan tuolla projektit puolella juttua yhen fzr kohdalta kyseisestä operaatiosta.
Eräs vaihtoehto on levittää vaan kylmästi vanhaa haarukkaa esim. tunkilla.
Omaan pyörään tuli pari vuotta uudemman tunkattu haarukka.
vien stormille noi vanhat vaijerit ja sanon et vastaavat mut pidemmät kiitos, kerron sit miten käy... en taida tunkata, vaihtoon menee jos noin helpolla pääsee...tai leikkelee vanhaa ja levittää...
itelläni on semmonen Lsl 810mm levee tanko ja fzr orkkis vaijerit riitti... jos tässä siitä oli kysymys
no täytyy nyt eka kans kokeilla et riittääkö ne..näyttää vaan pirun lyhkäsiltä...
-
I.V.K.
-
Viestit: 227
-
Liittynyt: To Loka 21, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: cafeMonster gsx1100
Viesti
Kirjoittaja I.V.K. » Pe Helmi 26, 2010 11:17 am
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 1:24 am
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
-Unknown Fighters SFC-
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » Ma Maalis 01, 2010 7:41 am
''
komian näkönen peli...
-
bomberfighter
-
Viestit: 306
-
Liittynyt: Ti Syys 19, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: GSX-F ZZR1100
Viesti
Kirjoittaja bomberfighter » Ma Maalis 01, 2010 7:46 am
IronFist kirjoitti:
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
minkä mallin etukate on painoillaan?
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 9:03 am
bomberfighter kirjoitti:
IronFist kirjoitti:
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
minkä mallin etukate on painoillaan?
R6R
-Unknown Fighters SFC-
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Ma Maalis 01, 2010 10:14 am
IronFist kirjoitti:
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Ma Maalis 01, 2010 10:58 pm
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.
Voin kertoa, että varmasti kovempi homma on sovittaa RN12 katteet
Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...
No, ehkä ensi vuonna matkin sinua
-Unknown Fighters SFC-
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Ti Maalis 02, 2010 2:26 pm
IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:
Nuo katteet sopii hienosti tuohon. Joutuiko juuri yhtään painimaan niiden kanssa?
Yllättävän hyvin istuu. Tietysti eniten aikaa vievä homma oli tuo etukatteen/lampun kohdalleen saanti/kiinnikkeiden teko. Vielä tarvii kiinnikeitä tehdä ja vähän joistain kohtia sheivailla katteita.
Voin kertoa, että varmasti kovempi homma on sovittaa RN12 katteet
Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...
No, ehkä ensi vuonna matkin sinua
Ei saa matkia
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Ti Maalis 02, 2010 2:35 pm
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...
No, ehkä ensi vuonna matkin sinua
Ei saa matkia
Ehkä en sitten matki
Jossain näin myynnissä yhden yksilön, jossa oli vanhemman R6:n katteet. Nekin näytti menneen aika helposti paikkaansa.
Ja itseasiassa taisi olla viime vuonna nettimotossakin kokomustana R6R katteilla, eli matkijoita tässä kaikki ollaan
-Unknown Fighters SFC-
-
latexi
-
Viestit: 59
-
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: yzf 750/1000r
Viesti
Kirjoittaja latexi » Ti Maalis 02, 2010 2:51 pm
IronFist kirjoitti:
latexi kirjoitti:
IronFist kirjoitti:Outoa, että kusiaisen muovit menee helpommin...
No, ehkä ensi vuonna matkin sinua
Ei saa matkia
Ehkä en sitten matki
Jossain näin myynnissä yhden yksilön, jossa oli vanhemman R6:n katteet. Nekin näytti menneen aika helposti paikkaansa.
Ja itseasiassa taisi olla viime vuonna nettimotossakin kokomustana R6R katteilla, eli matkijoita tässä kaikki ollaan
Vai notta oli joku ehtiny ennen meikäläistä. Eiköhän näitä muutama tänne Suomeen mahdu.
-
Sanzu
-
Viestit: 133
-
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Monta kasaa paskaa
Viesti
Kirjoittaja Sanzu » Pe Maalis 05, 2010 6:42 am
Ei sattuis kenelläkään olemaan kuvaa thundercatista ilman mottia, tai viellä parempana, mittoja moottorin kiinnityskohtien välillä? Alkaa motin vaihto parempaan kiinnostaa kummasti
Ongelmaksi taitaa muodostua toi perkeleen rungon muoto! T-catissa taitaa olla palkkirunko, kun taas fasussa on tollanen helvetin putkihäkkyrä...
YZF750R:n kuvia kattelisin myös mielläni, koska enempi parempi!
-
GertMüller
-
Viestit: 2360
-
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Viesti
Kirjoittaja GertMüller » Pe Maalis 05, 2010 9:10 am
Sanzu kirjoitti:
Ongelmaksi taitaa muodostua toi perkeleen rungon muoto! T-catissa taitaa olla palkkirunko, kun taas fasussa on tollanen helvetin putkihäkkyrä...
Eikös niissä ole samat lohkot? eli pitäisi mennä fasuun se catin kone.
-Unknown Fighters SFC-
-
Lumiukko
-
Viestit: 56
-
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Lumiukko » Pe Maalis 05, 2010 11:56 am
Muistaakseni Thundercatin kone sopii FZR600:n runkoon suoraan. Thundercatin koneessa on se uudempi kansikiinnitys, mutta alakiinnikkeet on myös tallella. Eturattaan offsetti on eri ja sytkäboksi tarvii jotain thundercatin antureita (polttoaine, kaasuläpän asento, tms... ) Tämä oli sitten ihan luettua ja luetusta muisteltua tietoa ja sen oikeuden/vääryyden voi tarkistaa tuolta:
www.fzrarchives.com
Omassa Fzr600:ssani on progressive suspensionin etujouset, 15W keulaöljy ja öljyn korkeus 140mm ilman jousia. Jousissa on esijännitys laitettu 10cm PVC-putken pätkillä. Asennus oli **ttumainen ja korkit lenteli pitkin tallia. Toimii sikahyvin ajossa. Kuski n.90kg.
Takaiskarina on wilbers 641-187-00. Voin suositella. Tosin perää ei tarvii kuvitellakaan nostavansa, koska iskari on niin läski, ettei mahdu.
Mulla olis ylimääräinen WP:n iskari ja keula WP:n jousilla, jos joku haluaa ostaa. Omasta mielestä ne oli aika löysät.
Jos jollain on ylimääräisenä suora FZR600:n uudempi takahaarukka, niin myy mulle edullisesti. Vaihossa saa tunkkausharrastuksiin sopivan kieron